Archief - IEM KIEV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Japser

Legacy Member
SK verliest van TSM gewoon omdat TSM zo goed samen speelt... Zou hun huis dan eindelijk iets opbrengen ?

CuRv3

Legacy Member
zo goed samen speelt?

- chaox crushte bottom
- ze hadden goeie counterpicks en switchte non stop mid / top (teemo vs sion)

Maar om nou te zeggen dat ze wonnen door hun samenwerking.

webster

Legacy Member
ja leblanc was failpick, ze hadden door dat Reginal LB ging nemen dus namen ze hem eerst

maar sion is gewoon te goed daartegen, veel hp, lane constant pushen, Lb onder tower kan niet goed farmen
teemo als counterpick toch niet zo goed, want kevin had toch goeie farm, maar met LB zo underfarmed en bot verloren kan je alleen niet veel doen

De laneswitch was een goed idee, maar dan kwam leblanc top en dan verliest ze ook haar kracht om te gaan ganken in andere lanes imo

ik zie TSM nog winnen, ook al ben ik eerder voor SK, maar wel vandaag eens kijken hoe sterk Dignitas en M5 zijn (aAa geef ik ook nog kans, Sypher minder)

webster

Legacy Member
inderdaad

12u aAa - Sypher
13:40: m5 - Dignitas
15:20: m5 - Sypher
17:00: aAa - Dignitas
19:10: aAa - m5 & Sypher - Dignitas

Jaegger159753

Legacy Member
Kennethdw zei:
Fnatic is al gequalified voor de finale dus die deden niet mee aan den deze.
Heeft er niks mee te maken...
Als ge een topteam zijt, doede mee aan elk toptoernooi dat geld verdient.
Fnatic heeft meegedaan aan beide qualifiers en was niet gekwalificeerd. (voornamelijk door te trollen tegen "underrated teams")

webster

Legacy Member
Jaegger159753 zei:
Heeft er niks mee te maken...
Als ge een topteam zijt, doede mee aan elk toptoernooi dat geld verdient.
Fnatic heeft meegedaan aan beide qualifiers en was niet gekwalificeerd. (voornamelijk door te trollen tegen "underrated teams")

inderdaad

M5 - Dignitas nu (Alex Ich insta ryze pick, wil ik wel is zien)

enj0i^

Legacy Member
Kunt ge dat streamen die matchkes? Wil de pro's wel es zien spelen :)

Kennethdw

Legacy Member
Jaegger159753 zei:
Heeft er niks mee te maken...
Als ge een topteam zijt, doede mee aan elk toptoernooi dat geld verdient.
Fnatic heeft meegedaan aan beide qualifiers en was niet gekwalificeerd. (voornamelijk door te trollen tegen "underrated teams")

fwrae0.jpg

Kennethdw

Legacy Member
Die russen zijn gewoon iedereen aan het stompen lol, echt nais tactics dat die mannen hebben. Niemand die der een antwoord op heeft.

Jaegger159753

Legacy Member
Hah, ik was al "impressed" door M5 in de qualifiers, nu zijn ze nog 5x beter.
Kennen AD was geen verrassing, zo van die vreemde picks deden ze toen ook :p.
Ik heb niet alle matches gezien maar gezien de teams die meedoen verwacht ik TSM vs M5 in de finale zondag.

Trouwens, zijn turrets generved ofzo in de voorbije maand? Ik zag in die match net, dat die turret precies gene zak damage deed in early game?

The Monopoly Guy

Legacy Member
Allee da wordt vant weekend al de M5 matches zien
alhoewel ik al kan denken dat al die tactics instantly gebruikt gaan worde door everybody else...

Kennethdw

Legacy Member
Nja sommige van hun tactics waren ook wel erg risky. Dien gp die solo enemy blue ging stelen onder andere lol. Ze hadden em echt bekan gespot maar checkten jammer genoeg laatste boske niet:P
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan