Archief - IEM KIEV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jaegger159753

Legacy Member
Dien kerel dat gp speelt is toch wreed goe ze man :/
Ben benieuwd of hun counterjungle tactieken ook gaan werken tegen TheOddOne in de finale morgen. Nonetheless denk ik dat M5 wel zal winnen en hoop ik interessante IEM Finales te zien tussen 4 wereldtoppers (Fnatic, M5, CLG en WorldElite)

The Monopoly Guy

Legacy Member
Jaegger159753 zei:
Dien kerel dat gp speelt is toch wreed goe ze man :/
Ben benieuwd of hun counterjungle tactieken ook gaan werken tegen TheOddOne in de finale morgen. Nonetheless denk ik dat M5 wel zal winnen en hoop ik interessante IEM Finales te zien tussen 4 wereldtoppers (Fnatic, M5, CLG en WorldElite)

Khoop nog steeds dat Fnatic gaat winnen

Die M5 zijn gewoon de new boys on the block en hun tactics hebben het element of surprise

Haha die gast
'You see hero you kill hero'

Jaegger159753

Legacy Member
Zelfzeker zijn ze in ieder geval wel zie ik in die interviews lol ("we're not gonna loose a single map"). Ge ziet aan Ocelote zijn gezicht dat hij wilt ragen hé, haha.

The Monopoly Guy

Legacy Member
Welke dagen gaan er games gespeeld worden @ Cebit?
Kga er voor 2 dagen naar toe dan wil ik wel wa games checke :d

AllianZ

Legacy Member
OddOne zal wel de nodige tijd nemen om een tactiek te vinden tegen de counterjungle van M5.

nexonion

Legacy Member
Ik ken niemand die in high elo Cassiopeia speelt, en in Kiev bijna elk spel geband of gepicked.

Dit toernooi is Cass de nieuwe Zilean... Ineens speelt iedereen hem!

Weet iemand waarom Reginald warmog, wota en vamp build en niet rylai + wota + rabadon op zijn cassio? Sowieso dat de amerikanen vroeger cassio al met 21 pts in def speelden maar dan nog..

pinoken

Legacy Member
Iemand enig idee waar (streamlink) en wanneer de finales gespeeld worden? Heb het niet echt gevolgd maar ik wil toch de finale volgen. M5 eens in actie zien.

Jaegger159753

Legacy Member
nexonion zei:
Ik ken niemand die in high elo Cassiopeia speelt, en in Kiev bijna elk spel geband of gepicked.

Dit toernooi is Cass de nieuwe Zilean... Ineens speelt iedereen hem!

Weet iemand waarom Reginald warmog, wota en vamp build en niet rylai + wota + rabadon op zijn cassio? Sowieso dat de amerikanen vroeger cassio al met 21 pts in def speelden maar dan nog..
Zegt ge dit nu uit het standpunt dat ge zelf high elo zijt?

Want cassopeia is al nen top pick sinds Ocelote daarmee gestomped heeft op Gamescom @ IEM 1 dit jaar. Daarom dat iedereen die geband heeft tegen SK Gaming.

blockkiller

Legacy Member
Dignitas en SK zijn toch meer aan elkaar gewaagd dan de matchen van gisteren waar beiden toch serieus ingemaakt werden door M5 en TSM.

Jaegger159753

Legacy Member
Net de screens gezien van TSM vs Dignitas, 18-1? :O
Kheb geen games van TSM meer gevolgd sinds New York (ik geloof dat ze toen nog maar net in hun gaming huise zaten)

Maar als ze idd zo fel zijn verbeterd, dan zal het toch wel aan da gaming huis liggen :p

14.40 begint de finale trouwens mensen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan