Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Feonores zei:gwn zwaar kut met die lag in het spel...
ik heb 4uur mp gespeeld waarvan 3uur met lag vandaag. echt droevig, en het ergste van al ze hebben da spel zo gehyped en dan zo een kut lag hebben man man.
en nee het ligt niet aan mijn verbinding want zowel europese spelers als amerikaanse hadden er last van![]()

Net als da gunship, echt heerlijk.younglink zei:Hehe, ik wil mijn allereerste multiplayer matchke spelen en da freezed hier al xD
Way to go!!
gaat de MP alleen nog maar beter maken 
stony_v zei:fuck, ben aan't afzien in de SP... Chapter 5 heartland: vanaf safety's off! al 30x dood gegaan. man man 4uur my ass....

stony_v zei:fuck, ben aan't afzien in de SP... Chapter 5 heartland: vanaf safety's off! al 30x dood gegaan. man man 4uur my ass....

Belgerbil zei:bij mij slaagt hij ook vooral vast in de menu's ze... doet me denken aan blops in zijn eerste maand... lol. hier doen ze in alle geval al meer moeite en zijn ze sneller me ne patch
kga er hier trouwens een paar uit dezen thread toevoegengaat de MP alleen nog maar beter maken
![]()
younglink zei:Man man man, zeiden ze in één van die vijf filmpjes die hier gepost waren niet dat ze geen beta wilden doen omdat ze de multiplayer uitgebreid intern getest hadden? Diegene die daarna groen licht gegeven heeft voor dit spel, mogen ze ontslagen. Echt triestig.
?
.Dude, lees eerst eens een van mijn vorige posts. Gameplay is top maar die connectieprobs zijn toch niet goed te praten imoBelgerbil zei:de COD fanboy pagina is hier niet
wa is er mis met de gameplay in de MP?
da ge moet mikken? niet zoals in COD waar het spel voor u mikt.
dat er battlepoints zijn? juist want da werkt u kei hard tegen natuurlijk.
dat er meer mogelijkheden zijn qua perks? oh ja want kunnen kiezen wa ge meepakt is ni leuk.
dat er voertuigen inzitten? als ge samenwerkt zijn die rap genoeg om zeep.
geef mij gerust de reden waarom ge de MP slecht vind.
gStar zei:Daarstraks goe matchke gespeeld..
Samen met younglink en Fred1880
20-2-8 ^^
zat ook in die game (ganz drhaan)younglink zei:Dude, lees eerst eens een van mijn vorige posts. Gameplay is top maar die connectieprobs zijn toch niet goed te praten imo