Jonas89
Legacy Member
FreakyJP zei:Een mix tussen Battlefield en MAG zou ik zeggen
Alé, voor diegenen die zagen over teveel drones en airstrikes etc:
YouTube - Homefront: Multiplayer Kill Highlights
wow, ziet er goed uit
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FreakyJP zei:Een mix tussen Battlefield en MAG zou ik zeggen
Alé, voor diegenen die zagen over teveel drones en airstrikes etc:
YouTube - Homefront: Multiplayer Kill Highlights
MrFlava- zei:Ik vind het toch zeer hard lijken op Modern combat: domination
MrFlava- zei:Ik vind het toch zeer hard lijken op Modern combat: domination
Levicious zei:Pas op , niet uw gedacht zeggen of Freaky wor freaky

FreakyJP zei:Ik heb niks tegen uw gedacht zeggen, zolang het geen nonsens is![]()


Levicious zei:Mja nonsens , ge weet toch niet hoeveel zo een drone kost?
Als da na 4 kills is , dan zijn er vande 16 ( kwenie hoeveel tegen hoeveel ) toch een aantal die met zo ne drone gaan rondrijden.
Maar ik ben gewoon beetje negatief , als je te vrolijk bent en het spel bereikt uw verwachtingen niet ist altijd vree beujjj...
Kga het toch spelen ze , niet dak ier iederen kom zwart maken dat dit een kutspel is. Want BF BC 2 is 1 van mijn topspellen.
Hoop gewoon dat de drones meevallen gelijk in BF
Kunnen alleen maar uitkijken nr een demo ofzo![]()
FreakyJP zei:Ik heb niks tegen uw gedacht zeggen, zolang het geen nonsens is![]()
mentor0 zei:Het ziet er dus nog steeds even cheap uit. Weer een generic shooter.
mentor0 zei:Het is toch zo, wat heeft deze nu te bieden wat je nog niet in andere shooters krijgt? Een flauw afkooksel van een soepke bestaande uit elementen van verschillende reeds-succesvolle-shooters in het beste geval, als ge het mij vraagt.
mentor0 zei:Het is toch zo, wat heeft deze nu te bieden wat je nog niet in andere shooters krijgt? Een flauw afkooksel van een soepke bestaande uit elementen van verschillende reeds-succesvolle-shooters in het beste geval, als ge het mij vraagt.
rafbanaan zei:Lol, dat al eens gespeeld ?
PS2 spel ziet er beter uit dan Modern combat.
mentor0 zei:Het ziet er dus nog steeds even cheap uit. Weer een generic shooter.
rafbanaan zei:Lol, dat al eens gespeeld ?
PS2 spel ziet er beter uit dan Modern combat.
FreakyJP zei:En Call of Duty: BO/MW2 is dan zo'n innoverende shooter ofzo? ... :ironic: