Belgerbil
Legacy Member
koolcast zei:Waarom zou dat in jullie nadeel zijn? Hoog lvl zegt niks over hoe goed ge zijt,dus...![]()
nee maar wel da zij al iets geavanceerder wapentuig hebben dus een soort head start
+ mapkennis etc etc. nuja kvind het wel triestig! van mijn part moge ze al die stores die hem al verkope een dikke boete geven.
op the hut is hij in alle geval nog ni verzonden en staat de release op den 18de
ad:anderzijds... als we ons hier op 9lives verenigen staan we sterker tegen die nozems
add me maar
PSN in sig!

