Archief - Moh: passific assault

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sebastos

Legacy Member
phhh eindelijk kan ik dejen bullshit downloaden :tongue:
en da ga verdomme traag jom

Z!zZ

Legacy Member
@ Gamblor

idd, en de demo is niet mals kwa systeem eisen ....

MA wa mij vooral stoort zen die bugs in den AI ....Juist zoals met farcry, ze kunnen beter de AI simpel en clean houden zodat je geen ORGIE van soldiers ziet die elkaar precies zijn aant penitreren :s ....Of ik was gewond viel op de grond en dien jap dat da had gedaan bleef in mij hangen etc....Zucht, wathever....ooit zal den AI in een spel wel degelijk zijn

Graphics zijn wel nice en het geluid mag er ook best wezen.....Ook de manier waarop je in de missie werd betrokken was wel subliem .... De comments da uw mede soldiers onderweg geve zijn ook goed gedaan, hoewel ze soms wat te happy klinken, twas alsof ik een goal had gescoord tijdens een match rugby ofzo ...."Way to go" "nice one" blabla

Alexis

Legacy Member
HAD VEEL MEER VERWACHT VAN HET SPEL !!!! gfx zijn goed vooral de models maar de omgeving vind ik veel minder. AI is slecht maar dan ook echt slecht. is een grote script-boel. en ik kan het nauwelijks draaien op onderstaande specs.. vraag mij zelf af of dat normaal is

Z!zZ

Legacy Member
Kheb er ook veel moeite mee.....kga sevis nog is op laagste res proberen = D =/

Darth-Falcon

Legacy Member
is da normaal da als ge opgelapt word door ne medic da ge zo lang een zwart scherm hebt ?

edit: echt slechte demo imo

Flashke

Legacy Member
demo is echt nie goe :(
Gameplay lijkt me maar zwakskes.
En 't is een wree zwaar spel ook, die specs kloppen ook nie echt.
Ik kan met mijn pc far cry op goeie resolutie en met medium tot high details spelen, maar dit spel schokt nog bij 800x600 en medium detail.

gamblor

Legacy Member
Duidelijk te merken dat er veel mensen van de orginele moh-crew weg zijn. Maar wie weet, het afgewerkt product kan misschien wel veel beter zijn. Of een deftige demo kan misschien geen kwaad, zo'n grote show maken en dan nog niet releasen voor de bugs eruit tehalen. Duidelijk te merken dat er dus bugs inzitten...

Ook die demo klopt compleet niet met wat die kerel zei op mohpa walktrouch movie :angry: "Out goes the scripted ai and in with the blablabla" en toen bij het vliegveld, toen er een vliegtuig crachte in die toren zei hij: "This is not scripted !"
heb het nu al 4keer na elkaar gedaan, altijd hetzelfde, terwijl die kerel zei dat het fantastische aan mohpa is dat het iedere keer ieks anders is :wtf:

take that mg !
get out of that truck !
leave him !
need cover here !

ken de hele demo al vanbuiten ...

de uitspraken van teammates zijn ook maar dwaas, zoals doomedbyzizz zei, te happy. Ik ga voledig akkoord ...
zoals:

Yeah !
Niceone !
en nog vele dwaze die ik vergeten ben...

Medal Of Honor: pa is the most realistic wwII schooter there is !
YEAH RIGHT !

Van teamplay verwachte ik wel ook wat meer, dat gaat weer samen met die fantastische ai hé.
Oja, en die pysics zijn ook wat hé :ironic: zie de ****** vallen, hoe ze vallen in hl1 vind ik zelfs nog beter!

Ik zie nog hoop in dat game, MAAR IK KAN GEWOON NIET DOOR DE DOMME LEUGENS DIE ZE ZEGGEN IN DE TRAILERS !

manman, opvolger van moh:aa :ironic:

jan1978

Legacy Member
eh kheb die demo afgehaald van fragland, en om een of ander reden wilt die niet installen... size is 534 MB dus correct lijkt me zo
nog iemand dit probleem? zeg me nu nie da die file daar b0rked is want 500+ meg nogmaals afhale zie ik nie zitten

cC^Liteon

Legacy Member
Ik hed de demo juist gedownload van gamershell maar wanneer ik da spel wil opstarten kreeg ik eerst de fout dat hij d3d9.dll niet vond.. ik heb die dan gedownload maar dan kreeg ik een andere fout... namelijk deze
Moetek ik da nu weer opnieuw downloade ofzo wnat euh.. mn telemeter :)..

nazaar

Legacy Member
lol wel klote dat dien demo 500MB+ groot is zenne, ik wacht wel tot hij ergens bij een mag zit ofzo

RaDa

Legacy Member
FuLcRuM zei:
is er een mogelijkheid om de keys te veranderen :unsure:


DUH !!!


via dit ingewikkeld proces :

1. Druk op Esc
2. Klik op options


Laat ons weten als het gelukt is e :niceone:

FuLcRuM

Legacy Member
RaDa zei:
DUH !!!


via dit ingewikkeld proces :

1. Druk op Esc
2. Klik op options


Laat ons weten als het gelukt is e :niceone:


Had het gepost en dan derachter gezien ;)

Enneuhm, as ik 5 minuten wakker ben denk ik ni zo ver...

kakker

RaDa

Legacy Member
FuLcRuM zei:
Had het gepost en dan derachter gezien ;)

Enneuhm, as ik 5 minuten wakker ben denk ik ni zo ver...

kakker

beginnen gamen als ge direct wakker zijt ...


zieligaard

FuLcRuM

Legacy Member
RaDa zei:
beginnen gamen als ge direct wakker zijt ...


zieligaard


Wat zijn we stoer... :ironic:

Heb half jaarke op demo gewacht en wou hem toch rap is uittesten :)

Ma soit...

gamblor

Legacy Member
kalm kindjes (n/o), we zijn allemaal pist door deze domme demo waar we zoveel van verwachten .

Teknoman

Legacy Member
Ik vind het wel een goede demo, veel sfeer en al maar ik heb dan ook geen enkele trailer bekeken en enkel wat screenshots bekeken.
De graphics zijn wel zeer goed vind ik en ik kan het met alles op high spelen in 1024*768 met onderstaande specs, ik vidn het dan wel raar dat er zijn met een betere pc bij wie het niet zo goed draait.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan