Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pinoken zei:Kerel ik kan echt TheRainMan zijne kop nie uitstaan, zo'n zelfvoldaan hautain ventje. 'k Krijg al schijterij als ik nog maar ne foto van hem zie, laat staan dat 'k ooit zijn stream kan open klikken. Wanneer gaat TSM dieje eruit knikkeren, imo 1 van de slechtste onder de so called 'pro players'.
Alex40014 zei:Ik vraag me af waarom we clg en fnatic niet gezien hebben. Volgens clg hebben ze nog geen enkele match van m5 verloren en rainman is idd arrogant ze kunnen beter dyrus meenemen.
ciberth zei:Shyvana zit op hetzelfde niveau als udyr enz voor te junglen.
Maar als ze solo top gaat is dat gwn pushen en keer gaan counterjunglen wolves, blue of golems keer gaan stelen en terug lane pushen
Annoying in the right hands ^^
Alex40014 zei:Ik vraag me af waarom we clg en fnatic niet gezien hebben. Volgens clg hebben ze nog geen enkele match van m5 verloren en rainman is idd arrogant ze kunnen beter dyrus meenemen.
Mrg`Egeltje zei:jammer genoeg zit dyrus bij EG.
pinoken zei:Nochthans zit bij TSM als je nog ge de moeite neemt om zijn naam te googlen.
prozackx zei:Hij woont in da gamehuis van tsm daar in new york maar zit wel degelijk bij epik gamer zenne
pinoken zei:Nochthans zit bij TSM als je nog ge de moeite neemt om zijn naam te googlen.