Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
R-3d zei:in freerecordshop verkopen ze hem al.
manu_vp zei:aan 45 euro zoals is aangegeven op hun website ?
dat was deze morgen rond een uur of 11.chomo zei:Jaja de master is back, nu hoeven jullie geen 3de rangsspelletjes meer te spelen zonder almighty Toestand! Hatslack waarom bestel jij trouwens bij zo'n gameshop? Is toch pakken goedkoper in de MM & meestal eerder beschikbaar?
En dit keer scheelde het niet veel kwa prijs... En als GM heist op den berg open was, dan mocht ik het vandaag halen. En of ik da nu morgen heb, of vandaag
Binnenkort ben ik waarschijnlijk lang thuis en kan heel veel spelen 
Twas in elk geval fun! ale ik haalde veel kills... (dan wete genoeg eh)Bt.Solid zei:Ik heb u net toegevoegd Spike. En heb ook al een freeze gehad![]()

Bt.Solid zei:Het joinen van vrienden werkt toch ook nog niet 1oo%....
Derjuist met 3 willen beginnen en alleen ik zat in de game
Ach ja kinderen foutjes zeker die wel opgelost worden?
Krijg altijd de melding "Connexxion to THE partyhost has been lost"![]()
FEW zei:Ik dacht deze 2de hands te kopen, maar blijkbaar staat die op Bee.com voor 29.99£ inclusief verzending, daarvoor kon ik niet sukkelen![]()
chomo zei:Jaja de master is back, nu hoeven jullie geen 3de rangsspelletjes meer te spelen zonder almighty Toestand! Hatslack waarom bestel jij trouwens bij zo'n gameshop? Is toch pakken goedkoper in de MM & meestal eerder beschikbaar?
Killzone is gwn bon
leg u derbij neer.