Archief - HomeFront

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

technolover

Legacy Member
iemand al iets opgevange van ne patch ofzo? de probleme bij mij zijn; als ik uit ne server wil gaan dan crashed mijne ps3, veel servers waar ik geen connectie kan krijge en mijnen huisgenoot kan nie joine bij mij of omgekeerd.
Voor de rest het verhaal klinkt nice, de gameplay is cava, den AI is ook nie van de slechtste en die MP is bangelijk :)

technolover

Legacy Member
Toine23 zei:
Als bc2 je ding is, moet je deze game zeker checken.

ja khoop da er nog iets gedaan word me squads ofzo of iets da den team play een beetje beter maakt.

GosU

Legacy Member
Kunde tussen veel wapens kiezen? En aanpassen enzo? En ik had gehoord dat het ook met perk werkte? Dat de postbode ier maar snel is :D

Toine79

Legacy Member
Je hebt klassen waar je kan uit kiezen: assault,smg,heavy,sniper. Je start in elke klasse met een standaard uitrusting die je kan wijzigen tot in kleinste details zoals wapens,nader,scopes,perks...

Zwief

Legacy Member
Toine23 zei:
Ik vind het zeker een goede game. Is een goede mix van bc2 en cod. Mindere puntjes zijn de soms zware controls. Gevoeligheid staat hoog maar soms vind ik aiming down sight echt log. Spawning is goed. Ik vind het wel minder dat je in vogelperspectief op de map gedropt wordt. Vijanden in de buurt kan je zo direct lokaliseren. Hopelijk vandaag met 9livers samenspelen want is veel leuker dan met vreemden te spelen die niet samenwerken. Als bc2 je ding is, moet je deze game zeker checken.

Ik ga 'm seffens kopen:)

eli de kakker

Legacy Member
chomo zei:
Voor de veiligheid zetk het in een spoiler, niet echt nodig denkik maar toch...

Wtf, die single player is kort :eek: Kvond hem echt zalig, maar dees heb ik echt nog nooit meegemaakt, 3-4u gameplay ofzo lol, ondanks de vette gameplay is dit wel een enorme teleurstelling

Morgen MP is uittesten.

Had ge schrik alleen ??? :p

Zullen er strak zijn :)

GosU

Legacy Member
technolover zei:

Toine23 zei:
Je hebt klassen waar je kan uit kiezen: assault,smg,heavy,sniper. Je start in elke klasse met een standaard uitrusting die je kan wijzigen tot in kleinste details zoals wapens,nader,scopes,perks...

Thanks aan beide! De postbode is hier altijd voor 8uur. Maar nu ik zit te wachten is hij natuurlijk later :doh:. Nuja, iedereen die straks tdm wilt spelen add me maar. sp speel ik niet :D

2dvanc

Legacy Member
technolover zei:
iemand al iets opgevange van ne patch ofzo? de probleme bij mij zijn; als ik uit ne server wil gaan dan crashed mijne ps3, veel servers waar ik geen connectie kan krijge en mijnen huisgenoot kan nie joine bij mij of omgekeerd.
Voor de rest het verhaal klinkt nice, de gameplay is cava, den AI is ook nie van de slechtste en die MP is bangelijk :)


Dito op alle vlakken, kga het spel niet afbreken, verre van maar de buggs zijn wel de moeite.

Fraze

Legacy Member
De bugs zullen ze wel zeer snel patchen zeker.

Anyways, postbode is hier al komen leveren, kmoet alleen nog wachten tot vanavond :(.

GosU

Legacy Member
Fred1880 zei:
De bugs zullen ze wel zeer snel patchen zeker.

Anyways, postbode is hier al komen leveren, kmoet alleen nog wachten tot vanavond :(.

Ik zit nog te wachten op de postbode en kan direct aan de slag :D. Moet lukken dat hij nu juist redelijk laat komt.

Atrox

Legacy Member
Toine23 zei:
Ik vind het zeker een goede game. Is een goede mix van bc2 en cod. Mindere puntjes zijn de soms zware controls. Gevoeligheid staat hoog maar soms vind ik aiming down sight echt log. Spawning is goed. Ik vind het wel minder dat je in vogelperspectief op de map gedropt wordt. Vijanden in de buurt kan je zo direct lokaliseren. Hopelijk vandaag met 9livers samenspelen want is veel leuker dan met vreemden te spelen die niet samenwerken. Als bc2 je ding is, moet je deze game zeker checken.

Merci, ben al wat meer geïnteresseerd

Zwief zei:
Ik ga 'm seffens kopen:)

:applause:

younglink

Legacy Member
Fred1880 zei:
De bugs zullen ze wel zeer snel patchen zeker.

Anyways, postbode is hier al komen leveren, kmoet alleen nog wachten tot vanavond :(.

GosU zei:
Ik zit nog te wachten op de postbode en kan direct aan de slag :D. Moet lukken dat hij nu juist redelijk laat komt.

Levert consoleshop niet via TNT?

Vinmin

Legacy Member
Gisteren eerste keer gespeeld

Even wennen aan de toch wel iets mindere graphics, zeker wat betreft de uitwerking van de beelden op langere afstand, die zijn redelijk onscherp en daardoor is het moeilijk om een vijand in de verte op te merken.
Gameplay zelf is best wel plezant. Aangename mappen, killen is niet zo makkelijk meer als in COD en die voertuigen zijn en meer dan geslaagde toevoeging (Carmageddon met momenten :))

Wat wel niet lukte gisteren was een party met vrienden opstarten. Iedereen werd er telkens uitgesmeten, waardoor we ons moesten beperken tot private party's. Hopelijk raakt dit vandaag toch opgelost.

Dr. Muerte

Legacy Member
Overwegend positieve reacties dus, maar toch elke keer de bugs die terugkomen... Ik denk dat 'k nog even wacht tot al die shit gefixt is.

GosU

Legacy Member
Bah, postbode is juist geweest. Maar hij had geen plek meer voor een bubbelenvelop :s. Dus komt hij terug tegen 13u, dus vanaf dan kan ik pas online.

Dr. Muerte

Legacy Member
GosU zei:
Bah, postbode is juist geweest. Maar hij had geen plek meer voor een bubbelenvelop :s. Dus komt hij terug tegen 13u, dus vanaf dan kan ik pas online.

Dieje komt speciaal terug voor uw pakske te brengen ofwa?! :p

Zwief

Legacy Member
Ik ben hem gaan kopen in de Mediamarkt (Hasselt) : mooie prijs:49.90€
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan