younglink
Legacy Member
Svenchenko zei:wie van jullie 3 was er eigenlijk zo aant vloeken op een gegeven momentzat ook in die game (ganz drhaan)
Da was de Fred, maar das perfect normaal
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Svenchenko zei:wie van jullie 3 was er eigenlijk zo aant vloeken op een gegeven momentzat ook in die game (ganz drhaan)
Ik hoop dat het goedkomt, ik wil liever Homefront spelen dan COD BO maar niet op deze manier. Met een beta hadden veel van deze problemen kunnen voorkomen worden (zeker aangezien het hun eerste keer is)Belgerbil zei:geduld is een mooie deugd. het spel is nog maar een goeie anderhalve week uit. in die tijd is er al een patch gekomen en zijn er servers bijgekomen. rekening houdende met het feit dat dit de eerste keer is dat de studio een game uitbrengt voor eigen rekening vind ik dat zeker niet slecht.
cod heeft meer dan een maand met freezes en een broken party systeem gezeten... geef ze een kans om hun stuff te patchen. ze hadden dit verkoopscijfer en populariteitsniveau niet verwacht, het zal wel goed komen.
younglink zei:Ik hoop dat het goedkomt, ik wil liever Homefront spelen dan COD BO maar niet op deze manier. Met een beta hadden veel van deze problemen kunnen voorkomen worden (zeker aangezien het hun eerste keer is)
ik herinner me in het recente verleden nog een studio die zei da ze gene beta nodig hadden voor hunne MP en die hebben VEEEEEEL meer ervaring
*hoest hoest* treyarch *hoest hoest* 
Belgerbil zei:bwoaik herinner me in het recente verleden nog een studio die zei da ze gene beta nodig hadden voor hunne MP en die hebben VEEEEEEL meer ervaring
*hoest hoest* treyarch *hoest hoest*
in het geval van kaos kan ik het hen nog vergeven
Svenchenko zei:ga rond 9u weer wat mp spelen add me maar als ge wilt meedoen
psn: Ganz dr'haan
Svenchenko zei:wie van jullie 3 was er eigenlijk zo aant vloeken op een gegeven momentzat ook in die game (ganz drhaan)

Feonores zei:Ja kzou wel willen maar ik betwijfel dat we samen gaan kunnen spelen.