Archief - HomeFront

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Belgerbil

Legacy Member
koolcast zei:
Waarom zou dat in jullie nadeel zijn? Hoog lvl zegt niks over hoe goed ge zijt,dus...;)

nee maar wel da zij al iets geavanceerder wapentuig hebben dus een soort head start :) + mapkennis etc etc.
nuja kvind het wel triestig! van mijn part moge ze al die stores die hem al verkope een dikke boete geven.
op the hut is hij in alle geval nog ni verzonden en staat de release op den 18de :sad:

anderzijds... als we ons hier op 9lives verenigen staan we sterker tegen die nozems :evil: add me maar ;) PSN in sig!

MegaMentor

Legacy Member
Aja, das altijd zo rond deze tijd dat de "mijn exemplaar is nog altijd niet aangekomen" posts beginnen :p

FreakyJP

Legacy Member
Belgerbil zei:
nee maar wel da zij al iets geavanceerder wapentuig hebben dus een soort head start :) + mapkennis etc etc.
nuja kvind het wel triestig! van mijn part moge ze al die stores die hem al verkope een dikke boete geven.
op the hut is hij in alle geval nog ni verzonden en staat de release op den 18de :sad:

anderzijds... als we ons hier op 9lives verenigen staan we sterker tegen die nozems :evil: add me maar ;) PSN in sig!

't is wel te hopen dat we opnieuw geen 2 weken gaan mogen wachten op onze kopie van bij Thehut. Nuja, mijn pre-order van €34 is te schoon om te cancellen daar :D


Voor diegenen die hem al hebben: hoe is het clan-aspect uitgewerkt eigenlijk? En het joinen van friends?

GosU

Legacy Member
Fred1880 zei:
Kzal ook moeten wachten, maarja nog 2 dagen joh.

Tis alleen wel minder da er al veel mensen hoog lvl zijn als ge zelf pas kunt beginnen. Maarja da is ons nadeel zeker ?

Idd, mensen dat van gisteren al bezig zijn non stop ofzo.. Zal plezant worden dan. Maja, we halen da wel in zeker :)

Dr. Muerte

Legacy Member
Hoe zit het eigenlijk met de wapens? Is het een BC2-systeem; gewoon unlocken per class met xp, of ook kopen met battle points?

Belgerbil

Legacy Member
FreakyJP zei:
't is wel te hopen dat we opnieuw geen 2 weken gaan mogen wachten op onze kopie van bij Thehut. Nuja, mijn pre-order van €34 is te schoon om te cancellen daar :D

da zou wel zwaar ne zure zijn :sad:
ik hoop stiekem ook op ne server reset op den dag van de release!
anderzijds ist ook dom van THQ om hun servers al open te stellen... aangezien het dedicateds zijn.

Feonores

Legacy Member
Mijne gm te kapellen is gesloten op maandag dus moesten ze dag vroeger uitgeven i'm so fucked :D

Ben wel benieuwd.. spel is zwaar gehyped dus mijn verwachtingen liggen nogal hoog.

trizzle-83

Legacy Member
Homefront 30 minutes Multiplayer as Assault Xbox 360 HD Gameplay... in het Duits

[youtube]86Jt0fcsITQ[/youtube]

Atrox

Legacy Member
Kweenie ze, doet me enorm hard denken aan COD Domination. Ook weinig teamplay te zien ...

FreakyJP

Legacy Member
Hm, ja, want CoD heeft dat systeem met bepaalde punten op de map in te nemen echt uitgevonden. Het is niet alsof er andere shooters zijn die dit ook (en al langer) hebben zoals Battlefield ofzo...

Dr. Muerte

Legacy Member
Atrox zei:
Kweenie ze, doet me enorm hard denken aan COD Domination. Ook weinig teamplay te zien ...

Teamplay kan enkel als je met mensen speelt die je kent, dat is nu tegenwoordig eenmaal zo...

Spik3

Legacy Member
trizzle-83 zei:
Homefront 30 minutes Multiplayer as Assault Xbox 360 HD Gameplay... in het Duits

[youtube]86Jt0fcsITQ[/youtube]

BEESTIG

voor diegene die deze vanaf de release willen spelen PSN in Sig

Toine79

Legacy Member
Ik hoop dat ik er straks nog om kan, anders zal het voor morgen zijn. Halve dag verlof morgen. Hopelijk veel ex-bc2 spelers die dit gaan spelen, zal teamplay enorm bevorderen!

Shadowfox

Legacy Member
Ik denk dat ik hem laat passeren. Ze hadden maar een demo of open Beta moeten doen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan