Archief - HomeFront

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SpeedySpeedsUp

Legacy Member
Single Player: Wel grappig dat ze 61 kranten in 6 chapters gestoken hebben, toch wel zwaar overdreven. Ben niet echt een fan van "collectibles" in shooter games, het zoeken ernaar haalt de actie eruit. (vooral in deze game als je dan niet kan sprinten tijdens bepaalde scenes)

SpeedySpeedsUp

Legacy Member
SpeedySpeedsUp zei:
Single Player: Wel grappig dat ze 61 kranten in 6 chapters gestoken hebben, toch wel zwaar overdreven. Ben niet echt een fan van "collectibles" in shooter games, het zoeken ernaar haalt de actie eruit. (vooral in deze game als je dan niet kan sprinten tijdens bepaalde scenes)

Al uitgespeeld:oink: zelfs gegeten tussenin

koolcast

Legacy Member
Lol,op nog geen 3uur...Deze ga ik kopen als hij in de 'budget bak' ligt.:)

Samus007

Legacy Member
hoewel ik treyarch nu voor de 2de keer op zn bek zie gaan met deze black ops door bugs en voor mij persoonlijk totaal niets speciale multplayer net zoals world at war moet ik wel zeggen dat deze (korte) singleplayer toch op een hoog niveau ligt, goed uitgewerkt verhaal en die stem van ed harris is geknipt voor dat personage.

Belgerbil

Legacy Member
SpeedySpeedsUp zei:
Al uitgespeeld:oink: zelfs gegeten tussenin

dan zijt gij volgens mij door alles door gesprint, cutscenes ni bekeken, nooit doodgegaan...

wauw! jij bent een gaming superman :love:
3 uur is echt wel te kort :p op super easy staan? :p

SpeedySpeedsUp

Legacy Member
Belgerbil zei:
dan zijt gij volgens mij door alles door gesprint, cutscenes ni bekeken, nooit doodgegaan...

wauw! jij bent een gaming superman :love:
3 uur is echt wel te kort :p op super easy staan? :p

:rofl: Neen? gesprint wel, cutscenes allemaal bekeken, 1-2x dood gegaan per level ongeveer. En die difficulty setting heb ik niet gevonden:s

Belgerbil

Legacy Member
SpeedySpeedsUp zei:
:rofl: Neen? gesprint wel, cutscenes allemaal bekeken, 1-2x dood gegaan per level ongeveer. En die difficulty setting heb ik niet gevonden:s

staat onder opties dacht ik ;) desalniettemin is 3 uur nog altij overdreve rap :p.

Feonores

Legacy Member
SpeedySpeedsUp zei:
Single Player: Wel grappig dat ze 61 kranten in 6 chapters gestoken hebben, toch wel zwaar overdreven. Ben niet echt een fan van "collectibles" in shooter games, het zoeken ernaar haalt de actie eruit. (vooral in deze game als je dan niet kan sprinten tijdens bepaalde scenes)

Heb ze toch netjes allemaal verzameld :D in second playtrough :D tegelijk emt paar trophy die ik vergeten was :p

Belgerbil

Legacy Member
paar goei matchkes gehad vandaag :p helaas ni altijd gewonne :( paar keer omda er meer opposings waren bah :sad: maar toch dikke fun!!!

renaat13

Legacy Member
jammer van de bugs bij het online spelen... Heel vaak zit mijn ps3 jammer genoeg vast bij het zoeken naar matches... De paar keer dat ik wel al heb online kunnen spelen zijn echter wel heel plezant.

ElGargamel

Legacy Member
heb de SP eens vlug opgestart toen ik gisteren een half uurtje vrij had.

Best leuk en nog pittig op hard al van in het begin. De AI is nog zo slecht niet, maken goed gebruik van cover.

MP voor later :)

inzane

Legacy Member
wtf met die servers? vandenacht helft v servers me 4/5 man. kunne ze ze ni groepere om 1e te vullen? echt min 5x joine en verlate voor je een server me genoeg man vond

btw SP was wel fun ma kort. gewoon die tussestukke da op mn zenuwe konde werke. 2uur wachte voor ze die fckin frigos en deure ope doen.

chomo

Legacy Member
Tmag nu echt wel is gaan ophouden ze, we zijn een week na release en nog steeds blijft da spel om de zoveel tijd hangen, gistere kon ik opnieuw niet met een groep joinen, zaten elk telkens in een ander spel... Ik geef ze nog een dikke week om die hele shit op te lossen en anders stop ik ermee, kheb het een week volgehouden maar nu benk het beu. Tzou trouwens met pijn aan het hart zijn want buiten al die ergernisjes hebk het altijd een zalige MP gevonden, de leukste sinds MAG.

Belgerbil

Legacy Member
chomo zei:
Tmag nu echt wel is gaan ophouden ze, we zijn een week na release en nog steeds blijft da spel om de zoveel tijd hangen, gistere kon ik opnieuw niet met een groep joinen, zaten elk telkens in een ander spel... Ik geef ze nog een dikke week om die hele shit op te lossen en anders stop ik ermee, kheb het een week volgehouden maar nu benk het beu. Tzou trouwens met pijn aan het hart zijn want buiten al die ergernisjes hebk het altijd een zalige MP gevonden, de leukste sinds MAG.

een hele week gewacht... wauw :p.
bij Blops indertijd moesten we een maand wachten denk ik :p.
kvind het vreemd. gisteren toch een heel avondje kunnen spelen ZONDER freezes, rustig vrienden kunnen joinen, partysysteem dat werkte...
geduld is een mooie deugd!

younglink

Legacy Member
Dan heb jij wel geluk gehad want bij mij werkte het gisterenavond voor geen meter!!

chomo

Legacy Member
Het heeft idd allemaal met geluk te maken, spijtig genoeg... daarstraks zijn we met 16 man in een spel geraakt zonder probleem (heb die trophy nu :) ) maar uiteraard blijft geluk niet duren en moest het spel 2-3 spellen later crashen... Kheb vandaag 2.5 uur gespeeld waarvan 30 minuten ofzo naar games gezocht & al 4x gecrashed... das toch echt wel hard balen ze... Het positieve is dat de gameplay zoveel goed maakt, kan mij niet voorstellen dat ik dit zou pikken bij een spel waarvan de gameplay ook nog is suckt :p

Lombaar

Legacy Member
Ik probeer nu al een anderhalf uur in een spel te geraken, server komt altijd 2-3 spelers te kort om aan een spel te kunnen beginnen, in alle gamemodes.

inzane

Legacy Member
Lombaar zei:
Ik probeer nu al een anderhalf uur in een spel te geraken, server komt altijd 2-3 spelers te kort om aan een spel te kunnen beginnen, in alle gamemodes.

weer zelfde shit als verleden nacht. nu steeds zo gvd.

btw
line of the day
WAITING FOR 8 MORE PLAYERS...

Teknohol1c

Legacy Member
Gisteren heb ik dit ook voor het eerst es voorgehad, maar na enkele keren opnieuw proberen (op 5min tijd dus) was ik alweer vertrokken.
Nu, wel nog steeds mijn code ni durven inlossen... :lol:

M0rdresh

Legacy Member
Lombaar zei:
Ik probeer nu al een anderhalf uur in een spel te geraken, server komt altijd 2-3 spelers te kort
Niet wachten, constant eruit en erin gaan en je zal in een game spawnen waar plaats is. Zo doe ik het toch, die matchmaking ofzo lijkt me ferm bugged.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan