Archief - HomeFront

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MrFlava-

Legacy Member
Ik vind het toch zeer hard lijken op Modern combat: domination

rafbanaan

Legacy Member
MrFlava- zei:
Ik vind het toch zeer hard lijken op Modern combat: domination

Lol, dat al eens gespeeld ?
PS2 spel ziet er beter uit dan Modern combat.

Levicious

Legacy Member
FreakyJP zei:
Ik heb niks tegen uw gedacht zeggen, zolang het geen nonsens is :)

Mja nonsens , ge weet toch niet hoeveel zo een drone kost?
Als da na 4 kills is , dan zijn er vande 16 ( kwenie hoeveel tegen hoeveel ) toch een aantal die met zo ne drone gaan rondrijden.
Maar ik ben gewoon beetje negatief , als je te vrolijk bent en het spel bereikt uw verwachtingen niet ist altijd vree beujjj...

Kga het toch spelen ze , niet dak ier iederen kom zwart maken dat dit een kutspel is. Want BF BC 2 is 1 van mijn topspellen.
Hoop gewoon dat de drones meevallen gelijk in BF :)

Kunnen alleen maar uitkijken nr een demo ofzo :)

Bt.Solid

Legacy Member
Ik vind dat niet noodzakelijk een slecht iets dat je wat je wil waneer je wilt kunt 'kopen' met je battlepoints. Iedereen heeft tch andere voorkeuren en stijl van spelen. Ik zelf bv ben niet zo geïnteresseerd in tanks, en zal dus weinig mijn battlepoints hier aan uitgeven, en ik ben er zeker van da er nog mensen zijn die het zelfde denken over drones, apache's of rocketlaunchers (ik vind het vreselijke lompe wapens, wel effectief waneer juist gebruikt). Ik denk dat het uit zijn eige wel zal balanceren, mede dankzij de battlecommander (is er bv iemand in een tank te hard aant huis houden zal de battlecommander van u team deze speler markeren als doelwit waardoor u hele team zich kan focussen op deze speler). Hoe meer ik van deze titel zie hoe meer ik er een BFBC2 beater in zie.

FreakyJP

Legacy Member
Levicious zei:
Mja nonsens , ge weet toch niet hoeveel zo een drone kost?
Als da na 4 kills is , dan zijn er vande 16 ( kwenie hoeveel tegen hoeveel ) toch een aantal die met zo ne drone gaan rondrijden.
Maar ik ben gewoon beetje negatief , als je te vrolijk bent en het spel bereikt uw verwachtingen niet ist altijd vree beujjj...

Kga het toch spelen ze , niet dak ier iederen kom zwart maken dat dit een kutspel is. Want BF BC 2 is 1 van mijn topspellen.
Hoop gewoon dat de drones meevallen gelijk in BF :)

Kunnen alleen maar uitkijken nr een demo ofzo :)

Jawel, als je deftig naar het eerste filmpje had gekeken, dan zag je dat die 500 BP kosten. Ok, gezien een kill je 130 BP geeft, lijkt dit idd ietwat goedkoop. Maar het spel is zelfs nog niet uit, heb een beetje vertrouwen in de ontwikkelaar dat ze dit wel goed zullen balanceren zeker?

En ok, een spel overhypen is niet goed, maar ik zie ook het nut niet in van een spel af te breken dat zelfs nog niet uit is.

Anyway, ik heb mijn pre-order van £30 staan en ik verwacht niet dat ik er spijt van ga hebben.

MegaMentor

Legacy Member
Het ziet er dus nog steeds even cheap uit. Weer een generic shooter.

MegaMentor

Legacy Member
Het is toch zo, wat heeft deze nu te bieden wat je nog niet in andere shooters krijgt? Een flauw afkooksel van een soepke bestaande uit elementen van verschillende reeds-succesvolle-shooters in het beste geval, als ge het mij vraagt.

Bt.Solid

Legacy Member
mentor0 zei:
Het is toch zo, wat heeft deze nu te bieden wat je nog niet in andere shooters krijgt? Een flauw afkooksel van een soepke bestaande uit elementen van verschillende reeds-succesvolle-shooters in het beste geval, als ge het mij vraagt.

Wel het battlepoints economie systeem is nieuw, de 'battle commander AI' is nieuw en het is nogal moeilijk om een game in dit genre te maken zonder bestaande elementen er in te steken. Anders blijft er namenlijk niet veel over.
Het is nu nog te vroeg om deze game de hemel in te prijzen maar ook om het af te breken.

thelordofpee

Legacy Member
mentor0 zei:
Het is toch zo, wat heeft deze nu te bieden wat je nog niet in andere shooters krijgt? Een flauw afkooksel van een soepke bestaande uit elementen van verschillende reeds-succesvolle-shooters in het beste geval, als ge het mij vraagt.

Zo kander geen enkele shooter meer gereleased worden e.

FreakyJP

Legacy Member
mentor0 zei:
Het ziet er dus nog steeds even cheap uit. Weer een generic shooter.

En Call of Duty: BO/MW2 is dan zo'n innoverende shooter ofzo? ... :ironic:

MrFlava-

Legacy Member
rafbanaan zei:
Lol, dat al eens gespeeld ?
PS2 spel ziet er beter uit dan Modern combat.

hmmm het is mss een PSN game + ik heb gezegt dat het er op lijkt.. dan bedoel ik niet de GFX.

Spik3

Legacy Member
FreakyJP zei:
En Call of Duty: BO/MW2 is dan zo'n innoverende shooter ofzo? ... :ironic:

awel das nu eens de nagel op zen kop

CoD is meer voor de "ik-moet-een-kd-ratio-van-5-of-meer-hebben-of-ik-suck" spelers
deze is meer voor teamspelers, en juist zoals met BC2 vallen CoD spelers bij een game als deze door de mand

MrFlava-

Legacy Member
En BC2 spelers vallen bij COD door de mand..iedereen kan in een spel goed worden,hangt gewoon ervan af hoeveel tijd je er in steekt..

Maar COD is nu eenmaal een RAGE.en daar kan je niets meer tegen doen. COD' nog steeds beste shooter uit de reeks.

Fir3wulf

Legacy Member
mja cod blijft hoe ge het ook draait of keert, innovatief in het genre.
Ze blijven het interessant houden en proberen elke keer verbeteringen toe te voegen.

Als ik dan een spel als dit zie doet het me direct denken aan andere shooters zoals MAG.
Bad Company is ook een voorbeeld van hoe het moet. MAG begon mij ook te vervelen eigenlijk..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan