Archief - HomeFront

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

inzane

Legacy Member
weet iemand waarvoor die bonus is op teinde v elke game? tstaat altijd op 0 zelfs al heb ik de partij gewonnen

inzane

Legacy Member
denk tni das op de onderste. die bonus is in tmidde.

daarjuist chopper. ik knal 1e neer en kweetni waarom maar ik herlaad. stupid ass in chopper is da eject. kval eruit suicide en nen andere ga lope me mijne chopper. wake up mf tgaat v geen klote vandaag

gStar

Legacy Member
inzane zei:
denk tni das op de onderste. die bonus is in tmidde.

daarjuist chopper. ik knal 1e neer en kweetni waarom maar ik herlaad. stupid ass in chopper is da eject. kval eruit suicide en nen andere ga lope me mijne chopper. wake up mf tgaat v geen klote vandaag

iedere keer dak daarnet in u game kwam waart ge weg ? :P

inzane

Legacy Member
1e keer gestopt door lag en vd rest vloog ik er altijd uit. tis tijd da de patch komt ze.

IkoN

Legacy Member
Volgende week heb ik de game ook dus ge loogt me toevoegen dan en gaan we ook is proberen :)
PSN : Phantaq

Grtz

M0rdresh

Legacy Member
Geheel ter zijde, maar Homefront zou 1 miljoen exemplaren effectief hebben verkocht. Best indrukwekkend voor een nieuwe IP op zo'n korte tijdspanne. Wellicht een heel pak Amerikanen, het spel speelt tenslotte af in hun achtertuin.

Dolf de Wolf

Legacy Member
Kheb het spel hier geruild, maar die online code is al gebruikt. Is dat gewoon in de store dat je een code kan aankopen?

renaat13

Legacy Member
Dolf de Wolf zei:
Kheb het spel hier geruild, maar die online code is al gebruikt. Is dat gewoon in de store dat je een code kan aankopen?

Normaal gezien wel...

Solid Q

Legacy Member
Gisteren heb ik Homefront voor het eerst gespeeld. Maar amai, ik vind dat het soms er erg lelijk uitziet, ik vraag me af of het van mijn TV afhangt :s ...

Bt.Solid

Legacy Member
Hoeveel krijg je er nog voor als je hem gaat inruilen bij GM? Ben zwaar aan het twijfelen hem terug binnen te doen, heb al 3 dagen niet kunnen spelen tenzij ik eerst een half uur servers zit f te gaan in de hoop in een vol spel te komen.... Toch jammer, ik was altijd vol lof over deze game

Nt_Turon

Legacy Member
Bt.Solid zei:
Hoeveel krijg je er nog voor als je hem gaat inruilen bij GM? Ben zwaar aan het twijfelen hem terug binnen te doen, heb al 3 dagen niet kunnen spelen tenzij ik eerst een half uur servers zit f te gaan in de hoop in een vol spel te komen.... Toch jammer, ik was altijd vol lof over deze game

in de GM krijg je er rond de €20 voor ik ben gisteren ook geweest om hem binnen te doen omda ik moet veel te lang wachten om een server binnen te komen en als ik erin zit is het direct verbinding verbroken. Ik heb geen internetproblemen moesten mensen dat denken want met andere spellen online heb ik deze problemen niet. Ma rond homefront was veel te doen maar zo goed vind ik het spel toch niet alé graphics en gameplay zit da goed ea maar gewoon veel te kort en MP trekt ook op nie veel , veel te weinig game modes. Best wel jammer :(

Belgerbil

Legacy Member
Bt.Solid zei:
20€ wat ta fak? Et spel is een week oud :s wa nen rip

that's GM for ya ;) vroeger wast zelfs maar 15€ :p
kunt hem beter op ebay zetten of hier op de B&S

Tsommy

Legacy Member
bah nog niks ontvangen van the hut , de game is opgestuurde de 16 maart :s
hopelijk begin volgende week.

Solid Q

Legacy Member
Ik denk dat ik dit spel al terug ga verkopen
SP uitgespeeld, leuk maar that's it
MP teveel problemen met vinden van een spel, gewoonweg frustrerend. Gelukkig heb ik de online code nog niet gebruikt, dan krijg ik er nog wat geld voor.

wtf?hax!kthxbye

Legacy Member
Solid Q zei:
Ik denk dat ik dit spel al terug ga verkopen
SP uitgespeeld, leuk maar that's it
MP teveel problemen met vinden van een spel, gewoonweg frustrerend. Gelukkig heb ik de online code nog niet gebruikt, dan krijg ik er nog wat geld voor.

Bij de buy-&-sell gedeelte staat het vol van Homefront topics. De prijzen zijn echt om van te huilen. Het wil veel zeggen over het spel.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan