adrenalinerush
Legacy Member
Belgerbil zei:ni per se... als ge slimmerikken hebt die dan sterven en een rocketlauncher kopen ist opgelost. da maakt het zo slim denk ik. misschien ook limietje op het aantal tanks/choppers wie weet. anders zou het idd ridicuul worden.
ik ben bang dat dit het probleem, dat MW2 kapot heeft gemaakt, naar boven gaat brengen... mensen dat in hoekjes gaan kruipen om toch maar genoeg credits voor hun tanks/heli's te halen..., want uiteindelijk hebben die beesten toch t een en t ander nodig om kapot te krijgen blijkbaar. In dat filmpje plakt hij een semtex op de tank en smijt er nog ene achteraan en nog is die tank niet kapot... maar zoals gezegd, zullen t wel zien als t zover is.
Als ze de K/D ratio ergens heel diep in de statistics verstoppen en W/L ratio in t groot naast uw naam zetten zal dit wel tegen gegaan worden


. da maakt het zo slim denk ik. misschien ook limietje op het aantal tanks/choppers wie weet. anders zou het idd ridicuul worden.

