Archief - HomeFront

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

shadoom

Legacy Member
mja de multiplayer moet u liggen he
ligt dichter bij battlefield als cod

M0rdresh

Legacy Member
wtf?hax!kthxbye zei:
Bij de buy-&-sell gedeelte staat het vol van Homefront topics. De prijzen zijn echt om van te huilen. Het wil veel zeggen over het spel.
Logisch niet ? Meer aanbod = goedkoper. Alsook de nieuwprijs van dit spel ligt een stuk lager dan de gewone prijs van een nieuw spel.

wtf?hax!kthxbye

Legacy Member
Ashroh zei:
Logisch niet ? Meer aanbod = goedkoper. Alsook de nieuwprijs van dit spel ligt een stuk lager dan de gewone prijs van een nieuw spel.

Lol. Zoiets moet je nu echt niet aan mij uitleggen :).
Kwou gewoon aantonen dat veel mensen het spel niets vinden.

Levicious

Legacy Member
Ik wacht op een patch die je stats registreren.
Hou me nu bezig met de socom , die me ook wel bevalt :)

Bt.Solid

Legacy Member
Ik vind het echt schandalig... Ik had het gepre-orderd omdat ik deze titel echt zag zitten en na het nieuws dat ze op dedicated servers gingen draaien kon het niet meer stuk dacht ik... Ja niet dus. Heb al bijna 5 dagen niet meer online kunnen spelen (en nochtans de eerste 2/3 dagen zonder problemen kunnen spelen) mijn Stats zijn gereset, van 48 (die ik in alle eerlijkheid had behaald) naar level 2 en dan plots naar 23... Ik ga er terug mee naar GM en daar krijg ik er nog maar 20€ voor, terwijl ik een week geleden er 60 voor betaald heb! Maar dat is niet het ergste, het ergste vind ik dat het ook al nieuw in de winkels ligt voor 40€ of lager... Spel is nog geen 2 weken oud ! Dit heb ik nog nooit meegemaakt... Ik ben al teleurgesteld geweest door games (star wars FU2) maar dit is pure Afzetterij. Er zijn toch moeilijkere issues dan zorgen dat spelers op correcte wijze naar de servers worden doorverbonden....moest ik nu altijd in Dezelfde server terecht komen ok, maar het is telkens een andere met 2/3 man in...bizar

FEW

Legacy Member
het spel is goed (ik heb minimale connectieproblemen), maar ik begin de maps toch al beu te worden. ik speel enkel TDM en er zouden zoveel meer maps kunnen zijn. ground control bestaat telkens uit 3 delen, als ze elk van deze 3 delen telkens zouden vrijstellen als aparte TDM maps, zou het veel minder eentonig zijn.

Bt.Solid zei:
moest ik nu altijd in Dezelfde server terecht komen ok, maar het is telkens een andere met 2/3 man in...bizar
dat heb ik alleen bij de battle commander modes, ik heb zo nog maar 1 spel kunnen spelen. bij de gewone TDM en ground control heb ik dat probleem niet.

Belgerbil

Legacy Member
FEW zei:
het spel is goed (ik heb minimale connectieproblemen), maar ik begin de maps toch al beu te worden. ik speel enkel TDM en er zouden zoveel meer maps kunnen zijn. ground control bestaat telkens uit 3 delen, als ze elk van deze 3 delen telkens zouden vrijstellen als aparte TDM maps, zou het veel minder eentonig zijn.


dat heb ik alleen bij de battle commander modes, ik heb zo nog maar 1 spel kunnen spelen. bij de gewone TDM en ground control heb ik dat probleem niet.

misschien slaat het BC concept niet zo aan... kan ik best begrijpen als er veel KD whores zijn. die zijn niet zo opgezet dat hun killstreak onderbroken wordt, laat staan dat ze door de AI aangeduid worden als "uit te schakelen"

M0rdresh

Legacy Member
Bt.Solid zei:
het ergste vind ik dat het ook al nieuw in de winkels ligt voor 40€ of lager... Spel is nog geen 2 weken oud ! Dit heb ik nog nooit meegemaakt...
Je gaat blijkbaar naar de verkeerde winkel dan. Trouwens heb wat geduld, al wat je komt over schreeuwen zit in de aankomende patch. Alle begrip voor uw geschreeuw wel, dit had out-of-the-box mogen werken. Maar het is een relatief onervaren team en COD doet het jaar na jaar met problemen en hoog nodige patches. Je moet alles wat in perspectief bekijken.

romanspartan

Legacy Member
ligt het aan mij of als je je aim assist op de ps3 uit zet dat je gewoon zwaar in het nadeel bent tegen iemand die wel aim assist heeft aan staan ?

ElGargamel

Legacy Member
romanspartan zei:
ligt het aan mij of als je je aim assist op de ps3 uit zet dat je gewoon zwaar in het nadeel bent tegen iemand die wel aim assist heeft aan staan ?

is aim assist zoiezo niet uitgeschakeld in multiplayer?

M0rdresh

Legacy Member
Bij sommige games is elke vorm van auto-aim automatisch uitgeschakeld in multiplayer, bij sommige kan je kiezen denk ik. Als ik bijvoorbeeld in Crysis 2 kijk in de opties terwijl in multiplayer mode dan kan ik auto-aim aan of uitzetten. Misschien een cosmetisch foutje dat geen effect heeft, want ik speel NOOIT met auto-aim of auto-whatever.

Uit zou overal standaard moeten zijn, een mengeling is niet bepaald eerlijk, vooral die aim-assist die je crosshair automatisch over de enemy plaatst bij het inzoomen, zolang je maar ergens in de richting zat. Zo is het wel gemakkelijk.

romanspartan

Legacy Member
ja maar hier is het duidelijk wie er aim assist aan heeft staan en wie niet bij kz2 en kz3 geen probleem maar hier is het echt niet te doen vooral van dicht 1vs1 leg ik vaak het loodje

FEW

Legacy Member

eli de kakker

Legacy Member
Gisteren toch zonder echte problemen kunnen spelen :p Ma het zal vol campers en snipers :( En welke remedie is er tegen campers en snipers? Zelf campen en snipen :p

Ma ik blijf het wel een tof spel vinden !!! Geduld is soms een schone deugd!

vantopger

Legacy Member
Een regelrechte ramp. Meer kan ik niet zeggen over de multiplayer.
Wat veelbelovend begon is uitgedraaid op een mislukking van de hoogste categorie.

Tot 3x gerest. Gisteren level 10 gehaald, s'avonds ben ik opeens level 2, toen tot level 7, nu opnieuw level 2, level 5 gehaald en IN GAME ben ik opeens al mn battlepoints kwijt + ben ik opeens level 1!

Al mijn stats zijn alsook gereset.

De multiplayer op zich is zeer leuk, de slechte graphics neem ik er met plezier bij, maar wat een ramp is dat level systeem en matchmaking. Onaanvaardbaar imo ...

Belgerbil

Legacy Member
eli de kakker zei:
Gisteren toch zonder echte problemen kunnen spelen :p Ma het zal vol campers en snipers :( En welke remedie is er tegen campers en snipers? Zelf campen en snipen :p

Ma ik blijf het wel een tof spel vinden !!! Geduld is soms een schone deugd!


ik heb gisteren zonder problemen kunnen spelen, direct match gevonden en al ook. maar dan wou ik mijn weapon camo aanpassen en dan freezde hij in da menuke :(.
twas al laat genoeg dus dan maar gewoon gaan slapen :).
de campers vielen nogal mee, tis nu eenmaal een spel da zich meer toelaat om te snipen.
enige waar ik me aan stoor is een team dat niet communiceert.
dan verliest ge echt 90% van uw matches :sad:

HyPnOTiZeR

Legacy Member
Begrijp niet waarom iedereen klaagt, ik ben nu net gestopt met spelen en ben begonnen deze middag om 12u. SP uitgespeeld in één keer op de moeilijkste moeilijkheidsgraad, wel beetje te gemakkelijk imo ma soit, vond het een zeer leuk spel en grafisch toch nog redelijk mooi want heb al erger gezien.

Online is het gewoon top, totaal geen last van campers, en ook al zijn er campers, dat maakt het toch nog gemakkelijker.. Wel 2x gefreezed, vindt dit spel toch één van de betere online shooters op dit moment, is al lang geleden dat ik me nog heb geamuseerd met een spel.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan