Archief - Moh: passific assault

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TiM007

Legacy Member
gamblor zei:
Wie weet, wordt mohpa een flop of topper ?

Er zijn maar nog weinig aan de titel bezig dat ook aan mohaa werkten. Dat kan positief zijn, of negatief.

de sfeer zoals in de gewone moh zal moeilijk te evenaren zijn alhoewel ik horen zegge heb dat die ene missie serieus is en dat t een ervaring is zoals omaha dus we zulle wel zien e :)

gamblor

Legacy Member
ja, ik heb dat ook ergens gelezen dat de missie van pearl harbor in mohpa veel spectaculairder is dan de landing van Normandie in mohaa.

(pc gameplay)

sebastos

Legacy Member
aaah zit pearl harbor er nu ook in ??
kdacht alleen in de rising sun
hopelijk heb je die missie een beetje meer vrijheid

Darth-Falcon

Legacy Member
begin ook meer en meer uit te zien naar deze titel, Artikel over MP ziet er goe uit, vind het alleen spijtig da het spel ma tot en met tarrawa gaat, en tarrawa word dus een landing a la omaha beach, compleet me strand en mg's op het einde ervan :love:

Wa trouwens al vast staat is da er ofwel nog een opvolger zal komen ofwel een expansion, in PCGP stond da dev's naar alle belangrijke eilanden zijn geweest, waaronder ook Iwo jima en okinawa (komen na tarrawa), die dus later aan bod gaan komen.

gamblor

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
begin ook meer en meer uit te zien naar deze titel, Artikel over MP ziet er goe uit, vind het alleen spijtig da het spel ma tot en met tarrawa gaat, en tarrawa word dus een landing a la omaha beach, compleet me strand en mg's op het einde ervan :love:

Wa trouwens al vast staat is da er ofwel nog een opvolger zal komen ofwel een expansion, in PCGP stond da dev's naar alle belangrijke eilanden zijn geweest, waaronder ook Iwo jima en okinawa (komen na tarrawa), die dus later aan bod gaan komen.

Sweet ! Btw: De demo komt nu vrijdag (normaal gezien, don't get your hopes up, (zie begin van deze thread :) )

Z!zZ

Legacy Member
lol idd =D

Ma kben bijna zeker dat'em er vrijdag gaat zijn...

Ik ben benieuwd...naart spel bedoel ik =p

sebastos

Legacy Member
amai khoop echt wel dat 'em vrijdag komt ze
daar kijk ik al lang naar uit
al zeker een week

gamblor

Legacy Member
DoomedByZizZ zei:
Ma kben bijna zeker dat'em er vrijdag gaat zijn...

Oh neen, door zo'n dingen te zeggen ga ik weer sterk ontgoocheld zijn als het weer wordt uitgesteld.
:crazy:

sebastos

Legacy Member
op ne reply zegt er enen dat den demo morgen (vandaag dus) uitkomt
die zegt ook dat da bevestigt is door EA
let's hope

gamblor

Legacy Member
sebastos zei:
op ne reply zegt er enen dat den demo morgen (vandaag dus) uitkomt
die zegt ook dat da bevestigt is door EA
let's hope

Ik vertrouw het niet zo, het zou te zalig zijn, hou het maar bij 30 juli, voor niet ontgoocheld te zijn ...

Darth-Falcon

Legacy Member
EA released altijd alles op vrijdag dus t zal wel vo deze vrijdag zijn ze :unsure:

sebastos

Legacy Member
ik hoop vroeger ze
Erycius zegt dat er een morgen nog nen demo zal komen
misschien wel van MOH: PA

gamblor

Legacy Member
sebastos zei:
ik hoop vroeger ze
Erycius zegt dat er een morgen nog nen demo zal komen
misschien wel van MOH: PA

ik DENK dat hij DEZE demo bedoeld ( dat straks hier lokaal gaat staan ) :sad:

----------------------------------------------------------------------

Op gamers.nl is er ook een preview van mohpa = http://www.gamer.nl/viewdoc/1340

Op spelletjesgarnaal staat er ook nog een preview ( :baard: = wat oud dus )
http://www.spelletjesgarnaal.be/preview.php?id=242

----------------------------------------------------------------------

Electronic Arts heeft aangekondigd dat de langverwachte demo van Medal of Honor: Pacific Assault zeer binnenkort zijn teststatus zal verlaten en binnen enkele dagen te downloaden zal zijn. Het betreft een 400MB zwaar wegende single player demo waarin de nodige goodies op ons afgevuurd zullen worden. Wanneer we een multiplayer demo mogen verwachten is nog niet bekend.

De Duitse fansite Planet MoH:PA is zelfs zo moedig te beweren dat de demo vandaag vrij gegeven zal worden. Let's hope they're right!
Opgelet ! dat is niet zeker hé !

bron: www.spelletjesgarnaal.be

gamblor

Legacy Member
Nog meer info over demo :

Just wanted to give you a heads up that the demo is going to be available this week! As I've seen on some sites already, Friday is the target date to have it available, specifically by noon Pacific Time, but give or take a bit as this baby is going to be H-U-G-E!!

Details are still coming in, but here's what I know so far.

1) This is a single player demo
2) This will be the Henderson Field level. (Think E3)
3) System specs are below:

RECOMMENDED CONFIGURATION


Windows XP
2.0+ GHz Intel Pentium IV or AMD Athlon processor
512 MB RAM
ATI or Nvidia card with 128+ MB video memory

Here's a great excuse for anyone looking to upgrade! That's all for now. I'll send out more as I get it.

Jonathan Long
Community Manager, EA GAMES

sebastos

Legacy Member
hmmm is da dus da airfield level ??
tof tof
ik kan ni wachten
khoop dat em morge uitkomt
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan