Archief - HomeFront

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

M0rdresh

Legacy Member
Net terug een uurtje of twee multiplayer op zitten, man ik ben weg van die mini-helicopter en drones, is plezant om gebruiken.

chomo

Legacy Member
Feonores zei:
gwn zwaar kut met die lag in het spel...
ik heb 4uur mp gespeeld waarvan 3uur met lag vandaag. echt droevig, en het ergste van al ze hebben da spel zo gehyped en dan zo een kut lag hebben man man.

en nee het ligt niet aan mijn verbinding want zowel europese spelers als amerikaanse hadden er last van :)

Kheb tot op heden nog geen enkele keer lag gehad ze Feo :p

Ik ben trouwens verliefd op die tanks, hoe zalig zijn die niet o_O Net als da gunship, echt heerlijk.

@ Hattrick, de eerste 2 dagen had ik ook enorme problemen met de groupmaking maar eergisteren 2uurtjes met de Feo gespeeld & het werkte toen perfect. Kzal vanavond nog is zien I guess.

Bt.Solid

Legacy Member
Iemand op de moment aant spelen? Is precies weinig volk online. Voeg mij toe voor rondjes Homefront ! PSn in sig

younglink

Legacy Member
Hehe, ik wil mijn allereerste multiplayer matchke spelen en da freezed hier al xD
Way to go!!

gStar

Legacy Member
younglink zei:
Hehe, ik wil mijn allereerste multiplayer matchke spelen en da freezed hier al xD
Way to go!!

Kheb nu als stuk of 20 matchen gespeeld en nog geen enkele freeze gehad.

juist in mijn startmenu als ik de game opstart 2x voorgehad..

Belgerbil

Legacy Member
bij mij slaagt hij ook vooral vast in de menu's ze... doet me denken aan blops in zijn eerste maand... lol. hier doen ze in alle geval al meer moeite en zijn ze sneller me ne patch

kga er hier trouwens een paar uit dezen thread toevoegen :) gaat de MP alleen nog maar beter maken :D

Skempi

Legacy Member
Hier speelt hij zeer vlot, heb enkel een rare bug bij einde match blijft mijn xp meterke altijd hangen tussen lvl20 - lvl21 en dit terwijl ik slechts level 13ben?

Battou

Legacy Member
Damn seg. Net een halfuur proberen te connecten. Alleen maar servers waar ze nog op een aantal spelers wachten te vinden.

Kan nog steeds niet bij friends connecten of vice versa.

De eerste dagen heb ik zeer vlot kunnen spelen, en heb ik me goed geamuseerd. Ik vrees echter dat dit spel snel bij in de kast zal staan als dit nog een paar dagen zo blijft.

younglink

Legacy Member
Ondertussen toch al wat matchkes gespeeld en gameplay is wel vrij goed. Doet idd hard denken aan Bad Company. Maar die freezes en connectieproblemen zijn er echt te veel aan. Net een Ground Control gespeeld en bij het ingaan van de volgende match een freeze...-_- Ik heb zelfs bij Black Ops minder problemen gehad in het begin!

Teknohol1c

Legacy Member
fuck, ben aan't afzien in de SP... Chapter 5 heartland: vanaf safety's off! al 30x dood gegaan. man man 4uur my ass....

LT2k3

Legacy Member
stony_v zei:
fuck, ben aan't afzien in de SP... Chapter 5 heartland: vanaf safety's off! al 30x dood gegaan. man man 4uur my ass....

tis 5 uur, en jij bent mss nie pro genoeg :D

GosU

Legacy Member
Ik heb veel voor dat als ik terug keer uit een menu hij freezed. Mensen die mij willen adden, doe maar! Ik speel enorm graag in groep en own graag :D

gStar

Legacy Member
Daarstraks goe matchke gespeeld..

Samen met younglink en Fred1880

20-2-8 ^^

FEW

Legacy Member
stony_v zei:
fuck, ben aan't afzien in de SP... Chapter 5 heartland: vanaf safety's off! al 30x dood gegaan. man man 4uur my ass....

ook op Guerilla aan't spelen ofzo? :)

Spik3

Legacy Member
Belgerbil zei:
bij mij slaagt hij ook vooral vast in de menu's ze... doet me denken aan blops in zijn eerste maand... lol. hier doen ze in alle geval al meer moeite en zijn ze sneller me ne patch

kga er hier trouwens een paar uit dezen thread toevoegen :) gaat de MP alleen nog maar beter maken :D

mij mag je altijd toevoegen

younglink

Legacy Member
Man man man, zeiden ze in één van die vijf filmpjes die hier gepost waren niet dat ze geen beta wilden doen omdat ze de multiplayer uitgebreid intern getest hadden? Diegene die daarna groen licht gegeven heeft voor dit spel, mogen ze ontslagen. Echt triestig.

Belgerbil

Legacy Member
younglink zei:
Man man man, zeiden ze in één van die vijf filmpjes die hier gepost waren niet dat ze geen beta wilden doen omdat ze de multiplayer uitgebreid intern getest hadden? Diegene die daarna groen licht gegeven heeft voor dit spel, mogen ze ontslagen. Echt triestig.

de COD fanboy pagina is hier niet
wa is er mis met de gameplay in de MP :wtf:?
da ge moet mikken? niet zoals in COD waar het spel voor u mikt.
dat er battlepoints zijn? juist want da werkt u kei hard tegen natuurlijk.
dat er meer mogelijkheden zijn qua perks? oh ja want kunnen kiezen wa ge meepakt is ni leuk.
dat er voertuigen inzitten? als ge samenwerkt zijn die rap genoeg om zeep.

geef mij gerust de reden waarom ge de MP slecht vind :).

younglink

Legacy Member
Belgerbil zei:
de COD fanboy pagina is hier niet
wa is er mis met de gameplay in de MP :wtf:?
da ge moet mikken? niet zoals in COD waar het spel voor u mikt.
dat er battlepoints zijn? juist want da werkt u kei hard tegen natuurlijk.
dat er meer mogelijkheden zijn qua perks? oh ja want kunnen kiezen wa ge meepakt is ni leuk.
dat er voertuigen inzitten? als ge samenwerkt zijn die rap genoeg om zeep.

geef mij gerust de reden waarom ge de MP slecht vind :).
Dude, lees eerst eens een van mijn vorige posts. Gameplay is top maar die connectieprobs zijn toch niet goed te praten imo

Svenchenko

Legacy Member
gStar zei:
Daarstraks goe matchke gespeeld..

Samen met younglink en Fred1880

20-2-8 ^^

wie van jullie 3 was er eigenlijk zo aant vloeken op een gegeven moment :scream:zat ook in die game (ganz drhaan)

Belgerbil

Legacy Member
younglink zei:
Dude, lees eerst eens een van mijn vorige posts. Gameplay is top maar die connectieprobs zijn toch niet goed te praten imo

geduld is een mooie deugd. het spel is nog maar een goeie anderhalve week uit. in die tijd is er al een patch gekomen en zijn er servers bijgekomen. rekening houdende met het feit dat dit de eerste keer is dat de studio een game uitbrengt voor eigen rekening vind ik dat zeker niet slecht.

cod heeft meer dan een maand met freezes en een broken party systeem gezeten... geef ze een kans om hun stuff te patchen. ze hadden dit verkoopscijfer en populariteitsniveau niet verwacht, het zal wel goed komen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan