Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
concept opzich is niet slecht maar daar blijft het ook bij. het voelt allemaal te scripted aan. Zware teleurstelling.FEW zei:verwijder die patch maar, het was blijkbaar een "phantom patch":
Homefront | 1.03 Confusion
Homefront | ok, now delete the phantom 1.03 patch
i'm confused...
Waarschijnlijk zodat sony die kon testen of iets DLC gerelateerd. Mogelijk de verkeerde bevoegdheden gegeven ofzo zodat iedereen die patch kreeg.Belgerbil zei:i'm confused...
er is ne patch maar tis genen echte?
then WHY THE FUCK brengde die uit?![]()
SpeedySpeedsUp zei:Er is nu weer een 1.03 patch? Weer zo'n phantom?

niet verkopen, ge krijgt er 2de hands toch bijna niets meer voor. als ge het bij houdt hebt ge er mogelijk over enkele maanden wel plezier vaninzane zei:wtf is die patch er al zo snel en alles is gefixt. sweeeet
nooooooot. sorry guyz kwas effe a tdrome.
hm verkope of ni verkope

FreakyJP zei:Ok, SP ziet er nog redelijk uit, maar mp is toch wel erg imo. Zelfs MAG ziet er beter uit.
Btw, die bloedspatters al eens goed bekeken, jeezes! Dat is wat ik bedoel met gedateerd, maar ook de schietanimaties. Die zijn echt pre-ps3 tijdperk. Als je net van Killzone 3 komt, is dit wel even een zware ontnuchtering tbh.
En lag, ja. Ik heb er zwaar last van gehad, slechts 2 games die ik gespeeld heb waren lagvrij. Nu, dit en die slechte hit detection kunnen ook zijn door de huidige problemen met het PSN door die hackers, want de helft van de tijd kan ik zelfs gewoon niet in loggen (terwijl downloaden wel gewoon gaat) Vandaag trouwens 4 freezes gehad, gisteren 2. Joy!
Nuja, vreemd genoeg amuseer ik mij nog wel met de sp. Ik zal de mp binnen een paar dagen nog eens de kans geven, maar als die patch er binnen een week of twee niet is, vliegt het spel buiten.
in mijn ogen dan toch 
Feonores zei:Ja maar MAG is dan ook echt de topshooter hein mijn ogen dan toch
Ja indd vergelijking met Killzone 3, dan kom je inderdaad van een koude kermis thuis bij Homefront.
Is er nu eigenlijk al een patch?

tommy_vercetti zei:kvind de online nog meevallen eigelijk. nog ff bijhouden.
tegen dak em terug heb zal alles hopelek wel opgelost zijn.