TiM007
Legacy Member
gamblor zei:Wie weet, wordt mohpa een flop of topper ?
Er zijn maar nog weinig aan de titel bezig dat ook aan mohaa werkten. Dat kan positief zijn, of negatief.
de sfeer zoals in de gewone moh zal moeilijk te evenaren zijn alhoewel ik horen zegge heb dat die ene missie serieus is en dat t een ervaring is zoals omaha dus we zulle wel zien e



ad:
= wat oud dus )
A is zelfs zo moedig te beweren dat de demo vandaag vrij gegeven zal worden. Let's hope they're right!
