Archief - HomeFront

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

younglink

Legacy Member
Svenchenko zei:
wie van jullie 3 was er eigenlijk zo aant vloeken op een gegeven moment :scream:zat ook in die game (ganz drhaan)

Da was de Fred, maar das perfect normaal

younglink

Legacy Member
Belgerbil zei:
geduld is een mooie deugd. het spel is nog maar een goeie anderhalve week uit. in die tijd is er al een patch gekomen en zijn er servers bijgekomen. rekening houdende met het feit dat dit de eerste keer is dat de studio een game uitbrengt voor eigen rekening vind ik dat zeker niet slecht.

cod heeft meer dan een maand met freezes en een broken party systeem gezeten... geef ze een kans om hun stuff te patchen. ze hadden dit verkoopscijfer en populariteitsniveau niet verwacht, het zal wel goed komen.
Ik hoop dat het goedkomt, ik wil liever Homefront spelen dan COD BO maar niet op deze manier. Met een beta hadden veel van deze problemen kunnen voorkomen worden (zeker aangezien het hun eerste keer is)

eli de kakker

Legacy Member
weer ne freeze en ni veel volk online ...

Add me as ge wilt :p PSN: Hattrick25

ivm vloeken > dan hebt ge onze feo nog ni bezig gehoord :D

Belgerbil

Legacy Member
younglink zei:
Ik hoop dat het goedkomt, ik wil liever Homefront spelen dan COD BO maar niet op deze manier. Met een beta hadden veel van deze problemen kunnen voorkomen worden (zeker aangezien het hun eerste keer is)

bwoa :) ik herinner me in het recente verleden nog een studio die zei da ze gene beta nodig hadden voor hunne MP en die hebben VEEEEEEL meer ervaring :D *hoest hoest* treyarch *hoest hoest* :lol:

in het geval van kaos kan ik het hen nog vergeven

Atrox

Legacy Member
Eindelijk toch MP opnieuw kunnen spelen en heb me toch geamuseerd. Die scout helikopter suckt wel :unsure:

Fraze

Legacy Member
Ik kan indd een stukske vloeke :$

Die games da we samen me wa man hebben kunnen spele was echt wel fun :D

Dan savonds nog eens geprobeerd en niemand kunnen joinen :(.
Dan terug moeten gaan naar blops:cry:

Achja morgen opnieuw !

Feonores

Legacy Member
Pff dan join je games met 3 mensen..
Gigantische lag.
je kan nog steeds green friends joinen of invite.. zonder dat het misloopt.

Hopelijk zetten ze dit snel recht had zo een zin in de mp want die is echt goed.

younglink

Legacy Member
Belgerbil zei:
bwoa :) ik herinner me in het recente verleden nog een studio die zei da ze gene beta nodig hadden voor hunne MP en die hebben VEEEEEEL meer ervaring :D *hoest hoest* treyarch *hoest hoest* :lol:

in het geval van kaos kan ik het hen nog vergeven

Dat ze er maar rap werk van maken. Dit spel schreeuwt erom om parties te vormen en het feit dat het zo goed als onmogelijk is, is geweldig frustrerend

baccie

Legacy Member
Ik vind de mp zeer goed alleen dat het soms blijft hangen .
Sp trekt op niets .

Svenchenko

Legacy Member
ga rond 9u weer wat mp spelen add me maar als ge wilt meedoen

psn: Ganz dr'haan

GosU

Legacy Member
Ik kom vandaag ook wat potjes spelen. Rond 6uur, mensen die zin hebben?

Feonores

Legacy Member
Svenchenko zei:
ga rond 9u weer wat mp spelen add me maar als ge wilt meedoen

psn: Ganz dr'haan

Ja kzou wel willen maar ik betwijfel dat we samen gaan kunnen spelen.

gStar

Legacy Member
Svenchenko zei:
wie van jullie 3 was er eigenlijk zo aant vloeken op een gegeven moment :scream:zat ook in die game (ganz drhaan)

Ik ni , kon ni praten.

Mijn vriendin lag naast mij een dutje te doen :p

younglink

Legacy Member
Ik ga vanavond met de Fred nog eens proberen om een partyke te maken. Wie wil mag me altijd toevoegen

Svenchenko

Legacy Member
Feonores zei:
Ja kzou wel willen maar ik betwijfel dat we samen gaan kunnen spelen.

heb toch nog geen probleem gehad om iemand van men friendslist te joinen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan