Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jaegger159753 zei:Zegt ge dit nu uit het standpunt dat ge zelf high elo zijt?
gazmask zei:Is het nu live de finale of een replay van een uur geleden? want bij mij staat dat de finale een uur geleden gestart zou zijn GMT+2?

Weebl zei:Live he
Is inderdaad GMT+2 ginds

webster zei:het is nog nie gedaan e, maar ik hoop ook dat TSM wint eigenlijk, zo is er zeker nog een derde match![]()

gazmask zei:8k verschil, 6-0 en 3 turrets neer, als M5 dit nog wint eet ik mijn muis op![]()
