Archief - HomeFront

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

younglink

Legacy Member
Toch ook geen 4-man squads zoals bij BFBC2 hé? Is daar al iets van bekend?

Teknohol1c

Legacy Member
Wel wat grotere squads, daar hoop ik bij BF3 ook op want 4 is toch net te weinig.
Regelmatig al tegen gekomen met de vrienden. We gaan wat lannen, en plots zijn we met 5-6 online (miss al es ne 9L'er er ook tss) en dan moet je gaan kiezen. Niet leuk, zou liever squads van 6 zien ofzo.
Maar dan raakt het boeltje misschien wat unbalanced...

Bt.Solid

Legacy Member
Of een optie met het hele team te communiceren via de headset...

Belgerbil

Legacy Member
Shadowfox zei:
Ik blijf er bij; Zo lang ik hem niet heb kunnen proberen, haal ik hem niet.

Trouwens, ik maak mij serieus zorgen over al die voertuigen, in die trailer zag ik er op zijn minst 6. Chopper, Straaljager, tank, jeep, drone en vliegend insect-looking thing.

Ik wacht wel wat reviews en COD fanboi meningen, want als het zoals COD speelt ben ik potentiele klant :)

daar word ik nu is echt ziek van se... "als het is gelijk COD dan koop ik het"
tegenwoordig wordt alles wa ni COD in zijnen titel heeft afgemaakt nog maar voor er iemand het kunne spelen heeft omdat het "niet genoeg op COD lijkt"
SO F*CKIN WHAT? baseer u op de feiten van da spel hé seg! speelt het vlot, is het leuk, is het concept ok?, zitten er veel bugs in? is de mp vlot, ...

maar neeeeee als het ni op COD trekt ist brol! :doh: blijft dan gewoon COD spelen hé?

trouwens die voertuigen moete al wel wa ingame points voor hebben eer ge ze kunt gebruiken, er zullen ook altij wel mensen zijn die hun punten sneller uitgeven en AT launchers en dergelijke kopen om die dingen om zeep te helpen. tel daarbij de AI commander en ik maak me weinig zorgen.

Dr. Muerte

Legacy Member
Belgerbil zei:
daar word ik nu is echt ziek van se... "als het is gelijk COD dan koop ik het"
tegenwoordig wordt alles wa ni COD in zijnen titel heeft afgemaakt nog maar voor er iemand het kunne spelen heeft omdat het "niet genoeg op COD lijkt"
SO F*CKIN WHAT? baseer u op de feiten van da spel hé seg! speelt het vlot, is het leuk, is het concept ok?, zitten er veel bugs in? is de mp vlot, ...

maar neeeeee als het ni op COD trekt ist brol! :doh: blijft dan gewoon COD spelen hé?

Is volgens mij gewoon meer een kwestie van smaak hoor... ;) Velen willen een COD-like spel zien verschijnen, in een andere setting met andere features. En da's idd spijtig. Ik speel zelf ook nog altijd Black Ops en heb vroeger ook MW gespeeld. Tis idd fun, maar COD is alles behalve die verheerlijking waard, want de laatste tijd is het meer ergerlijk, dan plezierig.

Daarom hoop 'k dat met Homefront een nieuwe trend wordt gezet: een non-futuristic shooter die kan opboksen tegen de COD franchise, en die anders speelt of course :)

Shadowfox

Legacy Member
Belgerbil zei:
daar word ik nu is echt ziek van se... "als het is gelijk COD dan koop ik het"
tegenwoordig wordt alles wa ni COD in zijnen titel heeft afgemaakt nog maar voor er iemand het kunne spelen heeft omdat het "niet genoeg op COD lijkt"
SO F*CKIN WHAT? baseer u op de feiten van da spel hé seg! speelt het vlot, is het leuk, is het concept ok?, zitten er veel bugs in? is de mp vlot, ...

maar neeeeee als het ni op COD trekt ist brol! :doh: blijft dan gewoon COD spelen hé?

trouwens die voertuigen moete al wel wa ingame points voor hebben eer ge ze kunt gebruiken, er zullen ook altij wel mensen zijn die hun punten sneller uitgeven en AT launchers en dergelijke kopen om die dingen om zeep te helpen. tel daarbij de AI commander en ik maak me weinig zorgen.
Man man man, wind u toch zo niet op :crazy:

Ik heb verschillende shooters gespeelt, en er is geen één die voor mij persoonlijk kan tippen aan de gameplay & controls van COD. Als het zo "smooth" loopt als een COD of beter (ik spreek over controls en gameplay hé!) dan is dat voor mij zeker goed!

Er hoeft van mij helemaal geen COD in de titel staan, waar haal jij dat nu eigenlijk vandaan? Ge zijt weer boel aan het maken waar het niet nodig is.

Bl4ckburn

Legacy Member
mja ik moet zeggen , het lijkt me idd ook wel wat teveel met tank, choppers enz .... had er iets anders van verwacht . beetje zoals Battlefield BC2 ofzo .... kga ook ff afwachte tot ik reviews en meningen gehoord heb

Belgerbil

Legacy Member
Shadowfox zei:
Man man man, wind u toch zo niet op :crazy:

Ik heb verschillende shooters gespeelt, en er is geen één die voor mij persoonlijk kan tippen aan de gameplay & controls van COD. Als het zo "smooth" loopt als een COD of beter (ik spreek over controls en gameplay hé!) dan is dat voor mij zeker goed!

Er hoeft van mij helemaal geen COD in de titel staan, waar haal jij dat nu eigenlijk vandaan? Ge zijt weer boel aan het maken waar het niet nodig is.

het is gewoon in elken thread hetzelfde man, overal wordt er naar COD vergeleken. ja ok het loopt vlot en de controls zijn goed, maar om echt ALLES eraan te vergelijken? ik heb ook al vanalle shooters gespeeld van socom tot killzone en cod ook ja. en kmoet zegge dat tijd wordt da er is iets uitkomt da ervoor zorgt da dat COD fanboi gedoen is een serieuze knauw geeft want amai :ironic:. andere games krijgen door die fanboys gewoon geen kans en bloeden online dood.

het was trouwes gene persoonlijken aanval, eerder een algemene opmerking :hug:. can't prove me wrong als ge hier wa rondleest in de FPS threads.
niks is goed genoeg... awel ik hoop dat Homefront COD is nen dikke middevinger geeft se! en van wat ik ervan gezien heb denk ik dat nog gaat lukken ook

On T: krijgen de consoles nu ook dedicateds? want kweet da de PC versie dedicateds kreeg

FightForMore

Legacy Member
Helaas, dat gaat BF doen. Onthoud dat BF de titaan is. Vele beter dan COD ooit zal zijn.

Razor 81

Legacy Member
Als ge die smooth en responsive controls wil ala CoD dan kan ik Crysis 2 aanraden, echt bijna exact hetzelfde.

Homefront zal spijtig genoeg niet zo smooth zijn, het gebruikt de UE3.
Probeer eens een andere shooter die UE3 gebruikt om een gedacht te krijgen bv. MoH sp, Borderlands of Bulletstorm.
Bij die laatste wel aim assist en lock aim uitzetten natuurlijk :p

GosU

Legacy Member
Zojuist gepreorderd bij consoleshop. Je krijgt er dan een extra bij, namelijk:


Nu met Resistance Multiplayer Pack!
Bestel Homefront en je ontvangt gratis een code waarmee je het Homefront Resistance Multiplayer Pack downloadt. Hiermee unlock je het SCAR-rifle, de AR.Drone en de verhicle auto-repair ability. Ook krijg je toegang tot een exclusief Remington Model 870 pump action shotgun.

Fraze

Legacy Member
GosU zei:
Zojuist gepreorderd bij consoleshop. Je krijgt er dan een extra bij, namelijk:


Nu met Resistance Multiplayer Pack!
Bestel Homefront en je ontvangt gratis een code waarmee je het Homefront Resistance Multiplayer Pack downloadt. Hiermee unlock je het SCAR-rifle, de AR.Drone en de verhicle auto-repair ability. Ook krijg je toegang tot een exclusief Remington Model 870 pump action shotgun.

Kga hem daar ook pre-orderen ;) :).

GosU

Legacy Member
Fred1880 zei:
Kga hem daar ook pre-orderen ;) :).

Jep, is een redelijk normale prijs daar. En meestal krijg je de game een dag voor release toe daar, daarom dat ik altijd daar bestel :D.

younglink

Legacy Member
Squads van 4 man is echt wel te klein. Ook vaak voorgehad bij BFBC2 dat je met 5 of 6 bent en dan sta je daar schoon. Maar zoals het filmpje doet vermoeden zal het mogelijk zijn om parties van 16 personen te maken. Wel nice :p

willyfever

Legacy Member
Ook hier de pre-order in orde.

Zouden we niet eens beginnen met onze PSN-id achter te laten, kan iedereen elkaar eens in de kont schieten...

Mijne PSN: brugesboy
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan