Ok, SP ziet er nog redelijk uit, maar mp is toch wel erg imo. Zelfs MAG ziet er beter uit.
Btw, die bloedspatters al eens goed bekeken, jeezes! Dat is wat ik bedoel met gedateerd, maar ook de schietanimaties. Die zijn echt pre-ps3 tijdperk. Als je net van Killzone 3 komt, is dit wel even een zware ontnuchtering tbh.
En lag, ja. Ik heb er zwaar last van gehad, slechts 2 games die ik gespeeld heb waren lagvrij. Nu, dit en die slechte hit detection kunnen ook zijn door de huidige problemen met het PSN door die hackers, want de helft van de tijd kan ik zelfs gewoon niet in loggen (terwijl downloaden wel gewoon gaat) Vandaag trouwens 4 freezes gehad, gisteren 2. Joy!
Nuja, vreemd genoeg amuseer ik mij nog wel met de sp. Ik zal de mp binnen een paar dagen nog eens de kans geven, maar als die patch er binnen een week of twee niet is, vliegt het spel buiten.