Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Logisch niet ? Meer aanbod = goedkoper. Alsook de nieuwprijs van dit spel ligt een stuk lager dan de gewone prijs van een nieuw spel.wtf?hax!kthxbye zei:Bij de buy-&-sell gedeelte staat het vol van Homefront topics. De prijzen zijn echt om van te huilen. Het wil veel zeggen over het spel.
Ashroh zei:Logisch niet ? Meer aanbod = goedkoper. Alsook de nieuwprijs van dit spel ligt een stuk lager dan de gewone prijs van een nieuw spel.
. dat heb ik alleen bij de battle commander modes, ik heb zo nog maar 1 spel kunnen spelen. bij de gewone TDM en ground control heb ik dat probleem niet.Bt.Solid zei:moest ik nu altijd in Dezelfde server terecht komen ok, maar het is telkens een andere met 2/3 man in...bizar
FEW zei:het spel is goed (ik heb minimale connectieproblemen), maar ik begin de maps toch al beu te worden. ik speel enkel TDM en er zouden zoveel meer maps kunnen zijn. ground control bestaat telkens uit 3 delen, als ze elk van deze 3 delen telkens zouden vrijstellen als aparte TDM maps, zou het veel minder eentonig zijn.
dat heb ik alleen bij de battle commander modes, ik heb zo nog maar 1 spel kunnen spelen. bij de gewone TDM en ground control heb ik dat probleem niet.
Je gaat blijkbaar naar de verkeerde winkel dan. Trouwens heb wat geduld, al wat je komt over schreeuwen zit in de aankomende patch. Alle begrip voor uw geschreeuw wel, dit had out-of-the-box mogen werken. Maar het is een relatief onervaren team en COD doet het jaar na jaar met problemen en hoog nodige patches. Je moet alles wat in perspectief bekijken.Bt.Solid zei:het ergste vind ik dat het ook al nieuw in de winkels ligt voor 40€ of lager... Spel is nog geen 2 weken oud ! Dit heb ik nog nooit meegemaakt...
romanspartan zei:ligt het aan mij of als je je aim assist op de ps3 uit zet dat je gewoon zwaar in het nadeel bent tegen iemand die wel aim assist heeft aan staan ?
nee, en als er nieuws is, kunt ge het hier vinden: Homefront | ~ Homefront MP Status & Patching Update ~younglink zei:Al nieuws over een patch?

leestekens...?romanspartan zei:ja maar hier is het duidelijk wie er aim assist aan heeft staan en wie niet bij kz2 en kz3 geen probleem maar hier is het echt niet te doen vooral van dicht 1vs1 leg ik vaak het loodje

LT2k3 zei:online werkt nu, party weet ik nog niee
eli de kakker zei:Gisteren toch zonder echte problemen kunnen spelenMa het zal vol campers en snipers
En welke remedie is er tegen campers en snipers? Zelf campen en snipen
Ma ik blijf het wel een tof spel vinden !!! Geduld is soms een schone deugd!
.
.
ad: