Archief - HomeFront

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Toine79

Legacy Member
Deze hou ik toch al een tijdje in het oog. In de laatste OPM zijn ze ook lovend over dit spel. Review afwachten want komt uit in de periode van KZ3

Monoslay

Legacy Member
Ziet er idd echt wel de moeite uit, ik betwijfel wel of het opkan tegen KZ3...

ElGargamel

Legacy Member
ziet er leuk uit, mr ik vond de AI precies wel een beetje achterlijk in de videos dat ik al gezien had.

Anyway, eentje om in de gaten te houden. Volgens mij kan ie zeker op tegen KZ3. KZ is tof maar heeft een steile MP-curve. Duurt een eeuwigheid vooraleer je met alle classes kon spelen. Wat een slecht systeem is me dat. Geef me mr liever dat van bfbc2 of het koopsysteem van BO.

FEW

Legacy Member
ziet er super uit, als het goed afgewerkt en bugvrij is, zal ik dit normaal beter moeten vinden dan killzone.

FreakyJP

Legacy Member
ElGargamel zei:
Anyway, eentje om in de gaten te houden. Volgens mij kan ie zeker op tegen KZ3. KZ is tof maar heeft een steile MP-curve. Duurt een eeuwigheid vooraleer je met alle classes kon spelen. Wat een slecht systeem is me dat. Geef me mr liever dat van bfbc2 of het koopsysteem van BO.

In KZ3 kan je direct met alle classes spelen, en krijg je unlock points voor abilities, wapens, items, ...

hanske82

Legacy Member
Hoe meer ik over deze game te weten kom hoe meer ie mij aanspreekt. Het verhaal er achter is in ieder geval al de max.

Spik3

Legacy Member
ik ga deze wsl wel binnenhalen

met tanks, drones helicopters ec, een beetje als de topgame van 2010, Battlefield bad company 2 dus slecht gaat het niet zijn

Dr. Muerte

Legacy Member
Ik ga deze wrs ook halen. heb gewoon eens nood aan iets anders dan CoD en BC. Dan zien 'k u daar wel hé Spike ;)

Vorthar

Legacy Member
Dr. Muerte zei:
Ik ga deze wrs ook halen. heb gewoon eens nood aan iets anders dan CoD en BC. Dan zien 'k u daar wel hé Spike ;)

Tbh, uitgaande van de gameplay die ik gezien heb ziet et er neig hetzelfde uit als cod. Van recoil, tot de kruisjes bij een hit.

hanske82

Legacy Member
Vorthar zei:
Tbh, uitgaande van de gameplay die ik gezien heb ziet et er neig hetzelfde uit als cod. Van recoil, tot de kruisjes bij een hit.

Ik ga reviews afwachten voor een uiteindelijk besluit, maar ik heb zo een vermoeden dat dit de reden gaat zijn dat Crysis 2 het voor mij van homefront gaat halen.

Dr. Muerte

Legacy Member
hanske82 zei:
Ik ga reviews afwachten voor een uiteindelijk besluit, maar ik heb zo een vermoeden dat dit de reden gaat zijn dat Crysis 2 het voor mij van homefront gaat halen.

Mja, Crysis 2 ziet er idd ook wel de moeite uit. Either way, het zal 1 van de twee worden...

Levicious

Legacy Member
[youtube]GeLYfKhCa2Y[/youtube]

Sommige dingen steken toch wat tegen.

Learn curve : "get a vehicle and have fun with it , you dont need 2hours to learn how to fly a chopper" ----> CRAP

Die points : Kunt bazooke kopen wnn je wil ?

Opt einde zegtie ook van dat hij voordeel heeft als developer , maar dat hij na 1 dag wel al terug geowned zal worden... Tzal ook wss weer fucking noob friendly zijn...

Spik3

Legacy Member
mentor0 zei:
Still looks incredibly cheap. Niks voor mij :p

black ops ziet er na het zien van al de trailers veel cheaper uit

maar we weten nog nie hoe de mp gaat zijn, maar als ik ulle commentaren lees in black op topic kan het al niet anders of homefront word al gewoon beter :p

Serpico6

Legacy Member
Is er eigenlijk al een releasedatum vrijgegeven voor dit spel?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan