Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2dvanc zei:Is het nu 15/03 of 18/03 dat hij bij osn in de rekken ligt?
Shadowfox zei:Ik denk dat ik hem laat passeren. Ze hadden maar een demo of open Beta moeten doen.
hardstyle lover zei:same here
kan er wel nog niet omgaan de eerste dagen![]()

trizzle-83 zei:Homefront 30 minutes Multiplayer as Assault Xbox 360 HD Gameplay... in het Duits
[youtube]86Jt0fcsITQ[/youtube]

chomo zei:Kga der straks achter, mediamarkt is afschuimen.
voeg me maar toe: PSN : Toestand
eli de kakker zei:Slacker!!!!

