Archief - HomeFront

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Belgerbil

Legacy Member
mentor0 zei:
Belgerbil is gewoon een Homefront fanboy nog voor het uitkomt. Een persoonlijk record als ge het mij vraagt :)

On Topic: Ik wil toch wel echt meer zien van het spel voordat ik de keuze Crysis 2/Homefront maak.

niet per se :) hoewel ik al zeer tevreden ben met wat ik tot nu toe gezien heb.
heb al heel wat info erover bekeken en hands on-previews gezien.
dat er dan iemand het spel afkraakt op basis van 1 filmpje lol :rofl:

zoals ik al eerder zei, mensen moeten dringend es leren om alle games terug objectief te bekijken. niet zo van "het trekt ni op cod dus bweik" (BIJVOORBEELD!!!)

ieder zijn goesting ik weet het, en tis een forum waarop iedereen zijn gedacht heeft en moet hebben weet ik ook... maar de meeste threads veranderen in ne "tis wel of niet cod" boel :p kan ook de bedoeling nie zijn hé mentor ;).

desondanks onze voorbije meningsverschillen zijde gij nog een braveke lol :lol::hug:

MegaMentor

Legacy Member
Mij kan het geen bal schelen of een game op CoD lijkt. Ik heb zelfs liever van niet, want dan kunde beter het origineel spelen dan een kopie daarvan. Iedere game moet maar goed zijn op z'n eigen manier.

Ik beoordeel dat filmpke gewoon op wat ik zie, los van CoD. En ja, ik volg deze game helemaal niet zo, dus dat is ook het eerste pure gameplay filmpke datk zie, dus ik had geen idee van dat er dedicated server waren bv.

Levicious

Legacy Member
Ik volg mentor0 , ik wacht wel op reacties.
Ik heb schrik dat TEVEEL vant goeie ga zijn :p Bazookas , tanks , drones , etc :)

Maar we zien wel , als het goed gebalanceerd is koop ik het onmiddelijk :)

Belgerbil

Legacy Member
mentor0 zei:
Mij kan het geen bal schelen of een game op CoD lijkt. Ik heb zelfs liever van niet, want dan kunde beter het origineel spelen dan een kopie daarvan. Iedere game moet maar goed zijn op z'n eigen manier.

Ik beoordeel dat filmpke gewoon op wat ik zie, los van CoD. En ja, ik volg deze game helemaal niet zo, dus dat is ook het eerste pure gameplay filmpke datk zie, dus ik had geen idee van dat er dedicated server waren bv.

op pc zijn ze zowieso dedicated, op console weet ik het nie zeker.
lijkt me veiliger van wel als ge met 32 op een map zit :D.

can't agree more ivm het erop trekken ja dan nee

Shadowfox

Legacy Member
Indien er dedicated servers voor console komen, dan koop ik dit spel direct. Ik pas me wel aan aan de gameplay dan.

Nee, serieus, dedicated servers voor PS3 -> My wet dream.
Aan de andere kant, misschien gaan veel 'casual' gamers dit spel dan links laten liggen omdat ze geen server willen betalen met als resultaat dat er weinig servers zullen zijn.
Het is een mes die van 2 kanten snijd.

MegaMentor

Legacy Member
Maar zo werkt het niet op PS3 hoor :p Dedicated servers zijn uitsluitend hosted door de developers zelf. Je kan niet je eigen server gaan huren... Daarvoor moet je nog steeds bij PC zijn. Kijk maar naar games als Bad Company, die hadden ook dedicated servers op PS3.

Furiez

Legacy Member
Atrox zei:
Ik vind het er nogal sfeerloos en oldskool uitzien ... we zullen wel zien wat de reviews zeggen :)

Met de nadruk op sfeerloos. Nee het spreekt mij echt totaal niet aan. De multiplayer is precies wel deftig uitgewerkt, maar dan nog steekt het er gewoon niet bovenuit voor mij.

Wordt er een demo verwacht?

BledarvsBrasco

Legacy Member
Toch besloten om deze game een kans te geven. Maandag ligt hij in de winkels zeker?

trizzle-83

Legacy Member
deel twee van die Homefront preview:

[youtube]bQW5MRaPT_M[/youtube]

MegaMentor

Legacy Member
Precies wel niet zo veel te beleven op de grotere maps. Bende zeker dat het 32 players servers zijn?

Shadowfox

Legacy Member
Deze game kan me toch warm krijgen hoor, alleen wil ik écht een demo spelen om de controls en gameplay aan te voelen :(

Razor 81

Legacy Member
100% zeker 32 players en dedicated servers.
Zlfs party's van 16 man :)

In da filmke zat er weer maar 14 man..

GosU

Legacy Member
Mij krijgt het warm allesinds! Ik zit er toch op te wachten tot ik hem binnen heb.

Belgerbil

Legacy Member
ivm met die angst voor teveel vehicles, dacht rond 7:03 in da laatste filmpje links onder heel snel "vehicle limit reached" gezien te hebben :) no need to be afraid voor alleen maar tanks en heli's dus ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan