Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kenneke10 zei:nog ma een mp match gespeeld geen lag enz en redelijk vlot in een lobby geraakt


Kenneke10 zei:game is in Nederland te koop. Zowel bart smit als game mania en free recordshop ginder.
Belgerbil zei:pardon excuseer? en hoe komt gij dan wel aan het spel meneerke
da ga nog tof worre dadde! als er nu al volk heeft zitte op de release me level 1 en die me level 20 of hoger ofzo![]()
mentor0 zei:Is toch met iedere multiplayer game zo?
Toine23 zei:Misschien reset op release zoals DICE deed met BC2.
wa is da ook nog het nut van embargo's :doh: release de 15de maar een half week eerder al wel in de winkel in holland enzo
ridiculousBelgerbil zei:neen duswa is da ook nog het nut van embargo's :doh: release de 15de maar een half week eerder al wel in de winkel in holland enzo
ridiculous

Fred1880 zei:Daarstraks Dragon age 2 gaan halen in GM westmalle. En daar mogen ze hem nog nie verkopen.

Kenneke10 zei:game is in Nederland te koop. Zowel bart smit als game mania en free recordshop ginder.
Kenneke10 zei:'t was in Sluis waar ik geweest ben. in Bart smit waren ze hem nog in de rekken aan't leggen gisteren.
trizzle-83 zei:Al in een volle server terecht gekomen ondertussen? Ervaringen?
Ik zit morgen toch in Breda, kzal eens binnenspringen in de Game Mania.
GosU zei:Bah, ik moe nog wachten op m'n pre order van consoleshop. Morgen krijg ik homefront wss nog niet zelf.. Zal dus echt releasedatum pas worden hier.
Fred1880 zei:Kzal ook moeten wachten, maarja nog 2 dagen joh.
Tis alleen wel minder da er al veel mensen hoog lvl zijn als ge zelf pas kunt beginnen. Maarja da is ons nadeel zeker ?
