Archief - HomeFront

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FEW

Legacy Member
Ik dacht deze 2de hands te kopen, maar blijkbaar staat die op Bee.com voor 29.99£ inclusief verzending, daarvoor kon ik niet sukkelen :p

R-3d

Legacy Member
manu_vp zei:
aan 45 euro zoals is aangegeven op hun website ?

59€ in freerecordshop in roeselare. ze mocht ze al verkopen ze had een fax gekregen :p dat was deze morgen rond een uur of 11.

mythe

Legacy Member
De eerste reviews melden dat hij goed is maar dat er toch nog paar minpuntjes zijn. Heb maar vluchtig gescand, dus ga er niet over uitwijden.

Ga vanavond is één lezen en misschien koop ik het ook is :p.

eli de kakker

Legacy Member
chomo zei:
Jaja de master is back, nu hoeven jullie geen 3de rangsspelletjes meer te spelen zonder almighty Toestand! Hatslack waarom bestel jij trouwens bij zo'n gameshop? Is toch pakken goedkoper in de MM & meestal eerder beschikbaar?

Omdak nu menne bon eindelijk heb :p En dit keer scheelde het niet veel kwa prijs... En als GM heist op den berg open was, dan mocht ik het vandaag halen. En of ik da nu morgen heb, of vandaag :) Binnenkort ben ik waarschijnlijk lang thuis en kan heel veel spelen :p

En killzone is geen derderangsspel!!!!! :p Twas in elk geval fun! ale ik haalde veel kills... (dan wete genoeg eh)

the boogyman

Legacy Member
Ik wacht eerst de commentaren van BFBC2-spelers af! Als het teamgebeuren goed in mekaar zit dan zal ik hem wel kopen, anders blijf ik gewoon bij bad company 2 :)

Bt.Solid

Legacy Member
Ik heb u net toegevoegd Spike. En heb ook al een freeze gehad :(
Ti's wel ff wennen, ben nu 2 uurtjes aant spelen en kbegin er zowa in te komen

trizzle-83

Legacy Member
Alright, zus heeft hem aangeschaft in de Makro in Machelen, 54.90 €, great success!

Zijn die pre-orders speciale edities ofzo? Was er geen versie met early access of xp boosting de eerste week? Ik heb wel een multiplayer code gekregen, maar geen extra's. Suckt in elk geval wel dat ze mensen met pre-orders zo kloten.

Bt.Solid

Legacy Member
Het joinen van vrienden werkt toch ook nog niet 1oo%....
Derjuist met 3 willen beginnen en alleen ik zat in de game :s
Ach ja kinderen foutjes zeker die wel opgelost worden?
Krijg altijd de melding "Connexxion to THE partyhost has been lost" :s

trizzle-83

Legacy Member
Bt.Solid zei:
Het joinen van vrienden werkt toch ook nog niet 1oo%....
Derjuist met 3 willen beginnen en alleen ik zat in de game :s
Ach ja kinderen foutjes zeker die wel opgelost worden?
Krijg altijd de melding "Connexxion to THE partyhost has been lost" :s

strange, ik kan u blijkbaar ook niet joinen, ge staat als 'JOINABLE' maar als ik in uw lobby kom ben ik blijkbaar de enigste...

in de menu's werkt alleen mijn up en niet mijn down, als ik naar beneden wil in eender welke lijst moet ik de joystick gebruiken, is dat bij iedereen?

Ronaldo7

Legacy Member
FEW zei:
Ik dacht deze 2de hands te kopen, maar blijkbaar staat die op Bee.com voor 29.99£ inclusief verzending, daarvoor kon ik niet sukkelen :p

Hellow is Bee.com eerlijk winkel en zijn ze rap met verzenden ?

Groeten

Feonores

Legacy Member
chomo zei:
Jaja de master is back, nu hoeven jullie geen 3de rangsspelletjes meer te spelen zonder almighty Toestand! Hatslack waarom bestel jij trouwens bij zo'n gameshop? Is toch pakken goedkoper in de MM & meestal eerder beschikbaar?

Ey master slacker der slackers :D Killzone is gwn bon :D leg u derbij neer.
Klote gm is op maandag dicht bij mij dus tzal voor morgen zijn.

dus slet ik zien u morgen op homefront :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan