Archief - HomeFront

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SpeedySpeedsUp

Legacy Member
Ik was daarnet blij dat ik in een game kon spawnen. Ik spawn, krijg een raket op me en de game was gedaan...

inzane

Legacy Member
Ashroh zei:
Niet wachten, constant eruit en erin gaan en je zal in een game spawnen waar plaats is. Zo doe ik het toch, die matchmaking ofzo lijkt me ferm bugged.


gisteren werkte dit ook bij alle modes, vandaag werkt het alleen bij Skirmish.

Bt.Solid

Legacy Member
Wie speelt er straks nog paar rondjes ? Ik ben over een uurtje wel online

SpeedySpeedsUp

Legacy Member
Bt.Solid zei:
Wie speelt er straks nog paar rondjes ? Ik ben over een uurtje wel online

Zou wel willen, maar doe de moeite niet meer met die matchmaking.

Belgerbil

Legacy Member
Bt.Solid zei:
Wie speelt er straks nog paar rondjes ? Ik ben over een uurtje wel online

ik join mss terug straks :) als crysis 2 ni al op mij ligt te wachten ;).
tging wel vlotjes gistere :p

BledarvsBrasco

Legacy Member
Ik ga straks wel even online denk ik.
Voeg me maar toe bledarstyle24

Je ziet me wel verschijnen lol

wtf?hax!kthxbye

Legacy Member
Ik heb werkelijk al heel de namiddag geprobeerd om online te kunnen spelen. Ik vind het gewoonweg schandalig wat ze gereleased hebben.

trizzle-83

Legacy Member
wtf?hax!kthxbye zei:
Ik heb werkelijk al heel de namiddag geprobeerd om online te kunnen spelen. Ik vind het gewoonweg schandalig wat ze gereleased hebben.

²

Bt.Solid

Legacy Member
Mijn level is juist van 48 naar 2 gezakt en dan naar 23 gestegen en daar blijft het nu opstaan :( echt van 1 match naar de ander

Atrox

Legacy Member
Het spel gaat in de verkoop. Slechte audio, verouderde graphics en physics, gameplay die niet veel voorstelt (iedereen spaart gewoon door om vervolgens de basissen te spammen ...), constant bugs in MP, serieuze haperingen tijdens het spel zelf (wtf?). De SP viel mee, maar ook daar was de onkunde van de makers te merken. Ze hadden hun geld beter geïnvesteerd in extra developers ipv zo'n grootschalige marketingcampagne. Of misschien wisten ze zelf al wat voor een klucht dit spel ging zijn.

Anyway, als er geïnteresseerden zijn: mijn kopie heeft nog een code voor 3 gratis perks ...

Toine79

Legacy Member
Ik heb gisteren voor het eerst niet kunnen spelen door lag. Constant haperingen van het beeld en frags die in mijn face ontploften omdat ik ze niet kon wegwerpen. Ik amuseer mij echt met deze game en hoop dat ze snel met goede patch afkomen. Het concept van battle commander en battle points is schitterend. Door die technische problemen zou THQ en KAOS zichzelf wel eens de das kunnen omdoen bij de release van de sequel. Als ze snel met goede patch komen, is dit een machtige shooter.

ElGargamel

Legacy Member
gisteren eindelijk ook een maar matchkes MP kunnen spelen. Toffe gameplay, steekt goed in elkaar. Matchmaking trekt voorlopig nog op niet veel, mr ik verwacht dat zoiets wel snel gepatched kan worden.

Gfx zijn duidelijk wel aan de mindere kant, maar bon, daar gaan we ons niet op laten afknappen.

Ik vraag me trouwens af of er zo squad-based gameplay in zit zoals bij bfbc2. Zodat we met wat 9livers in 'n squad wat kunnen lullen en teamplayen.

Thorazer

Legacy Member
Leuke single player maar ook niet meer dan dat.

Gelukkig even mogen lenen van mijn broer :)

wtf?hax!kthxbye

Legacy Member
Ik verkoop de mijne ook. Zie buy-and-sell gedeelte. En ik heb de code ook nog niet gebruikt.

M0rdresh

Legacy Member
Toine23 zei:
Het concept van battle commander en battle points is schitterend.
Inderdaad, maar daar hebben de meeste spelers in hun rage geen gehoor naar, zo blijkt. Mensen springen nogal op het negatieve, duidelijk te zien aan de rage-quit-ik-verkoop gevallen. Maar er zijn weinig mensen die kunnen nuanceren, relativeren, eens op de afbraak wagon is alles slecht wat ze te zien krijgen.

De technische problemen zijn er wel natuurlijk en dat kan THQ duur komen te staan, maar tegelijk hadden ze zo'n goede verkoop niet ingeschat. Geen enkel spel van THQ ging zo snel over de toonbank, zegt toch ook al iets van nun staat van paraatheid om zo'n massa op te vangen op de servers.

Het development team zijn ook geen mensen die elk jaar een iteratie uitbrengen aan €64,95, de prijs was er ook naar, "cut them some slack" denk ik zo. Wacht een patch af. Ik vind het allemaal zo slecht niet alsof men het hier doet klinken, spel blijft mooi hier, heb er fun mee.

Belgerbil

Legacy Member
Ashroh zei:
Inderdaad, maar daar hebben de meeste spelers in hun rage geen gehoor naar, zo blijkt. Mensen springen nogal op het negatieve, duidelijk te zien aan de rage-quit-ik-verkoop gevallen. Maar er zijn weinig mensen die kunnen nuanceren, relativeren, eens op de afbraak wagon is alles slecht wat ze te zien krijgen.

De technische problemen zijn er wel natuurlijk en dat kan THQ duur komen te staan, maar tegelijk hadden ze zo'n goede verkoop niet ingeschat. Geen enkel spel van THQ ging zo snel over de toonbank, zegt toch ook al iets van nun staat van paraatheid om zo'n massa op te vangen op de servers.

Het development team zijn ook geen mensen die elk jaar een iteratie uitbrengen aan €64,95, de prijs was er ook naar, "cut them some slack" denk ik zo. Wacht een patch af. Ik vind het allemaal zo slecht niet alsof men het hier doet klinken, spel blijft mooi hier, heb er fun mee.

enerzijds kan ik de rage quit verkopers wel snappen, anderzijds geef ik u 100% gelijk. om te vergelijken met andere titels zijn ze hier héél snel met een patch gekomen om een aantal dingen al op te lossen. grafisch kan over gediscussieerd worden maar we zijn de laatste tijd verwend met KZ3 (die PS3 EXCLUSIVE!! is) en denk dat er daardoor wat teveel verwacht wordt van een multiplatform.

de positieve dingen worden echter veel te snel vergeten, die Battlecommander is echt wel leuk :p.

Feonores

Legacy Member
Achja ik vind dit spel echt goed concept is heerlijk met die points.
Als ze snel met een goede patch komen is er niks verloren..
Single player was eigenlijk beter dan de meeste shooter uit het heden.
.

lookoutordie

Legacy Member
'K heb Homefront getest bij de Game Mania. Ik vond het wel leuk spelen en ik ga hem ook aanschaffen maar niet nieuw... Mensen die het spel graphisch maar niks vinden, je moet er ook bij denken dat de console al een paar jaar oud is... En eerlijk gezegd, zo slechte graphics heeft het spel niet.

MegaMentor

Legacy Member
"Dat de console al een paar jaar oud is" Dat heeft er nu eens niks met de maken se, hoe komt het dan dat er pareltjes als Uncharted 2 tussen zitten? Dat een game grafisch sterk is of niet ligt puur bij de developers. Niet bij de limitaties van de console.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan