Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Socks zei:M5 owns.Maar renekton tegen gp,wat een domme pick.
blockkiller zei:GP was lastpick, dus wat hij ook pakt, M5 kan altijd counterpicken.
Jaegger159753 zei:Dien kerel dat gp speelt is toch wreed goe ze man :/
Ben benieuwd of hun counterjungle tactieken ook gaan werken tegen TheOddOne in de finale morgen. Nonetheless denk ik dat M5 wel zal winnen en hoop ik interessante IEM Finales te zien tussen 4 wereldtoppers (Fnatic, M5, CLG en WorldElite)
BroodRooster zei:damn staan der al replays van iem kiev online?
Weebl zei:Zijn die finales ook best out of 3?
Zegt ge dit nu uit het standpunt dat ge zelf high elo zijt?nexonion zei:Ik ken niemand die in high elo Cassiopeia speelt, en in Kiev bijna elk spel geband of gepicked.
Dit toernooi is Cass de nieuwe Zilean... Ineens speelt iedereen hem!
Weet iemand waarom Reginald warmog, wota en vamp build en niet rylai + wota + rabadon op zijn cassio? Sowieso dat de amerikanen vroeger cassio al met 21 pts in def speelden maar dan nog..
