Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Muttley zei:Ge zit op een MOH: PA forum ni op die thread van Half-Life 2.
Nog een 'paar' uur en we zitten hem te spelen.
PS: weet er iemand welke missie die zal bevatten, ik gok op de airbase missie want daarvan hebben ze al het meeste laten zien.

ik ebbet over ulle dom gedoeDoomedByZizZ zei:Aight
Aangezien uwe gay comment geen basis heeft zullen we er maar vanuit gaat dat gij de Gay zijt dat hier een beetje zijn frustraties komt uitwerken...
Bonne gast; ga naar buiten, kijk naar de jongens ma denk er niet aan om mij nog is te inviteren :ironic:
Gasjes zoals u lopen later altijd achter een vuile kar aan, you know what i mean; get real, be nice, and act like you should

amdr zei:ik ebbet over ulle dom gedoe
JAA, OVER 2 DAGE KOMT DE DEMO!! YEAH8!!

gamblor zei:ZEKER niet de airbase missie, dat zullen ze zeker niet doen, ze zeiden es dat het een groter spectakel zal zijn dan in moh: aa bij de landing in normandie.
Als ze slim zijn zullen ze toch niet DE toppunten in de demo stoppen
Ik denk eerder een "gewoon" level waar je alle nieuwe dingen kan ontdekken (teamwork, true physics, het water, enz) Iets in de jungle misschien ?
Muttley zei:Missie op zee. Bedoel je Pearl Harbor? Da is geen open zee hee, en daar bij da zou Omaha Beach van Pacific Assault zijn
![]()
zou da nie de landing op Anzio zijn?sebastos zei:das die missie waar da ge eerst in zo'n amfibiecarreke zit(als et geen klein bootje is)
en bestormd ge een haven ofzoiet met allemaal van die bootje (amfibie..)
trekt hard op de landing van Normandië