willyfever
Legacy Member
moeder_theresa zei:Eerste FPS topper? Bulletstorm en Killzone 3 niet gespeeld?
Bulletstorm, laat me niet lachen...
(nu elk zijn eigen mening). Killzone 3 is idd onderhoudend, maar ik hoop toch dat homefront dit zal overtreffen! Enkel al het verhaal en de sfeer zijn subliem. Het enige vraagteken zal natuurlijk de gameplay zijn omdat er geen demo is (wat natuurlijk het belangrijkste is). Maar als dit snor zit zal het genieten worden!


