Archief - HomeFront

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tsommy

Legacy Member
Ik heb 20 dagen na verzending de game eindelijk ontvangen van de hut.
Het was eerlijk gezegd niet het wachten waard. Ik had veel meer van de game verwacht. Ik vind de SP eigelijk barslecht :s concept opzich is niet slecht maar daar blijft het ook bij. het voelt allemaal te scripted aan. Zware teleurstelling.

MP kan ik voor de moment niet testen. Internet probs dus dat word ff wachten om daar een oordeel over te vellen. Ik hoop dat dat het wat goed maakt anders zal ik de game snel verder verkopen.

SpeedySpeedsUp

Legacy Member
Allee ze hebben weer schoon werk geleverd. Gisteren moest ik een patch downloaden (1.03).
Eerst eens de leaderboards testen --> niet gefixed
Eens een game spelen --> Blijft zoeken naar game

Conclusie: ze hadden beter geen patch uitgebracht.

FEW

Legacy Member
Belgerbil zei:
:crazy: i'm confused...
er is ne patch maar tis genen echte?
then WHY THE FUCK brengde die uit? :help:
Waarschijnlijk zodat sony die kon testen of iets DLC gerelateerd. Mogelijk de verkeerde bevoegdheden gegeven ofzo zodat iedereen die patch kreeg.

Teknohol1c

Legacy Member
Gisteren SP eindelijk es uitgespeeld op guerillia! Laatste level is sweet! Nu nog wat trophy-hunten is de sp en uitspelen zonder dood te gaan :s

Mp heb ik laatste tijd ni veel tijd meer voor...

FEW

Legacy Member
de SP uitspelen zonder dood te gaan is echt super frustrerend, zelfs op easy (ik ga meestal echt op lompe manieren dood). een keer ge dood zijt, moet ge terug door die cutscènes worstelen :sleep: daarmee dat ik het opgegeven heb.

Teknohol1c

Legacy Member
Serieus? Hmmm, je ontneemt me al meteen 30% van m'n moed... Toch es proberen straks :D

inzane

Legacy Member
wtf is die patch er al zo snel en alles is gefixt. sweeeet
nooooooot. sorry guyz kwas effe a tdrome.

hm verkope of ni verkope

FEW

Legacy Member
inzane zei:
wtf is die patch er al zo snel en alles is gefixt. sweeeet
nooooooot. sorry guyz kwas effe a tdrome.

hm verkope of ni verkope
niet verkopen, ge krijgt er 2de hands toch bijna niets meer voor. als ge het bij houdt hebt ge er mogelijk over enkele maanden wel plezier van :p

Feonores

Legacy Member
FreakyJP zei:
Ok, SP ziet er nog redelijk uit, maar mp is toch wel erg imo. Zelfs MAG ziet er beter uit.
Btw, die bloedspatters al eens goed bekeken, jeezes! Dat is wat ik bedoel met gedateerd, maar ook de schietanimaties. Die zijn echt pre-ps3 tijdperk. Als je net van Killzone 3 komt, is dit wel even een zware ontnuchtering tbh.

En lag, ja. Ik heb er zwaar last van gehad, slechts 2 games die ik gespeeld heb waren lagvrij. Nu, dit en die slechte hit detection kunnen ook zijn door de huidige problemen met het PSN door die hackers, want de helft van de tijd kan ik zelfs gewoon niet in loggen (terwijl downloaden wel gewoon gaat) Vandaag trouwens 4 freezes gehad, gisteren 2. Joy!

Nuja, vreemd genoeg amuseer ik mij nog wel met de sp. Ik zal de mp binnen een paar dagen nog eens de kans geven, maar als die patch er binnen een week of twee niet is, vliegt het spel buiten.


Ja maar MAG is dan ook echt de topshooter he ;) in mijn ogen dan toch :p

Ja indd vergelijking met Killzone 3, dan kom je inderdaad van een koude kermis thuis bij Homefront.


Is er nu eigenlijk al een patch?

SpeedySpeedsUp

Legacy Member
Feonores zei:
Ja maar MAG is dan ook echt de topshooter he ;) in mijn ogen dan toch :p

Ja indd vergelijking met Killzone 3, dan kom je inderdaad van een koude kermis thuis bij Homefront.


Is er nu eigenlijk al een patch?

Yep 1.03, al merk ik niet veel verschil. Ik kan al enkele weken vlot online spelen en hiermee merk ik niet echt een verbetering. Level 45:)

Belgerbil

Legacy Member
tommy_vercetti zei:
kvind de online nog meevallen eigelijk. nog ff bijhouden.

kheb de mijne momenteel uitgeleend :D tegen dak em terug heb zal alles hopelek wel opgelost zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan