Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weebl zei:Hoe wordt eigenlijk beslist wie naar boven en beneden mag spelen?
Ik vind dat je toch altijd wat bevoordeeld bent als je naar boven mag spelen..

Weebl zei:Hoe wordt eigenlijk beslist wie naar boven en beneden mag spelen?
Ik vind dat je toch altijd wat bevoordeeld bent als je naar boven mag spelen..
Gisteren domineerde hij er nochtans meegazmask zei:morde is echt zo'n prulchamp
True, maar ge gaat geen ashe AD top zetten want die heeft een support nodig en ge moet met 2 bot zijn voor drake te verdedigen, en ge moet sowieso meer hits kunnen verdragen dan een AP mid aangezien ge top heel wa makkelijker ingesloten wordt door hunne jungler, dus toch redelijk logisch wie er altijd top gaat, champs zoals irelia, gp etc
. Maar ja... cassopeia kreeg elke blauw, zelfs al op lvl 2 en cassopeia is min of meer de sterkste earlygame laner op mid naast LeblancWeebl zei:Hoe wordt eigenlijk beslist wie naar boven en beneden mag spelen?
Ik vind dat je toch altijd wat bevoordeeld bent als je naar boven mag spelen..
blockkiller zei:De verliezer van de vorige match heeft altijd firstpick en speelt naar boven denk ik.
.