Archief - HomeFront

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

adrenalinerush

Legacy Member
Belgerbil zei:
ni per se... als ge slimmerikken hebt die dan sterven en een rocketlauncher kopen ist opgelost :). da maakt het zo slim denk ik. misschien ook limietje op het aantal tanks/choppers wie weet. anders zou het idd ridicuul worden.

ik ben bang dat dit het probleem, dat MW2 kapot heeft gemaakt, naar boven gaat brengen... mensen dat in hoekjes gaan kruipen om toch maar genoeg credits voor hun tanks/heli's te halen..., want uiteindelijk hebben die beesten toch t een en t ander nodig om kapot te krijgen blijkbaar. In dat filmpje plakt hij een semtex op de tank en smijt er nog ene achteraan en nog is die tank niet kapot... maar zoals gezegd, zullen t wel zien als t zover is.

Als ze de K/D ratio ergens heel diep in de statistics verstoppen en W/L ratio in t groot naast uw naam zetten zal dit wel tegen gegaan worden ;):D

Belgerbil

Legacy Member
adrenalinerush zei:
ik ben bang dat dit het probleem, dat MW2 kapot heeft gemaakt, naar boven gaat brengen... mensen dat in hoekjes gaan kruipen om toch maar genoeg credits voor hun tanks/heli's te halen..., want uiteindelijk hebben die beesten toch t een en t ander nodig om kapot te krijgen blijkbaar. In dat filmpje plakt hij een semtex op de tank en smijt er nog ene achteraan en nog is die tank niet kapot... maar zoals gezegd, zullen t wel zien als t zover is.

Als ze de K/D ratio ergens heel diep in de statistics verstoppen en W/L ratio in t groot naast uw naam zetten zal dit wel tegen gegaan worden ;):D

in MW2 kon dat omdat de maps zo klein waren dat er altijd wel iemand u voorbij kwam :). bij Homefront gaat da ni het geval zijn denk ik :). als ge den afstand ziet dat hij soms moet lopen. plus de maps moeten substantieel wel groot zijn als ge me vehicles werkt gelijk tanks en heli's :). dus kdenk ni (lees: HOOP) dat da ni gaat gebeuren

Jerre Muesli

Legacy Member
ik heb echt geen woaw-gevoel als ik dat filmpke zie. Integendeel

Belgerbil

Legacy Member
Jerre Muesli zei:
ik heb echt geen woaw-gevoel als ik dat filmpke zie. Integendeel

da zijn meestal de games die u het meest in positieve zin verrassen.
bij blops etc had iedereen van voor af aan een "woaw" gevoel en achteraf als het allemaal veel minder blijkt te zijn is iedereen boos lol.
ze hebben trouwens nog effe om alles te tweaken etc ook hé dus afwachten op de final footage.

ik verkies trouwens ook nog gameplay boven graphics. het moet er nog goed uitzien begrijp me niet verkeerd. maar wat zijt ge met ne schonen auto als ge nen half kapotte moteur hebt ;).
catch my drift?

Levicious

Legacy Member
Geen idee wat te denken , kmoet het eerst spelen ;) Maar zal het niet direct pre orderen ofzo , eerst reacties van iedereen afwachten ;)

Toine79

Legacy Member
Als het spel u niks zegt, post dan niks he of zeg dan tenminste iets degelijk.
Waarschijnlijk zal enkel uw moeder haar borst u een wauw gevoel geven, omdat je er te lang hebt aangehangen.

cocabonca

Legacy Member
Toine23 zei:
Als het spel u niks zegt, post dan niks he of zeg dan tenminste iets degelijk.
Waarschijnlijk zal enkel uw moeder haar borst u een wauw gevoel geven, omdat je er te lang hebt aangehangen.

hahaha zalig comment :p

ik krijg der wel ne Waow gevoel van ^^

Dr. Muerte

Legacy Member
Bv. ook ontploffingen van granaten zijn maar aan de zwakke kant... In da stukje gameplay footage waar die kerel in een kamer derboven een granaat smijt => waar is de explosie? :wtf:

Darius Craven

Legacy Member
Het is zal hetgeen ik had verwacht worden, knap concept middelmatige shooter... En het verzetstrijdersgevoel mist toch wel, als getrainde soldaat door massa's koreanen vliegen had ik nu niet echt voorgesteld bij het verzet...

Belgerbil

Legacy Member
aan hierboven alle 3... if you can do better, ik hou u ni tegen.
khebbet nogal gezegd: af en toe moete tevreden zijn met iets mindere graphics, als dat de gameplay ten goede komt!
da knifen maakt helemaal geen vreemd geluid (cod gewend?) en dien AI? kheb ook ingame footage opgenomen voor reviews, dan speelt ge echt wel niet op het hoogste niveau ze :ironic:.
ik wacht user reviews af tot nader order. maar wat ik gezien heb staat het me toch wel aan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan