Archief - HomeFront

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GosU

Legacy Member
En in het 2de filmke zie je ook dat die drone redelijk easy kapot gemaakt wordt. Dus da komt allemaal wel goe.

adrenalinerush

Legacy Member
Filmke doe me echt aan BFBC1 denken... k word er zo waar nostalgisch van.:D

Dr. Muerte

Legacy Member
Wat 'k echt zalig vind is dat 'k da oorlogsgevoel terug krijg als 'k hiernaar kijk, zoals 'k da had bij BC2, en da miste ik bij bv Black Ops ofzo, en CoD-games in het algemeen. Maps lijken ook wel veel ruimer. Als de balans met die vehicles nog goed zit, dan koop 'k deze.

Belgerbil

Legacy Member
het lijkt er mij ook op da snipers eindelek kunne gebruikt worden als snipers... en niet als close range weapons :p

Belgerbil

Legacy Member
wanneer komt ie nu eigelek uit...
op thehut (waar men pre-order staat) ist 18 maart
hier in een artikel las ik 15 maart

willyfever

Legacy Member
Ziet er allemaal veelbelovend uit. Snipen zal héél erg fun worden...

trizzle-83

Legacy Member
die animaties voor die grenade throws zouden ze nog wel wat bij mogen schroeven

Levicious

Legacy Member
Belgerbil zei:
ivm met die angst voor teveel vehicles, dacht rond 7:03 in da laatste filmpje links onder heel snel "vehicle limit reached" gezien te hebben :) no need to be afraid voor alleen maar tanks en heli's dus ;)

sounds nice , en filmpke van MP ziet er ook wel goed uit.
Drones gaan vrij snel kapot :)

MegaMentor

Legacy Member
De singleplayer ziet er toch vrij ondermaats uit. De AI alleen al...

En een paar details; de reload animation klopt niet, het geluid als hij korte bursts gebruikt wordt gewoon onderbroken door het volgende schot en dat klinkt toch maar vreemd, bij het klimmen komen zijn armen niet in beeld wat ook een vreemd beeld geeft.


Live gameplay:
http://nl.justin.tv/xg247

Te laat, binnen een uur doen ze verder.

BledarvsBrasco

Legacy Member
younglink zei:
Hmmm, iemand in mijn friendslist is het al aan het spelen.

Iemand uit Belgie??? Vandaag nog naar Game Mania Genk gebeld en die zij dat zij hem pas dinsdag zouden hebben dus maandag toch even langsgaan.

willyfever

Legacy Member
BledarvsBrasco zei:
Iemand uit Belgie??? Vandaag nog naar Game Mania Genk gebeld en die zij dat zij hem pas dinsdag zouden hebben dus maandag toch even langsgaan.

Ja er zijn al enkele die een pre-release versie hebben... Maar normaal enkel vanaf dinsdag. Er zijn op youtube ook al enkele filmpjes verschenen...

plehiers

Legacy Member
mentor0 zei:
De singleplayer ziet er toch vrij ondermaats uit. De AI alleen al...

En een paar details; de reload animation klopt niet, het geluid als hij korte bursts gebruikt wordt gewoon onderbroken door het volgende schot en dat klinkt toch maar vreemd, bij het klimmen komen zijn armen niet in beeld wat ook een vreemd beeld geeft

deze kerel deelt jou mening mentor

YouTube - Homefront Review
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan