Archief - HomeFront

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bt.Solid

Legacy Member
Ziet er veel belovend uit, doet mij sterk denken aan BFBC2. Dat punten/shop systeem is vernieuwend, maar valt nog af te wachten hoe dit juist werkt in game. Ik merk wel in BC2 dat ik soms in een situatie zit dat ik denk "had ik nu maar een RPG", en dat zou in homefront dan rap opgelost kunnen worden.

koolcast

Legacy Member
Ben nog altijd niet overtuigd.Ik vind hem geen persoonlijk hebben...

Levicious

Legacy Member
Bwa niets voor mij , flack jackets , mini drones , vlieg drones , airstrikes , ...

Serieus de kans dat ge nog naar mekaar gaat schieten met een geweer is volgens mij miniem

FreakyJP

Legacy Member
Levicious zei:
Bwa niets voor mij , flack jackets , mini drones , vlieg drones , airstrikes , ...

Serieus de kans dat ge nog naar mekaar gaat schieten met een geweer is volgens mij miniem

Erm, ga je bij Battlefield BC ook klagen dat er UAV's, helicopters, tanks, ... inzitten? :doh:

Dit is een warfare game he, geen arena-style game.

Toine79

Legacy Member
Een goed samenwerkende squad,die weet wat er gedaan moet worden, neutraliseert die drones direct.

Teknohol1c

Legacy Member
Had 't filmke gisteren ook al gezien, ni aan gedacht om het naar hier te brengen...
Kvond 't er ook nice uit zien! Voor mij beetje ne underdog, had deze helemaal ni zitten volgen. Maar de dingen dat ik de afgelopen dagen al gezien heb staan mij wel aan.

Pff, kga hier weer keuzes moeten maken eh...

Spik3

Legacy Member
ik moet kiezen tussen dead space, dead space 2, of deze

het leven is een strijd :(

Bt.Solid

Legacy Member
Tziet er echt Nice uit. Die drone lijkt me dikke fun hèhè

SpeedySpeedsUp

Legacy Member
Dreamforce zei:
trekt dus helemaal niet op MAG eh....

De manier van bewegen en de HUD vind ik wel goed lijken op MAG...Drones enzo natuurlijk niet...

eli de kakker

Legacy Member
SpeedySpeedsUp zei:
De manier van bewegen en de HUD vind ik wel goed lijken op MAG...Drones enzo natuurlijk niet...

is het in MAG ook niet de bedoeling da ge goe samenwerkt? :p of ze da doen, da laat ik in het midden :p

Levicious

Legacy Member
FreakyJP zei:
Erm, ga je bij Battlefield BC ook klagen dat er UAV's, helicopters, tanks, ... inzitten? :doh:

Dit is een warfare game he, geen arena-style game.

Nop BF is balanced.
1 UAV voor beide teams die niet hele tijd beschikbaar is.
Choppers en tanks hetzelfde.

Als je kijkt naar het filmpje gaat die meer dood door airstrikes en drones dan door gewone man to man fights :)

Zou gewoon demo moeten spelen , maar na het kijken van de filmpje is bij mij de goesting toch al een pak naar beneden... Die drones killen piss easy een soldaat... Maar goed ;) Wachten tot ik het zelf gespeeld heb... ;)

FreakyJP

Legacy Member
Levicious zei:
Nop BF is balanced.
1 UAV voor beide teams die niet hele tijd beschikbaar is.
Choppers en tanks hetzelfde.

Als je kijkt naar het filmpje gaat die meer dood door airstrikes en drones dan door gewone man to man fights :)

Zou gewoon demo moeten spelen , maar na het kijken van de filmpje is bij mij de goesting toch al een pak naar beneden... Die drones killen piss easy een soldaat... Maar goed ;) Wachten tot ik het zelf gespeeld heb... ;)

Bullshit much? In dat filmke gaat hij 1x dood aan airstrike, 2x aan een chopper, 2x aan een tank en de rest door soldiers :')

En 't is niet alsof je constant dingen kunt inroepen, aangezien die nog altijd BattlePoints kosten. Verwacht niet dat zo'n chopper maar 150 BP gaat kosten he.

Trouwens, kan de recon class bij BFBC2 ook niet om de 30s een mortar strike inroepen?
...

En nog iets, het gebruik van drones, robots, ... komt steeds meer en meer voor in het leger. Dus het is toch normaal dat dit zo'n rol krijgt in een future warfare game.

SpeedySpeedsUp

Legacy Member
eli de kakker zei:
is het in MAG ook niet de bedoeling da ge goe samenwerkt? :p of ze da doen, da laat ik in het midden :p

:applause:...Vind jij trouwens niet dat het een beetje lijkt op MAG? Jij als MAG-pro-elite-haxX0r kan dat weten...:D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan