Archief - HomeFront

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Belgerbil

Legacy Member
stony_v zei:
Dat shopto maar ni te lang op zich laat wachten gdvr**** :D

thehut hier :D ze kunne maar beter op tijd zijn deze keer!
op black ops hebbek een daggeske of 2 extra moete wachte :tongue:
een dezer nief televieske aanschaffe ook dus da wordt nog zeker de moeite :D

Razor 81

Legacy Member
Nieuwe MP vid met wat meer uitleg over battle commander, zit wel maar 14 man in de lobby ipv 32 dus 't ziet er wat traag uit.

[youtube]40tMre2lq7M[/youtube]

Dreamforce

Legacy Member
Razor 81 zei:
Nieuwe MP vid met wat meer uitleg over battle commander, zit wel maar 14 man in de lobby ipv 32 dus 't ziet er wat traag uit.

[youtube]40tMre2lq7M[/youtube]


Overpowered drone??:naughty:

Die multiplayer wordt een flop:rofl:

GosU

Legacy Member
Dreamforce zei:
Overpowered drone??:naughty:

Die multiplayer wordt een flop:rofl:

Straf dat je direct weet dat de multiplayer een flop wordt. In COD is zoveel overpowerd elke nieuwe editie.. En ze kunnen nog veel fixen met goeie support. Als ze goed genoeg luisteren naar ons en een goede support leveren zie ik deze nog wel overleven. Ik ga hem allesinds een kans geven, en ga deze 2weken zeker uitproberen zonder een andere game aanteraken.

MegaMentor

Legacy Member
Die spawns zijn ook fris precies. Op 2:43 spawnt die los op een enemy.


EDIT: Kijk de connections op het einde. CoD-toestanden. 32 players zeg je? Ben benieuwd hoeveel mensen voldoende bandwidth hebben om een match met 32 players te hosten zonder dat iedereen kapot lagged. Aangezien veel mensen al last hebben om een 12 player match te hosten in CoD.

the boogyman

Legacy Member
mentor0 zei:
Die spawns zijn ook fris precies. Op 2:43 spawnt die los op een enemy.

²

camperfun! :sad:

Kga toch ma bij bfbc2 blijven denk ik, daar heb je die misérie niet!

Teknohol1c

Legacy Member
Looks sweet! :love:
Enige wat ik miss kan opmerken is dat bij indoor-action je niet door een boekenrek etc kan schieten. Wat meer bullet penetration zou niet slecht zijn.
Overpowered drone, pff moet em maar uit de lucht schieten, hij gaat nog vrij makkelijk down moet ik zeggen

Razor 81

Legacy Member
Dreamforce zei:
Overpowered drone??:naughty:

In andere video's zie je dat die drones echt enorm snel en simpel uit de lucht te halen zijn, in die video doet er gewoon niemand moeite voor.

mentor0 zei:
Die spawns zijn ook fris precies. Op 2:43 spawnt die los op een enemy.


EDIT: Kijk de connections op het einde. CoD-toestanden. 32 players zeg je? Ben benieuwd hoeveel mensen voldoende bandwidth hebben om een match met 32 players te hosten zonder dat iedereen kapot lagged. Aangezien veel mensen al last hebben om een 12 player match te hosten in CoD.

Dedicated servers ;)

Die ééne spawn ziet er idd wel maar voos uit -_-

Dr. Muerte

Legacy Member
stony_v zei:
Looks sweet! :love:
Enige wat ik miss kan opmerken is dat bij indoor-action je niet door een boekenrek etc kan schieten. Wat meer bullet penetration zou niet slecht zijn.

Bullet penetration is imo een tweesnijdend zwaard. Boekenrek ca va, betonnen muren zoals in CoD = not done. Ze mogen der zeker ni te ver in gaan vind 'k...

Teknohol1c

Legacy Member
Dr. Muerte zei:
Bullet penetration is imo een tweesnijdend zwaard. Boekenrek ca va, betonnen muren zoals in CoD = not done. Ze mogen der zeker ni te ver in gaan vind 'k...

Yup, precies zoals ik het bedoelde eigenlijk :)

Atrox

Legacy Member
Ik vind het er nogal sfeerloos en oldskool uitzien ... we zullen wel zien wat de reviews zeggen :)

2dvanc

Legacy Member
Ik kan niet anders dan het kopen, de drang is te groot. En deze dan spelen samen met black ops tot brink uit komt. Love it.

Belgerbil

Legacy Member
Razor 81 zei:
In andere video's zie je dat die drones echt enorm snel en simpel uit de lucht te halen zijn, in die video doet er gewoon niemand moeite voor.



Dedicated servers ;)

Die ééne spawn ziet er idd wel maar voos uit -_-

1. volledig mee akkoord, eens ze moeite deden was het direct uit de lucht + hij moest toch 3 keer raken eer hij ne kill had.

2. leek mij het systeem van BFBC dat ge kunt spawnen op nen teammate... aangzien hij vlak ACHTER zijn teammaat spawnde die net achter nen enemy zat... jah ligt aan het spel natuurlijk :niceone: NOT

en kga hier ni ingaan op bepaalde personen hun antwoorden want die zijn echt ronduit belachelijk...

Shadowfox

Legacy Member
Belgerbil en jouw hater gedoe begint ook serieus de spuigaten uit te komen.
We weten ondertussen allemaal dat je geen COD fan bent en al wie het wel een leuke game vind een idioot is (volgens jou dan toch).

Trouwens waarom zo'n gehate tegenover de mensen die een FPS vergelijken met COD? Ik zie je nergens een tranen uitbarsten omdat iemand het vergelijkt met BC2 of Crysis2 of ...

Je gaat op mijn negeerlijst vriend! Ge moogt vereerd zijn, je staat nu samen op een lijst met Isj, MrFlava en Chizm :rofl:

adrenalinerush

Legacy Member
Ziet er tof uit... leuke map voor zo ver je er zicht op hebt. Drone vind k absoluut niet OP. Zoals gezegd: als er niemand moeite doet om die uit de lucht te halen.... Ben echt nieuwsgierig naar de uiteindelijke grafix. Is niet zo belangrijk als gameplay, maar is voor mij toch belangrijk.

@belgerbil: begin te denken dat ge mee geprogrammeerd hebt aan t spel ;)

Belgerbil

Legacy Member
Shadowfox zei:
Belgerbil en jouw hater gedoe begint ook serieus de spuigaten uit te komen.
We weten ondertussen allemaal dat je geen COD fan bent en al wie het wel een leuke game vind een idioot is (volgens jou dan toch).

Trouwens waarom zo'n gehate tegenover de mensen die een FPS vergelijken met COD? Ik zie je nergens een tranen uitbarsten omdat iemand het vergelijkt met BC2 of Crysis2 of ...

Je gaat op mijn negeerlijst vriend! Ge moogt vereerd zijn, je staat nu samen op een lijst met Isj, MrFlava en Chizm :rofl:

1. ik had het NIET op COD gedoe eerder op iemand die NU al op basis van 1 filmpje die MP ziet floppen
2. dat is wat gij ervan onthoud
3. /care? :ironic:

enfin soit :) zijn er eigelek LE's op SE's die de moeite zijn van homefront?
heb er weinig rond gehoord eigelek

MegaMentor

Legacy Member
Belgerbil is gewoon een Homefront fanboy nog voor het uitkomt. Een persoonlijk record als ge het mij vraagt :)

On Topic: Ik wil toch wel echt meer zien van het spel voordat ik de keuze Crysis 2/Homefront maak.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan