Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ashroh zei:Niet wachten, constant eruit en erin gaan en je zal in een game spawnen waar plaats is. Zo doe ik het toch, die matchmaking ofzo lijkt me ferm bugged.
Bt.Solid zei:Wie speelt er straks nog paar rondjes ? Ik ben over een uurtje wel online
Bt.Solid zei:Wie speelt er straks nog paar rondjes ? Ik ben over een uurtje wel online
als crysis 2 ni al op mij ligt te wachten
.
wtf?hax!kthxbye zei:Ik heb werkelijk al heel de namiddag geprobeerd om online te kunnen spelen. Ik vind het gewoonweg schandalig wat ze gereleased hebben.
Atrox zei:Anyway, als er geïnteresseerden zijn: mijn kopie heeft nog een code voor 3 gratis perks ...
Inderdaad, maar daar hebben de meeste spelers in hun rage geen gehoor naar, zo blijkt. Mensen springen nogal op het negatieve, duidelijk te zien aan de rage-quit-ik-verkoop gevallen. Maar er zijn weinig mensen die kunnen nuanceren, relativeren, eens op de afbraak wagon is alles slecht wat ze te zien krijgen.Toine23 zei:Het concept van battle commander en battle points is schitterend.
Ashroh zei:Inderdaad, maar daar hebben de meeste spelers in hun rage geen gehoor naar, zo blijkt. Mensen springen nogal op het negatieve, duidelijk te zien aan de rage-quit-ik-verkoop gevallen. Maar er zijn weinig mensen die kunnen nuanceren, relativeren, eens op de afbraak wagon is alles slecht wat ze te zien krijgen.
De technische problemen zijn er wel natuurlijk en dat kan THQ duur komen te staan, maar tegelijk hadden ze zo'n goede verkoop niet ingeschat. Geen enkel spel van THQ ging zo snel over de toonbank, zegt toch ook al iets van nun staat van paraatheid om zo'n massa op te vangen op de servers.
Het development team zijn ook geen mensen die elk jaar een iteratie uitbrengen aan €64,95, de prijs was er ook naar, "cut them some slack" denk ik zo. Wacht een patch af. Ik vind het allemaal zo slecht niet alsof men het hier doet klinken, spel blijft mooi hier, heb er fun mee.
.