Archief - IEM KIEV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kennethdw

Legacy Member
Jaegger159753 zei:
Net de screens gezien van TSM vs Dignitas, 18-1? :O
Kheb geen games van TSM meer gevolgd sinds New York (ik geloof dat ze toen nog maar net in hun gaming huise zaten)

Maar als ze idd zo fel zijn verbeterd, dan zal het toch wel aan da gaming huis liggen :p

14.40 begint de finale trouwens mensen

Bwa nu spelen ze ineens heel sterk, ma voor IEM hebben ze zowat ALLE scrims verloren tegen bekan iedereen xd. Mja ineens zijn ze weer powerhouse^^

enj0i^

Legacy Member
Jaegger159753 zei:
Net de screens gezien van TSM vs Dignitas, 18-1? :O
Kheb geen games van TSM meer gevolgd sinds New York (ik geloof dat ze toen nog maar net in hun gaming huise zaten)

Maar als ze idd zo fel zijn verbeterd, dan zal het toch wel aan da gaming huis liggen :p

14.40 begint de finale trouwens mensen

Ben eens benieuwd, enkel nog maar matchkes van M5 gezien en die wonnen toch alles vrij makkelijk :p

MrM@tthijs

Legacy Member
Weet iemand trouwens waar ge de M5 interviews kunt herbekijken? Ben ik wel eens curieus naar.

Kennethdw

Legacy Member
MrM@tthijs zei:
Weet iemand trouwens waar ge de M5 interviews kunt herbekijken? Ben ik wel eens curieus naar.

Als ge van russisch houd lol:) Die mannen hadden hun eigen vertaler nodig en da was precies nen zwerver xd. Ma die interviews ware wel grappig. Vooral dien diamondprox, elke keer als hij ging antwoorde pakte em zo echt dien microfoon af van dien vertaler like a bawss haha.


En mss bij replays kijken? Mss dat de intervieuws mee op staan bij de matches gwn erna.

Jaegger159753

Legacy Member
Dien Darjen (solo top speler) is zo fucking goed :/
Ik was al impressed toen hij gp speelde in alle vorige games, en op Shyvana is em nog erger blijkbaar.
Die kerel weet exact wat zijn hero kan doen, hoeveel dmg die exact gaat doen etc, ge ziet da vaak op momenten waar hij 1vs2 of 1vs3 gaat en dan denkte: alé wat doet ie allemaal, kzou al rap gaan lopen :p

Ik zie hem vrij makkelijk MVP worden, ofwel hun jungler (diamond noemt em geloof ik?)

pinoken

Legacy Member
Ik heb zo'n gevoel dat Shyvana gebanned gaat worden de volgende game. Die tramplede gewoon door heel dat team zonder ergens voor te stoppen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan