Archief - HomeFront

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Teknohol1c

Legacy Member
Belgerbill: Ik deel uw mening, sommigen zouden hier aan den hoogste boom willen hangen eh met hun COD-geblaat. Schapen....

OT: kzou begot ni weten waar ik mijn preorder zou doen... :lol:
Die vroege extra's hoef ik ni, je speelt die toch vrij uiteindelijk...
VG+ waarschijnlijk.

BledarvsBrasco

Legacy Member
Ik ben nog steeds aan het twijfelen over deze game. Heb ergens schrik dat het juist een cod kloon gaat worden al hoop ik van niet want die cod toestanten beginnen me serieus de keel uit te komen.

De sp wil ik heel graag spelen maar als ik dan hoor hoe kort hij is. En over de mp hoor ik ook niet alleen positieve kritieken. Er zouden maar 2 modes beschikbaar zijn? Ok ze kunnen misschien interessant zijn maar heb schrik dat het me snel gaat vervelen als er niet veel mappen zijn.

Weet iemand over hoeveel mappen de mp gaat beschikken?

mythe

Legacy Member
@bled: zal wel geen COD kloon worden. Pre-order hem niet en wacht tot de reviews, ik pre-order nooit door die reden :p.

Belgerbil

Legacy Member
willyfever zei:
Ook hier de pre-order in orde.

Zouden we niet eens beginnen met onze PSN-id achter te laten, kan iedereen elkaar eens in de kont schieten...

Mijne PSN: brugesboy

PSN staat in sig ;) handig toch :p :niceone:

stony_v zei:
Belgerbill: Ik deel uw mening, sommigen zouden hier aan den hoogste boom willen hangen eh met hun COD-geblaat. Schapen....

OT: kzou begot ni weten waar ik mijn preorder zou doen... :lol:
Die vroege extra's hoef ik ni, je speelt die toch vrij uiteindelijk...
VG+ waarschijnlijk.

ik heb mijne op pre-order bij the hut...

GosU

Legacy Member
Psn staat hier ook in de sig, voeg me maar toe :D. Heb nu nog killzone om mij bezig te houden, en dan homefront testen.

kay-gell

Legacy Member
Post de bevindingen dan maar asap hier, ben eens benieuwd of het moeite zal zijn :)

Dr. Muerte

Legacy Member
kay-gell zei:
Post de bevindingen dan maar asap hier, ben eens benieuwd of het moeite zal zijn :)

Second that! Die mannen hun enthousiasme hier is besmettelijk, maar ik ga die pre-order toch weerstaan :) So guys, laat ons iets weten asap!

MegaMentor

Legacy Member
Momenteel vrij verveeld dus 't gaat Crysis 2 vs Homefront zijn... Heb echt iets nodig als tussendoortje :p

SpeedySpeedsUp

Legacy Member
mentor0 zei:
Het is toch zo, wat heeft deze nu te bieden wat je nog niet in andere shooters krijgt? Een flauw afkooksel van een soepke bestaande uit elementen van verschillende reeds-succesvolle-shooters in het beste geval, als ge het mij vraagt.

Razor 81

Legacy Member
Waar het eigenlijk op neerkomt als je moet kiezen:
Speel je liever Battlefield koop dan Homefront.
Speel je liever CoD koop dan Crysis 2.
:)

trizzle-83

Legacy Member
looking good, ik weet nu al dat ik die drones te veel ga gebruiken :)

een van de opties van de poll op hun website is wel grappig: "The wait is nearly over, until Homefront ships I will be...: Asking relentlessly if there is a Beta or Demo"

zwiep858

Legacy Member
Ik kan alvast niet wachten, mensen mogen mij altijd toevoegen psn naam staat in mijn sig, voeg mij gerust toe!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan