Archief - IEM KIEV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Alex40014

Legacy Member
Ik vraag me af waarom we clg en fnatic niet gezien hebben. Volgens clg hebben ze nog geen enkele match van m5 verloren en rainman is idd arrogant ze kunnen beter dyrus meenemen.

Kennethdw

Legacy Member
pinoken zei:
Kerel ik kan echt TheRainMan zijne kop nie uitstaan, zo'n zelfvoldaan hautain ventje. 'k Krijg al schijterij als ik nog maar ne foto van hem zie, laat staan dat 'k ooit zijn stream kan open klikken. Wanneer gaat TSM dieje eruit knikkeren, imo 1 van de slechtste onder de so called 'pro players'.

Hij ziet er indd uit als nen wannabe justin bieber xd. Maja kijk nooit zene stream dus kweenie hoe die daadwerkelijk is. Maar denk niet dat TSM hem er snel uit zal gooien, ze spelen al maug lang met de 5 zelfden. Tis geen sk waar ze elke maand nieuwe leden hebben xd.

Dezona

Legacy Member
Alex40014 zei:
Ik vraag me af waarom we clg en fnatic niet gezien hebben. Volgens clg hebben ze nog geen enkele match van m5 verloren en rainman is idd arrogant ze kunnen beter dyrus meenemen.

Volgens mij was fnatic al geplaatst voor de volgende ronde

Killstick

Legacy Member
ciberth zei:
Shyvana zit op hetzelfde niveau als udyr enz voor te junglen.

Maar als ze solo top gaat is dat gwn pushen en keer gaan counterjunglen wolves, blue of golems keer gaan stelen en terug lane pushen

Annoying in the right hands ^^

qua speed wss beter dan udyr. gezien ze flexibeler is in path dan udyr.
Early ganks zitten er wel minder in tenzij tegen nab overextenders. Nuja op loww elo zien mensen een jungler komen en blowen meteen hun flash ookal heeft shyvana geen gapcloser pre 6.



Wat voor TSM fout ging was gwn Irelia tegen Shyvana. Irelia farmt het beste onder de toren en ze dachten daar de farm uit te halen. Wat normaal wel het geval is als enemy gwn je lane constant pushed. Als hun shyvana daarbij echter nog eens u jungle gaat pakken dan heeft die irelia onder die toren weinig nut.
De champ die ik metee nzou pikken is gp maar dacht dat ze die hadden gebanned (m5)? ik denk dat meeste mensen in soloqueue niet zo slim zullen zijn dan GP te bannen als shyvana top gaat. Dan is het gwn AHOY!

Clg heeft trouwens wel al enkel skrims verloren van M5. Ik weet niet waar ze dat halen dat ze daar nog nooit van verloren. Check op own3d gwn "m5 clg"

Mrg`Egeltje

Legacy Member
Alex40014 zei:
Ik vraag me af waarom we clg en fnatic niet gezien hebben. Volgens clg hebben ze nog geen enkele match van m5 verloren en rainman is idd arrogant ze kunnen beter dyrus meenemen.

jammer genoeg zit dyrus bij EG.

prozackx

Legacy Member
pinoken zei:
Nochthans zit bij TSM als je nog ge de moeite neemt om zijn naam te googlen.

Hij woont in da gamehuis van tsm daar in new york maar zit wel degelijk bij epik gamer zenne

webster

Legacy Member
prozackx zei:
Hij woont in da gamehuis van tsm daar in new york maar zit wel degelijk bij epik gamer zenne

correct, met beetje googlen kon je dit inderdaad vinden
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan