Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mentor0 zei:Da is bij Battlefield toch ook zo![]()

Belgerbil zei:ivm met die angst voor teveel vehicles, dacht rond 7:03 in da laatste filmpje links onder heel snel "vehicle limit reached" gezien te hebbenno need to be afraid voor alleen maar tanks en heli's dus
![]()

younglink zei:Hmmm, iemand in mijn friendslist is het al aan het spelen.
BledarvsBrasco zei:Iemand uit Belgie??? Vandaag nog naar Game Mania Genk gebeld en die zij dat zij hem pas dinsdag zouden hebben dus maandag toch even langsgaan.
mentor0 zei:De singleplayer ziet er toch vrij ondermaats uit. De AI alleen al...
En een paar details; de reload animation klopt niet, het geluid als hij korte bursts gebruikt wordt gewoon onderbroken door het volgende schot en dat klinkt toch maar vreemd, bij het klimmen komen zijn armen niet in beeld wat ook een vreemd beeld geeft