Archief - HomeFront

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

vantopger

Legacy Member
Ik vind het spel ook top online, maar stel u eens voor om elke keer als je online gaat je stats en level te verliezen? Plezant is anders. Nu logt het spel mij zelfs automatisch uit wanneer ik mijn kills/time played enz will checken.

Kheb al vanalles geprobeerd, niks lijkt te helpen. Toch wel ne serieuze bug imo ...

Hoop snel op een patch, want het spel op zich is zeer leuk.

Razor 81

Legacy Member
vantopger zei:
Een regelrechte ramp. Meer kan ik niet zeggen over de multiplayer.
Wat veelbelovend begon is uitgedraaid op een mislukking van de hoogste categorie.

Tot 3x gerest. Gisteren level 10 gehaald, s'avonds ben ik opeens level 2, toen tot level 7, nu opnieuw level 2, level 5 gehaald en IN GAME ben ik opeens al mn battlepoints kwijt + ben ik opeens level 1!

Al mijn stats zijn alsook gereset.

De multiplayer op zich is zeer leuk, de slechte graphics neem ik er met plezier bij, maar wat een ramp is dat level systeem en matchmaking. Onaanvaardbaar imo ...



Die stress wou ik u dan onthouden é perv :D
Party's gaan echt bijna niet, hopelijk snel een patch idd

inzane

Legacy Member
deze morge zonder probleme e paar battle com GC kunne doen. en direct server gevonden. woehoe

Belgerbil

Legacy Member
inzane zei:
deze morge zonder probleme e paar battle com GC kunne doen. en direct server gevonden. woehoe


met matchmaking heb ik ook geen probleem, alleen die verrekte freezes :angry:
bij mij meestal als ik menne weapon camo wil aanpassen ofzo... amper in game
maar kvind het concept van die BC ZEER goed!

ElGargamel

Legacy Member
Belgerbil zei:
met matchmaking heb ik ook geen probleem, alleen die verrekte freezes :angry:
bij mij meestal als ik menne weapon camo wil aanpassen ofzo... amper in game
maar kvind het concept van die BC ZEER goed!

de customizatie vind ik maar heel beperkt. Je hebt zo weinig wapens om uit te kiezen.

Lombaar

Legacy Member
Nog geen enkele keer meer dan 3 spellen na elkaar kunnen spelen want het spel freezet telkens, echt frustrerend want is echt superleuke multiplayer...

FEW

Legacy Member
Matig goed nieuws:

http://www.homefront-game.com/blog-post/news-update-homefront zei:
breaking_news_2.jpg


As you’ve probably heard, the Xbox 360 Title Update just went live this morning which we expect to address all ‘Profile Freeze’ issues. In the background, we’ve been hard at work on further improvements which should be following hot on the heels of this update. Details to follow tomorrow.

We have a full-time team here at Kaos Studios dedicated to ongoing support on the technical side, as well as development of a wide range of exciting DLC that we’re not quite ready to talk about just yet, but hope to unveil to you in the very near future.

We’d like to thank you for your continued patience, and assure you that we will continue to support our multiplayer community for many months to come.

Sincerely,

The Homefront Team
Alleen de 360 versie krijgt vandaag een patch, PS3 patch zal er dan ook snel aankomen vermoed ik.

Belgerbil

Legacy Member
ElGargamel zei:
de customizatie vind ik maar heel beperkt. Je hebt zo weinig wapens om uit te kiezen.

bwa ik vind het voldoende... ik heb ni veel extra nodig :)
bij cod beperk ik me ook slechts tot een paar wapens uiteindelijk.
enige dat ik jammer vind is dat er geen silencer is voor de sniper of dat je geen andere sight erop kan zetten.
maar voor de rest is het wel goed.

ElGargamel

Legacy Member
Belgerbil zei:
bwa ik vind het voldoende... ik heb ni veel extra nodig :)
bij cod beperk ik me ook slechts tot een paar wapens uiteindelijk.
enige dat ik jammer vind is dat er geen silencer is voor de sniper of dat je geen andere sight erop kan zetten.
maar voor de rest is het wel goed.

true, mr van tijd tot tijd experimenteer je toch is graag met andere wapens? voorlopig is er bij mij nog geen drive om nieuwe dingen te unlocken, er is al een hele hoop van in het begin beschikbaar.

FEW

Legacy Member
ik heb precies minder last van vastlopers. per avond dat ik speel, blijft het spel max 1x hangen. en dan bijna altijd in het menu, niet ingame.

SpeedySpeedsUp

Legacy Member
'K Snap niet, sommige dingen (zoals die tactical/explosive class en verschillende voertuigen) unlocken pas als je een bepaald level bereikt, toch ben ik nog maar 25 en kan al met die apache rondvliegen als ik genoeg BP heb? (16 kills op een minuutje tijd daarnet tijdens m'n eerste vlucht)

gStar

Legacy Member
vandaag geen problemen gehad met homefront..

Direct game gevonden in TDM :p , geen freeze's gehad

FEW

Legacy Member
SpeedySpeedsUp zei:
'K Snap niet, sommige dingen (zoals die tactical/explosive class en verschillende voertuigen) unlocken pas als je een bepaald level bereikt, toch ben ik nog maar 25 en kan al met die apache rondvliegen als ik genoeg BP heb? (16 kills op een minuutje tijd daarnet tijdens m'n eerste vlucht)
ge kunt die pas customizen vanaf een bepaald level.

HyPnOTiZeR

Legacy Member
Amaai, veel noobs in dat spel, daarnet 36-1 in TDM :p Maar die trophy van alle wapens, drones en voertuigen op expert halen zie ik wel niet zitten :p

FEW

Legacy Member
HyPnOTiZeR zei:
Amaai, veel noobs in dat spel, daarnet 36-1 in TDM :p Maar die trophy van alle wapens, drones en voertuigen op expert halen zie ik wel niet zitten :p
idd, zeker niet omdat er een paar super crappy wapens inzitten.
de SCAR-L is echt slecht door die 3 round burst.
de M200 is niet te doen door de 2 hit kill en bolt action. tegen de 2de keer dat ge kunt schieten zijn ze meestal al weg/dood/op u aan't schieten. de M110 is dan een veel beter keuze, al schiet die dan weer te snel vind ik.

SpeedySpeedsUp

Legacy Member
FEW zei:
de M200 is niet te doen door de 2 hit kill en bolt action. tegen de 2de keer dat ge kunt schieten zijn ze meestal al weg/dood/op u aan't schieten. de M110 is dan een veel beter keuze, al schiet die dan weer te snel vind ik.

Da's inderdaad niet normaal. Die M110 is een 2 hit kill en heeft een zotte fire rate. Heb 1 matchke met die M200 gespeeld en de hit detection is echt raar met dat wapen, paar keer mooi erop geschoten maar neen geen hitmarker.

gStar

Legacy Member
HyPnOTiZeR zei:
Amaai, veel noobs in dat spel, daarnet 36-1 in TDM :p Maar die trophy van alle wapens, drones en voertuigen op expert halen zie ik wel niet zitten :p

Heb gisteren die trophy van wapen expert gehaald dankzij mijn sniper.

Gwn 200 kills met een wapen , en klaar is kees. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan