Archief - IEM KIEV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kennethdw

Legacy Member
Jaegger159753 zei:
gg M5, too stronk

Ik snap echt niet dat ze nooit die Shyvana hebben gebanned.

Een ander team heeft dat geprobeert, heeft ook geen zier geholpen.

Amnesiac

Legacy Member
Zeer zwak gespeeld door Rainman imo. Eerste game werd hij al ferm weggepushed door Shyvana waardoor Darian vrij kon counterjunglen. En dan pickt hij opnieuw Irelia voor de derde game, terwijl het al 100% zeker was dat Shyvana top stond.

Jaegger159753

Legacy Member
Dien TheOddOne heeft zenne naam toch goe uitgekozen ze lol. Naast het feit dat hij zo het lichaam heeft van een 12jarige, heeftem ook nog eens van die rare gelaatsuitdrukkingen.

pinoken

Legacy Member
Amnesiac zei:
Zeer zwak gespeeld door Rainman imo. Eerste game werd hij al ferm weggepushed door Shyvana waardoor Darian vrij kon counterjunglen. En dan pickt hij opnieuw Irelia voor de derde game, terwijl het al 100% zeker was dat Shyvana top stond.

Idd, ze wisten toch al dat hij met Irelia geen kans had tegen Shyvana. Misschien hadden ze iets van: "Irelia is zijn beste champ dus als em daar al nie mee kan winnen" maar dan nog. Iets anders proberen is beter als niks proberen en gewoon opnieuw failen. Ook geen enkele moeite om dat fatsoenlijk tegen te gaan he, 1 ward in tri-bush en ze hadden het elke keer gezien als hij kwam. Heb ik echt godganse game moeten denken.

TSM zwaar outplayed, ze hebben 1 match gewonnen puur uit overmoedigheid van M5.

Killstick

Legacy Member
volgens mij vooral ook wat omdat M5 low profile is. Ik heb het voor TSM ook wel al gezien dat ze in skryms verliezen van teams die rare strats doen. staat zelf in een van hun vlogs "we worden de laatste tijd teveel geowned in skryms, dus doen we het zoals vroeger SOLOQ"
als je dan idd nooit eens een strat kan oefenen zonder dat iedereen het dan kopieert ofzo is dat wel lastig.

Rainman vind ik ook veruit hun slechtste speler.

pinoken

Legacy Member
The OddOne heeft momenteel het minste ELO nochthans dacht ik. Maar inderdaad Rainman was niet echt een aanwinst tijdens IEM. Reginald was (as usual imo) de beste van TSM.

Jaegger159753

Legacy Member
Elo betekent niet zo superveel op hun niveau tbh. Zo heeft bv. Reginald een maand lang in elo hell gezeten toen de rest van zijn team tegen de 1800-1900 zat lol en dien is imo toch 1 vd beste AP carries (kzou zeggen 1. Xpeke, 2. Alex Ich, 3. Reginald)

Kzag dit trouwens net op TSM hun site:
Blog - SoloMid.NET - League of Legends Competitive Gaming Community

Het antwoord is dus "yes M5 can back up their trash talk" lol

Kennethdw

Legacy Member
Jaegger159753 zei:
Elo betekent niet zo superveel op hun niveau tbh. Zo heeft bv. Reginald een maand lang in elo hell gezeten toen de rest van zijn team tegen de 1800-1900 zat lol en dien is imo toch 1 vd beste AP carries (kzou zeggen 1. Xpeke, 2. Alex Ich, 3. Reginald)

Kzag dit trouwens net op TSM hun site:
Blog - SoloMid.NET - League of Legends Competitive Gaming Community

Het antwoord is dus "yes M5 can back up their trash talk" lol

Xspecial attacked by pigeons

Giereuh.

BenneB

Legacy Member
Merci, 'k had niet door dat de streams er op stonden om te herbekijken! ;)

Dezona

Legacy Member
Jaegger159753 zei:
gg M5, too stronk

Ik snap echt niet dat ze nooit die Shyvana hebben gebanned.

Shyvana was niet echt het probleem, die agressieve counterjungle wel. Dat kan je perfect met een andere champ dan shyvana.

The Monopoly Guy

Legacy Member
Dezona zei:
Shyvana was niet echt het probleem, die agressieve counterjungle wel. Dat kan je perfect met een andere champ dan shyvana.

shyvana is een van de snelste junglers dus daarom gaat hij shyv
met anderen gaat da moeizamer

Ciberth

Legacy Member
Shyvana zit op hetzelfde niveau als udyr enz voor te junglen.

Maar als ze solo top gaat is dat gwn pushen en keer gaan counterjunglen wolves, blue of golems keer gaan stelen en terug lane pushen

Annoying in the right hands ^^

Alex40014

Legacy Member
ciberth zei:
Shyvana zit op hetzelfde niveau als udyr enz voor te junglen.

Maar als ze solo top gaat is dat gwn pushen en keer gaan counterjunglen wolves, blue of golems keer gaan stelen en terug lane pushen

Annoying in the right hands ^^

Gisteren eerste keer shyvana solo top, man na 40 min 230 farm, 2 kills een hoop assists, kwas gewoon niet meer kapot te slagen. En dan te bedenken dat ik top tegen ezreal stond die maar 150 farm had toen XD

Chickenlal

Legacy Member
haha gisteren in ranked tegen een ad kennen moeten spelen... Epic fail :D

pinoken

Legacy Member
Kerel ik kan echt TheRainMan zijne kop nie uitstaan, zo'n zelfvoldaan hautain ventje. 'k Krijg al schijterij als ik nog maar ne foto van hem zie, laat staan dat 'k ooit zijn stream kan open klikken. Wanneer gaat TSM dieje eruit knikkeren, imo 1 van de slechtste onder de so called 'pro players'.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan