Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
The Monopoly Guy zei:Geen fnatic?
Waren ze niet qualified ofzo?
Heeft er niks mee te maken...Kennethdw zei:Fnatic is al gequalified voor de finale dus die deden niet mee aan den deze.
Jaegger159753 zei:Heeft er niks mee te maken...
Als ge een topteam zijt, doede mee aan elk toptoernooi dat geld verdient.
Fnatic heeft meegedaan aan beide qualifiers en was niet gekwalificeerd. (voornamelijk door te trollen tegen "underrated teams")
Jaegger159753 zei:Heeft er niks mee te maken...
Als ge een topteam zijt, doede mee aan elk toptoernooi dat geld verdient.
Fnatic heeft meegedaan aan beide qualifiers en was niet gekwalificeerd. (voornamelijk door te trollen tegen "underrated teams")
enj0i^ zei:Kunt ge dat streamen die matchkes? Wil de pro's wel es zien spelen![]()
webster zei:

Ik gok op M5 aka Team Empire.webster zei:inderdaad
M5 - Dignitas nu (Alex Ich insta ryze pick, wil ik wel is zien)
Jaegger159753 zei:Ik gok op M5 aka Team Empire.

.