Archief - HomeFront

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FreakyJP

Legacy Member
Ik speel hem nog, maar de laatste tijd wat minder wegens het BIFFF (dat nu wel gedaan is)

Teknohol1c

Legacy Member
Ben gisteren es online geweest, geen freeze's meer gehad (ookal had ik hier maar 1 dag last van gehad ma dan wel erg)
Khad blijkbaar mijn battlecode zelfs nog ni ingelost :lol:

renaat13

Legacy Member
Geen idee wat er scheelt aan dit spel... Als ik een nieuwe game probeer te starten blokkeert heel mijn ps3... zucht

FEW

Legacy Member
FreakyJP zei:
Ik speel hem nog, maar de laatste tijd wat minder wegens het BIFFF (dat nu wel gedaan is)
ah? wat hebt ge dan gedaan voor het BIFFF? (ge hebt het toch over het Brussels International Fantastic Film Festival eh? :))
wat late vraag, maar kom :)

Teknohol1c

Legacy Member
renaat13 zei:
Geen idee wat er scheelt aan dit spel... Als ik een nieuwe game probeer te starten blokkeert heel mijn ps3... zucht

Heb dat eens een ganse dag gehad. Dag erna was weer ok en nooit gene last meer van gehad... very strange

FreakyJP

Legacy Member
FEW zei:
ah? wat hebt ge dan gedaan voor het BIFFF? (ge hebt het toch over het Brussels International Fantastic Film Festival eh? :))
wat late vraag, maar kom :)

Veel (goede) films gezien en besproken (ben redacteur voor online filmmagazine)

't wordt tijd dat da PSN is terug online komt zenne, want 't heb echt zin om nog wat online te spelen :(

FEW

Legacy Member
homefront gisteren nog eens opgestart, veel van de problemen leken mij opgelost. nu heb ik het spel net nog eens opgestart, was mijn level blijkbaar gereset. snel PS3 herstart en het blijft op level 1 staan.

ik was net level 47, dus ik moest nog maar 3 levels doen voor de level 50 trophy, leuk hoor. het spel vliegt terug de kast in.

volgens mij heb ik wel nog een saved game op de cloud staan, hopelijk lost die het probleem op als PSN terug online is.

CoBalT

Legacy Member
FEW zei:
homefront gisteren nog eens opgestart, veel van de problemen leken mij opgelost. nu heb ik het spel net nog eens opgestart, was mijn level blijkbaar gereset. snel PS3 herstart en het blijft op level 1 staan.

ik was net level 47, dus ik moest nog maar 3 levels doen voor de level 50 trophy, leuk hoor. het spel vliegt terug de kast in.

volgens mij heb ik wel nog een saved game op de cloud staan, hopelijk lost die het probleem op als PSN terug online is.


daar zou ik ook niet mee kunnen lachen. Maar ben je zeker? ik heb dat soms ook in bad company 2 da ik lijk ffkes weer level 1 ben en mijn unlocks weg zijn, maar die komen dan achter ffkes spelen soms terug.

SpeedySpeedsUp

Legacy Member
Gisteren ook nog es gespeeld en lvl 50 gehaald :p Het viel me wel op dat meer dan de helft lvl1's waren, FEW is waarschijnlijk niet de enige met problemen...

FEW

Legacy Member
CoBalT zei:
daar zou ik ook niet mee kunnen lachen. Maar ben je zeker? ik heb dat soms ook in bad company 2 da ik lijk ffkes weer level 1 ben en mijn unlocks weg zijn, maar die komen dan achter ffkes spelen soms terug.
In bfbc2 heb ik het ook soms voorz maar is dat meteen opgelost. Bij homefront is het al van in het begin een gekend probleem.

renaat13

Legacy Member
Nog eens het spel uit de kast gehaald... Jammer genoeg blijft bij mij het spel constant hangen als ik online wil spelen... :(

TotallyZen

Legacy Member
Ik speel het terug sinds een 2-tal dagen, geen problemen met 'blijven hangen'.
Wel een populaire mode nemen zoals 'commander-TDM', anders kan je lang in de lobby blijven hangen.

acracababa

Legacy Member
hallo ik zit met een raar probleem, ik heb homefront gekocht als het uit was voor de ps3 en heb het ongeveer 3maand gespeeld voor ik het beu was en heb het dan terug gebracht naar gamemania.
kheb dan bij claen up de saved data van homefront ooit eens gewist. nu eergisteren heb ik homefront terug nieuw bij gamemania gekocht,
kheb het opnieuw geïnstalleerd, kwil online gaan en het spel vraagt opnieuw een onlinepass. ik geef dus ook die pass in die bij het spel zat en dat lukte niet.
Het was niet correct of niet geldig heb dan gebeld naar gamemania, zij hebben een nieuwe code gegeven en die werkt ook niet. ze gingen nu nogmaals een code aanvragen maar die verkoper zei dat hij ook niet wist wat te doen als het nog een keer ging mislukken.

graag een helpende reactie
en bedankt voor jullie tijd

grts diego
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan