Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bt.Solid zei:Of een optie met het hele team te communiceren via de headset...

Shadowfox zei:Ik blijf er bij; Zo lang ik hem niet heb kunnen proberen, haal ik hem niet.
Trouwens, ik maak mij serieus zorgen over al die voertuigen, in die trailer zag ik er op zijn minst 6. Chopper, Straaljager, tank, jeep, drone en vliegend insect-looking thing.
Ik wacht wel wat reviews en COD fanboi meningen, want als het zoals COD speelt ben ik potentiele klant![]()
Belgerbil zei:daar word ik nu is echt ziek van se... "als het is gelijk COD dan koop ik het"
tegenwoordig wordt alles wa ni COD in zijnen titel heeft afgemaakt nog maar voor er iemand het kunne spelen heeft omdat het "niet genoeg op COD lijkt"
SO F*CKIN WHAT? baseer u op de feiten van da spel hé seg! speelt het vlot, is het leuk, is het concept ok?, zitten er veel bugs in? is de mp vlot, ...
maar neeeeee als het ni op COD trekt ist brol! :doh: blijft dan gewoon COD spelen hé?
Velen willen een COD-like spel zien verschijnen, in een andere setting met andere features. En da's idd spijtig. Ik speel zelf ook nog altijd Black Ops en heb vroeger ook MW gespeeld. Tis idd fun, maar COD is alles behalve die verheerlijking waard, want de laatste tijd is het meer ergerlijk, dan plezierig.
Man man man, wind u toch zo niet opBelgerbil zei:daar word ik nu is echt ziek van se... "als het is gelijk COD dan koop ik het"
tegenwoordig wordt alles wa ni COD in zijnen titel heeft afgemaakt nog maar voor er iemand het kunne spelen heeft omdat het "niet genoeg op COD lijkt"
SO F*CKIN WHAT? baseer u op de feiten van da spel hé seg! speelt het vlot, is het leuk, is het concept ok?, zitten er veel bugs in? is de mp vlot, ...
maar neeeeee als het ni op COD trekt ist brol! :doh: blijft dan gewoon COD spelen hé?
trouwens die voertuigen moete al wel wa ingame points voor hebben eer ge ze kunt gebruiken, er zullen ook altij wel mensen zijn die hun punten sneller uitgeven en AT launchers en dergelijke kopen om die dingen om zeep te helpen. tel daarbij de AI commander en ik maak me weinig zorgen.

Shadowfox zei:Man man man, wind u toch zo niet op
Ik heb verschillende shooters gespeelt, en er is geen één die voor mij persoonlijk kan tippen aan de gameplay & controls van COD. Als het zo "smooth" loopt als een COD of beter (ik spreek over controls en gameplay hé!) dan is dat voor mij zeker goed!
Er hoeft van mij helemaal geen COD in de titel staan, waar haal jij dat nu eigenlijk vandaan? Ge zijt weer boel aan het maken waar het niet nodig is.
. can't prove me wrong als ge hier wa rondleest in de FPS threads.
FightForMore zei:Helaas, dat gaat BF doen. Onthoud dat BF de titaan is. Vele beter dan COD ooit zal zijn.


GosU zei:Zojuist gepreorderd bij consoleshop. Je krijgt er dan een extra bij, namelijk:
Nu met Resistance Multiplayer Pack!
Bestel Homefront en je ontvangt gratis een code waarmee je het Homefront Resistance Multiplayer Pack downloadt. Hiermee unlock je het SCAR-rifle, de AR.Drone en de verhicle auto-repair ability. Ook krijg je toegang tot een exclusief Remington Model 870 pump action shotgun.
.Fred1880 zei:Kga hem daar ook pre-orderen![]()
.
.