Archief - HomeFront

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kenneke10

Legacy Member
nog ma een mp match gespeeld geen lag enz en redelijk vlot in een lobby geraakt

Belgerbil

Legacy Member
Kenneke10 zei:
nog ma een mp match gespeeld geen lag enz en redelijk vlot in een lobby geraakt

pardon excuseer? en hoe komt gij dan wel aan het spel meneerke :wtf:
da ga nog tof worre dadde! als er nu al volk heeft zitte op de release me level 1 en die me level 20 of hoger ofzo :o

MegaMentor

Legacy Member
Belgerbil zei:
pardon excuseer? en hoe komt gij dan wel aan het spel meneerke :wtf:
da ga nog tof worre dadde! als er nu al volk heeft zitte op de release me level 1 en die me level 20 of hoger ofzo :o

Is toch met iedere multiplayer game zo?

Belgerbil

Legacy Member
mentor0 zei:
Is toch met iedere multiplayer game zo?

Toine23 zei:
Misschien reset op release zoals DICE deed met BC2.

neen dus :) wa is da ook nog het nut van embargo's :doh: release de 15de maar een half week eerder al wel in de winkel in holland enzo :rofl: ridiculous

adrenalinerush

Legacy Member
Belgerbil zei:
neen dus :) wa is da ook nog het nut van embargo's :doh: release de 15de maar een half week eerder al wel in de winkel in holland enzo :rofl: ridiculous

Dan moeten ze maar strenger op die embargo's toe zien... Bijna iedere keer dat ik gepreordered heb, had ik de game een paar dagen voor de eigenlijke release gekregen... was met MW2, BFBC2 en BO zo... mij hoorde er zeker niet over klagen ;)

tb-303

Legacy Member
Fred1880 zei:
Daarstraks Dragon age 2 gaan halen in GM westmalle. En daar mogen ze hem nog nie verkopen.

oops excuseer had verkeerde titel gezien.
nee idd homefront is inderdaad met bijhorende release dag "dreiging" voor 15/03 :)

logit123

Legacy Member
Deze game stond gisteren al te koop bij Bart Smit Knokke. Heb em zelf nog niet gekocht maar zag wel iemand hem meenemen... (voor liefhebbers: denk dat deze winkel open is tussen 2 en 6 deze middag)

zwiep858

Legacy Member
Waarom verkopen de winkels in Nederland hem al wel en in België niet?

gStar

Legacy Member
Kenneke10 zei:
game is in Nederland te koop. Zowel bart smit als game mania en free recordshop ginder.

Waar in nederland.

Waar ik gisteren ben geweest in NL (Mijdrecht) , hadden ze hem alleen in de FRS , in Bart smit heb ik hem daar niet zien liggen

Kenneke10

Legacy Member
't was in Sluis waar ik geweest ben. in Bart smit waren ze hem nog in de rekken aan't leggen gisteren.

trizzle-83

Legacy Member
Kenneke10 zei:
't was in Sluis waar ik geweest ben. in Bart smit waren ze hem nog in de rekken aan't leggen gisteren.

Al in een volle server terecht gekomen ondertussen? Ervaringen?

Ik zit morgen toch in Breda, kzal eens binnenspringen in de Game Mania.

GosU

Legacy Member
Bah, ik moe nog wachten op m'n pre order van consoleshop :s. Morgen krijg ik homefront wss nog niet zelf.. Zal dus echt releasedatum pas worden hier.

willyfever

Legacy Member
Voilà, Bart Smith Knokke. We zijn begonnen er mee... BTW speelt zeer goed, leuke intro trouwens ook. Grtz

Kenneke10

Legacy Member
trizzle-83 zei:
Al in een volle server terecht gekomen ondertussen? Ervaringen?

Ik zit morgen toch in Breda, kzal eens binnenspringen in de Game Mania.

Al altijd in volle servers binnegeraakt tdm 12vs12 , en k vind hem best lekker spelen al veel mensen tegengekomen van +lvl 35

Fraze

Legacy Member
GosU zei:
Bah, ik moe nog wachten op m'n pre order van consoleshop :s. Morgen krijg ik homefront wss nog niet zelf.. Zal dus echt releasedatum pas worden hier.

Kzal ook moeten wachten, maarja nog 2 dagen joh.

Tis alleen wel minder da er al veel mensen hoog lvl zijn als ge zelf pas kunt beginnen. Maarja da is ons nadeel zeker ?

koolcast

Legacy Member
Fred1880 zei:
Kzal ook moeten wachten, maarja nog 2 dagen joh.

Tis alleen wel minder da er al veel mensen hoog lvl zijn als ge zelf pas kunt beginnen. Maarja da is ons nadeel zeker ?

Waarom zou dat in jullie nadeel zijn? Hoog lvl zegt niks over hoe goed ge zijt,dus...;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan