Archief - HomeFront

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

willyfever

Legacy Member
moeder_theresa zei:
Eerste FPS topper? Bulletstorm en Killzone 3 niet gespeeld?

Bulletstorm, laat me niet lachen...:lol: (nu elk zijn eigen mening).

Killzone 3 is idd onderhoudend, maar ik hoop toch dat homefront dit zal overtreffen! Enkel al het verhaal en de sfeer zijn subliem. Het enige vraagteken zal natuurlijk de gameplay zijn omdat er geen demo is (wat natuurlijk het belangrijkste is). Maar als dit snor zit zal het genieten worden!

djaxx79

Legacy Member
willyfever zei:
Bulletstorm, laat me niet lachen...:lol: (nu elk zijn eigen mening).

Killzone 3 is idd onderhoudend, maar ik hoop toch dat homefront dit zal overtreffen! Enkel al het verhaal en de sfeer zijn subliem. Het enige vraagteken zal natuurlijk de gameplay zijn omdat er geen demo is (wat natuurlijk het belangrijkste is). Maar als dit snor zit zal het genieten worden!

Bulletstorm was kei goed, de single alvast pak beter dan die van killzone 3.

Vraeck

Legacy Member
Homefront begint te naderen, ik vrees wel een beetje voor de lengte van de SP campaign, voorganger frontlines kon je ook op een uur of 5 doorwandelen. Ik ben zeker geen voorstander van te lange games, maar het moet toch minimum een uurtje of zes zijn, anders wordt het 2nd hand of budget

willyfever

Legacy Member
Vraeck zei:
Homefront begint te naderen, ik vrees wel een beetje voor de lengte van de SP campaign, voorganger frontlines kon je ook op een uur of 5 doorwandelen. Ik ben zeker geen voorstander van te lange games, maar het moet toch minimum een uurtje of zes zijn, anders wordt het 2nd hand of budget

Ik hoop ook dat het toch circa een 7 à 8h SP campaign zal zijn. Maar natuurlijk is er nog de MP ook é, waarvan het er naar uitziet dat het een mix zal zijn van COD (xp verzamelen) en BF (voertuigen en grote mappen).

Teknohol1c

Legacy Member
Da ga je nog lang mogen wachten ze :lol:
BF3 is pas voor eind 2011

Teknohol1c

Legacy Member
Welja, ge ziet ni veel gameplay. Maar toen ik het zag dacht ik: "Als ze hiervan nog gaan zeggen dat de gameplay er niet goed uit ziet dan weet ik het niet meer hoor" :lol:

Denk toch dak nog ga pre-orderen ze... :lol:

willyfever

Legacy Member
Dr. Muerte zei:
Over 't algemeen vind 'k de gameplay footage er niet speciaal uitzien, maar dit filmpje is dan weer jizztastic :drool:

Ik vind dat het er toch goed uiziet zenne, hamai!

Toine79

Legacy Member
Die komt bij mij ook binnen als voorgerecht voor BF3.
Singlplayer duurt maar maximaal 5uur volgens de laatste Gameplay Magazine.
Koop dit meer voor MP maar verhaal van SP is zeker de moeite

willyfever

Legacy Member
Toine23 zei:
Die komt bij mij ook binnen als voorgerecht voor BF3.
Singlplayer duurt maar maximaal 5uur volgens de laatste Gameplay Magazine.
Koop dit meer voor MP maar verhaal van SP is zeker de moeite

Kort maar krachtig dan é!! Denk dat het meer dan een voorgerecht vr BF3 zal zijn zenne...

Dr. Muerte

Legacy Member
Als 'k 'm zou kopen, dan is het sowieso voor de MP. Ik ben Black Ops kotsmuug. En da's juist hetgene waar 'k mij zo een beetje zorgen over maak bij Homefront...

Razor 81

Legacy Member
Bij zulk titels weet je gewoon dat de meeste resources naar MP development is gegaan é, en dat SP niet hun hoofd doel is.
Al bij al ziet de SP er nog redelijk uit met redelijk verhaal.

GeoBem007

Legacy Member
Kheb net een trailerke of twee gezien en kwas een beke 'meh'.. Nu dat trailertje dat hier op de laatste pagina staat..

Damn, serieus action packed! Kga'm toch ook halen.. Wordt voor mij den eerste FPS op de PS3.. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan