Archief - HomeFront

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SpeedySpeedsUp

Legacy Member
gStar zei:
Heb gisteren die trophy van wapen expert gehaald dankzij mijn sniper.

Gwn 200 kills met een wapen , en klaar is kees. :p

:doh: ze hebben het wel over deze:
Expert Of War
Complete all challenges for weapons, drones, vehicles, and modes in Multiplayer

Teknohol1c

Legacy Member
Sharpless... zei:
pff SP is maar saai heb denk ik 2 missies gespeeld. stom spel

Zet es door, zijn nog leuke levels + zet uw moeilijkheidsgraad es wa hoger ;)

Kga het vandaag ook nog es opstarten, is al lang geleden. Laatste keer kreeg ik het helemaal ni aan de praat, tot 10x toe freeze in het menu.
Daarvoor nooit noemenswaardige problemen gehad.
Moet enkel nog het laatste chapter op guerillia spelen

gStar

Legacy Member
SpeedySpeedsUp zei:
:doh: ze hebben het wel over deze:
Expert Of War
Complete all challenges for weapons, drones, vehicles, and modes in Multiplayer

Mijn excuses he man :sop:

ElGargamel

Legacy Member
op hard is toch niet altijd een lachertje hoor, sommige stukken toch al een paar keren opnieuw moeten doen. Ik hoop dat het einde niet is zoals killzone2 op hard -_-

FEW

Legacy Member
ElGargamel zei:
op hard is toch niet altijd een lachertje hoor, sommige stukken toch al een paar keren opnieuw moeten doen. Ik hoop dat het einde niet is zoals killzone2 op hard -_-

voor het einde moet ge geen schrik hebben :) soms niet echt gemakkelijk, maar er zijn veel moeilijkere stukken in het spel.

MegaMentor

Legacy Member
Waarom maakte ge zo'n lang filmke voor een stukske van 5 seconden :p

FEW

Legacy Member
Curryw0rst BE zei:
khad geen zin om te editten :p
editten? openen met final cut of iets gelijkwaardig, naar beginpositie gaan en op "i" drukken, dan eindpositie en op "o" drukken. save as... :p

ik heb overigens ook een verschikkelijke bug gehad op de map met die wolkenkrabbers. ik ging ergens tegen een hek zitten en zat dan volledig vast, ik geraakte daar niet meer weg. natuurlijk waren mijn granaten ook op dus kon ik mezelf niet opblazen. ik heb daar 1/3 van de ronde vast gezeten eer iemand mij gevonden had om mij af te maken :p (en ik zat nochtans vrij hard in het zicht)

FEW

Legacy Member
Razor 81 zei:
ja idd, wel een camper die geen kills kon halen :p ik heb dan maar de hele tijd met drones zitten rondvliegen, zo was ik toch niet compleet nutteloos.

Toine23 zei:
Zijn de mp problemen nu opgelost?
ja :)

(op de xdoos en PC normaal gezien toch :unsure: )

inzane

Legacy Member
op ps3 is tnog ni gefixt. hoelang moete we nog wachte? diene patch v pc is nu toch al een tijdje uit

FreakyJP

Legacy Member
Ma ho zeg, dit spel is SLECHT!

- Graphics zijn een lelijke brij pixels, er zijn zelfs ps2 games die er beter uitzien dan dit. Screen-tearing, geen AA, gebrekkige collision detection, ... dit spel heeft het allemaal!

- Alles voelt zo vreselijk gedateerd aan, dit spel kan echt niet op tegen de current gen FPS games

- Freezes, (half)lege lobbies waarin niks gebeurt, ... how the fuck is dat nog steeds niet gefixed???

- En dan het ergste van al: lag, abnormaal veel lag. Ik teleport vaak zelfs in het wilde weg tijdens het lopen, hit detection trekt op geen kloten, framedrops ... De performance is echt vreselijk in dit spel.

Spijtig, want de mp gameplay lijkt nochtans leuk. Laten we hopen dat Brink niet even hard faalt, want Homefront is echt wel de teleurstelling van het jaar.

HyPnOTiZeR

Legacy Member
FreakyJP zei:
Ma ho zeg, dit spel is SLECHT!

- Graphics zijn een lelijke brij pixels, er zijn zelfs ps2 games die er beter uitzien dan dit. Screen-tearing, geen AA, gebrekkige collision detection, ... dit spel heeft het allemaal!

- Alles voelt zo vreselijk gedateerd aan, dit spel kan echt niet op tegen de current gen FPS games

- Freezes, (half)lege lobbies waarin niks gebeurt, ... how the fuck is dat nog steeds niet gefixed???

- En dan het ergste van al: lag, abnormaal veel lag. Ik teleport vaak zelfs in het wilde weg tijdens het lopen, hit detection trekt op geen kloten, framedrops ... De performance is echt vreselijk in dit spel.

Spijtig, want de mp gameplay lijkt nochtans leuk. Laten we hopen dat Brink niet even hard faalt, want Homefront is echt wel de teleurstelling van het jaar.

PS2 games die er beter uitzien ? Je hebt een bril nodig precies, het spel is niet mooi te noemen maar ook niet lelijk, speel de SP maar eens. Ik speel dit spel al paar weken en ik heb bijna nooit last van lag, framedrops gehad etc.. De MP is zeer leuk en is zeker niet slecht te noemen, het heeft nog wel wat problemen maar daar heeft xbox en pc al een patch voor, de PS3 patch moet nog komen. De hit detection, daar is totaal niks mis mee, je kunt gewoon niet aimen dan.. En hoelang speel je het spel al ? Een halve dag ? Want veel mensen klagen dadelijk over een spel zonder het eens fatsoenlijk uit te testen.

FEW

Legacy Member
FreakyJP zei:
Ma ho zeg, dit spel is SLECHT!

- Graphics zijn een lelijke brij pixels, er zijn zelfs ps2 games die er beter uitzien dan dit. Screen-tearing, geen AA, gebrekkige collision detection, ... dit spel heeft het allemaal!
zo slecht ziet het er toch niet uit...? het gaat zeker geen prijzen krijgen voor de graphics, maar echt lelijk is het toch niet imo.

FreakyJP zei:
- Alles voelt zo vreselijk gedateerd aan, dit spel kan echt niet op tegen de current gen FPS games
de gameplay voelt voor mij anders toch bijna aan gelijk COD (dat is natuurlijk ook wel gedateerd). en het heeft toch nieuwe gameplayelementen, ge hoeft ten minste geen hardcore gamer meer te zijn om killstreaks te halen. in COD halen alleen de besten hoge killstreaks waardoor alleen zij nog zoveel meer punten kunnen halen.

FreakyJP zei:
- Freezes, (half)lege lobbies waarin niks gebeurt, ... how the fuck is dat nog steeds niet gefixed???
gewoon direct leaven en opnieuw proberen. na 2 pogingen moet het zeker lukken en eenmaal ge in een speelbare lobby zit, blijft het wel goed draaien.

FreakyJP zei:
- En dan het ergste van al: lag, abnormaal veel lag. Ik teleport vaak zelfs in het wilde weg tijdens het lopen, hit detection trekt op geen kloten, framedrops ... De performance is echt vreselijk in dit spel.
die problemen heb ik toch allemaal niet hoor :)

FreakyJP zei:
Spijtig, want de mp gameplay lijkt nochtans leuk. Laten we hopen dat Brink niet even hard faalt, want Homefront is echt wel de teleurstelling van het jaar.
qua SP is homefront niet de moeite, maar de MP is toch zeker eens een goede afwisseling voor COD of BF. en brink gaat ook niet zo goed zijn al ik hoopte denk ik, de laatste trailers leken me alleszins wat minder...

FreakyJP

Legacy Member
Ok, SP ziet er nog redelijk uit, maar mp is toch wel erg imo. Zelfs MAG ziet er beter uit.
Btw, die bloedspatters al eens goed bekeken, jeezes! Dat is wat ik bedoel met gedateerd, maar ook de schietanimaties. Die zijn echt pre-ps3 tijdperk. Als je net van Killzone 3 komt, is dit wel even een zware ontnuchtering tbh.

En lag, ja. Ik heb er zwaar last van gehad, slechts 2 games die ik gespeeld heb waren lagvrij. Nu, dit en die slechte hit detection kunnen ook zijn door de huidige problemen met het PSN door die hackers, want de helft van de tijd kan ik zelfs gewoon niet in loggen (terwijl downloaden wel gewoon gaat) Vandaag trouwens 4 freezes gehad, gisteren 2. Joy!

Nuja, vreemd genoeg amuseer ik mij nog wel met de sp. Ik zal de mp binnen een paar dagen nog eens de kans geven, maar als die patch er binnen een week of twee niet is, vliegt het spel buiten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan