Archief - HomeFront

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MrFlava-

Legacy Member
gld_box_homefront.jpg


officiële site

release: 15 maart 2011
genre: FPS
dev: Kaos Studios

>>> GameTrailers


2027. Noord-Korea valt de USA binnen.
Met een verhaal van screenwriter John Milius (Apocalypse Now, Red Dawn).

“Homefront isn’t about going to war on the other side of the world or battling aliens from another planet; it’s about fighting foreign invaders in your own backyard and defending your right to live,” said David Votypka, design director, Kaos Studios. “Homefront combines the unsettling notion of an occupied America with interactive, player-driven narratives to create a deeply engaging single and multiplayer experience.”
Homefront is set in a near future America in 2027 when a now-nuclear armed Korean People's Army invades the USA, defeating the United States Army, toppling it from the superpower status it once held.

image_homefront-14503-1870_0004.jpg


image_homefront-14061-1870_0004.jpg

SterreXx

Legacy Member
kheb ongeveer een maand of 4 gelden er een filmpje van gezien, vond het toen echt niks hebben.

MrFlava-

Legacy Member
SterreXx zei:
kheb ongeveer een maand of 4 gelden er een filmpje van gezien, vond het toen echt niks hebben.

Klopt er zijn gameplay beelden van de E3 2009.maar volgens mij is het grafisch al serieus opgeknapt..
Het is afwachten,maar momenteel ben ik ook nog niet overtuigd..

ILIQUID

Legacy Member
Pff all die FPSs de laatste tijd, kweet nu al nie meer wat te kiezen
Deze wsl niet dan

MrFlava-

Legacy Member
Daar kon je eigenlijk niet veel uit maken..het waren meer kleine stukjes tussen elke missie ofzo..en 1 iemand met een ACOG scope die een mannetje dood schiet..

Ik kan de multiplayer van BlackOps toch ook niet vergelijken met de singleplayer.

MrFlava-

Legacy Member
Bwoa toch COD stijl precies..het is een geheel nieuwe shooter,dus ik denk dat je nog niet mag klagen over wat ze er nu al hebben staan.
Ik wacht eigenlijk toch op een COD shooter in een nieuw jasje,en ik denk dat ik niet de enige ben.

koolcast

Legacy Member
Jij wou een "nieuw jasje",deze zit in een nieuwe en tis niet goed voor u...

MrFlava-

Legacy Member
De gameplay hetzelfde..dus eigenlijk net hetzelfde bewegen als in COD.
Maar dat zal wachten zijn tot binnen paar jaar voor Respawn...

microtje

Legacy Member
uiteindelijk hebben als shooters hetzelfde principe zoveel mogelijk kills maken.

MrFlava-

Legacy Member
Of voor objectives gaan,gij noob in de public die nooit voor de objective gaat! :D

Vorthar

Legacy Member
Vind ik er best goed uitzien.

Maar wtf gaat iedereen nu weer vergelijken met MoH, tzal echt nooit stoppe éh. Daje vergelijkt met een andere fps ok, maar er zijn niet eens gameplay beelden van.

microtje

Legacy Member
MrFlava- zei:
Of voor objectives gaan,gij noob in de public die nooit voor de objective gaat! :D

jawel maar ik speel niet zovaak objectives dus heb ook niet vaak dat probleem een ik demolotion and search and destroy ga je zowiezo bijna altijd voor de bom en haal je ook vaak kills met defende he

ot:ik heb over deze game eens een preview gelezen en het heeft precies wel iets in huis
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan