Archief - Moh: passific assault

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fragnetic

Legacy Member
pfff juist als die demo er aan komt, zit ik weer op het randje van smallband :(

gamblor

Legacy Member
Muttley zei:
Ge zit op een MOH: PA forum ni op die thread van Half-Life 2.

Nog een 'paar' uur en we zitten hem te spelen :D .

PS: weet er iemand welke missie die zal bevatten, ik gok op de airbase missie want daarvan hebben ze al het meeste laten zien.

ZEKER niet de airbase missie, dat zullen ze zeker niet doen, ze zeiden es dat het een groter spectakel zal zijn dan in moh: aa bij de landing in normandie.
Als ze slim zijn zullen ze toch niet DE toppunten in de demo stoppen :P

Ik denk eerder een "gewoon" level waar je alle nieuwe dingen kan ontdekken (teamwork, true physics, het water, enz) Iets in de jungle misschien ?

amdr

Legacy Member
DoomedByZizZ zei:
Aight

Aangezien uwe gay comment geen basis heeft zullen we er maar vanuit gaat dat gij de Gay zijt dat hier een beetje zijn frustraties komt uitwerken...

Bonne gast; ga naar buiten, kijk naar de jongens ma denk er niet aan om mij nog is te inviteren :ironic:

Gasjes zoals u lopen later altijd achter een vuile kar aan, you know what i mean; get real, be nice, and act like you should
ik ebbet over ulle dom gedoe :x

JAA, OVER 2 DAGE KOMT DE DEMO!! YEAH8!!

Muttley

Legacy Member
gamblor zei:
ZEKER niet de airbase missie, dat zullen ze zeker niet doen, ze zeiden es dat het een groter spectakel zal zijn dan in moh: aa bij de landing in normandie.
Als ze slim zijn zullen ze toch niet DE toppunten in de demo stoppen :P

Ik denk eerder een "gewoon" level waar je alle nieuwe dingen kan ontdekken (teamwork, true physics, het water, enz) Iets in de jungle misschien ?

Da's ni een groot spectakel da's Pearl Harbor en nog iet anders maar ni die airbase missie

gamblor

Legacy Member
kdenk rond 15u ~ 16u of 18u

Ik ben vergeten welke demo het ook was, maar de release v.d. demo was bekend, we moesten er opwachten rond 18u stond het hier lokaal, (al rond 16u op gamershell; omg, de uren heb ik onthouden maar welk game het was ben ik vergeten, iemand ?

gamblor

Legacy Member
Kdenk dat da FarCry was, maar ben niet zeker, kan ook splinter cell 2 geweest zijn, ...

Ps: Still waiting for moh :p

Z!zZ

Legacy Member
farcry?:wtf:

You nuts? =) Die demos zijn al maaaaaaanden online =/

Kheb ergens gelezen tussen 14 n 20 u

Tempest

Legacy Member
OMG, shit demo downen, spelen en summercup war spelen, da komt niet goed :D

sebastos

Legacy Member
Muttley zei:
Missie op zee :wtf: . Bedoel je Pearl Harbor? Da is geen open zee hee, en daar bij da zou Omaha Beach van Pacific Assault zijn :love:

das die missie waar da ge eerst in zo'n amfibiecarreke zit(als et geen klein bootje is)
en bestormd ge een haven ofzoiet met allemaal van die bootje (amfibie..)
trekt hard op de landing van Normandië

Muttley

Legacy Member
Alle waar bleft die nu. Zeker dat de demo er komt en dat dat GEEN gerucht was?

fragnetic

Legacy Member
sebastos zei:
das die missie waar da ge eerst in zo'n amfibiecarreke zit(als et geen klein bootje is)
en bestormd ge een haven ofzoiet met allemaal van die bootje (amfibie..)
trekt hard op de landing van Normandië
zou da nie de landing op Anzio zijn?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan