Belgerbil
Legacy Member
mentor0 zei:Belgerbil is gewoon een Homefront fanboy nog voor het uitkomt. Een persoonlijk record als ge het mij vraagt
On Topic: Ik wil toch wel echt meer zien van het spel voordat ik de keuze Crysis 2/Homefront maak.
niet per se
hoewel ik al zeer tevreden ben met wat ik tot nu toe gezien heb.heb al heel wat info erover bekeken en hands on-previews gezien.
dat er dan iemand het spel afkraakt op basis van 1 filmpje lol

zoals ik al eerder zei, mensen moeten dringend es leren om alle games terug objectief te bekijken. niet zo van "het trekt ni op cod dus bweik" (BIJVOORBEELD!!!)
ieder zijn goesting ik weet het, en tis een forum waarop iedereen zijn gedacht heeft en moet hebben weet ik ook... maar de meeste threads veranderen in ne "tis wel of niet cod" boel
kan ook de bedoeling nie zijn hé mentor
.desondanks onze voorbije meningsverschillen zijde gij nog een braveke lol


.