Archief - HomeFront

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Shadowfox

Legacy Member
FFM, ik ga NOOIT van mijn leven een Battlefield game kopen :p
Dus je kan wel héél lang wachten hoor ;)

FightForMore

Legacy Member
Shadowfox zei:
FFM, ik ga NOOIT van mijn leven een Battlefield game kopen :p
Dus je kan wel héél lang wachten hoor ;)
Waarom niet ? :p Alle shooters zijn niets in vergelijking met BF3. :p

Belgerbil

Legacy Member
trizzle-83 zei:
thanks, die machinima preview had ik nog niet gezien, klinkt allemaal wel allright, fingers crossed

no prob.
af en toe het net es checken levert u veel extra footage op ze.
niet alles komt op gametrailers, andere sites leggen andere focus, andere interviews etc etc.
dees heb ik gevonden door gewoon op youtube homefront multiplayer hands on in te typen bv ;).

het ziet er ook allemaal wel allright uit vind ik.
snipers kunnen echt is gebruikt worden als sniper :p

willyfever

Legacy Member
Het zal dan ook een bom van een spel worden. COD killer voor mij alvast!

Belgerbil

Legacy Member
mentor0 zei:
"meeste pre-orders ooit voor Homefront"
Allez, echt? Hoe zou dat nu toch komen...

Misschien omdat dit ook de eerste Homefront ooit is? :ironic:
Wat een belachelijke artikel titel.

en waarom een belachelijke artikel titel?
het kan evengoed zijn dat homefront gewoon de meeste pre-orders ooit voor een game gehaald heeft in de states hé ;)

MegaMentor

Legacy Member
Dat betwijfel ik. Modern Warfare 2 had er 1.6 miljoen voor 360 alleen al. En volgens Activision is Black Ops daar nog eens ver boven gegaan.

Belgerbil

Legacy Member
alles wordt duidelijk als ge het artikel leest ;)

THQ: meeste pre-orders ooit voor Homefront
03-03-2011 16:27 | geschreven door papfles

Blijkbaar kijken toch bijzonder veel mensen uit naar de release van Homefront, de shooter uit de THQ-stal. De anticipatie is zelfs zo groot dat er nog nooit een spel in de THQ-geschiedenis zoveel pre-orders heeft mogen ontvangen. In de Verenigde Staten alleen al zijn er 200.000 pre-orders geplaatst, zegt de grote baas van THQ - Danny Bilson.

Over de toekomst van de studio zelf (Kaos) is nog niks beslist, al heeft Bilson wel enorm veel respect voor hen. De verkoopscijfers van Homefront zullen in elk geval doorslaggevend zijn in de beslissing, gaf hij toe. "Des te meer succes een titel heeft, des te beter de zaken eruit zien voor de franchise en dat beïnvloedt ook onze beslissingen. We hebben dus momenteel nog geen beslissingen genomen. Dat is de waarheid. We zien wel hoe het loopt. Gewoon verhuizen om te verhuizen gaan we niet doen."

het gaat dus om THQ :)

MegaMentor

Legacy Member
Allez, dan is de artikel titel van "belachelijk" naar "misleidend" gepromoveerd.

Levicious

Legacy Member
Ge moet het lezen als : THQ zegt : Onze meeste pre orders ooit zijn door de game homefront

Edit : al opgelost

Teknohol1c

Legacy Member
Een artikel lezen ipv enkel de titel kan soms ook al veel commentaar voorkomen... :lol:

Shadowfox

Legacy Member
Inderdaad Mentor, ik dacht ook dat het was zoals jij zei, maar dan las ik het artikel voor ik commentaar kwam geven ;)

willyfever

Legacy Member
Nog een dag of zes en de eerste echte FPS topper van het jaar is een feit. Hopelijk zie ik hier enkele online!

moeder_theresa

Legacy Member
Eerste FPS topper? Bulletstorm en Killzone 3 niet gespeeld?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan