Archief - HomeFront

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

willyfever

Legacy Member
GeoBem007 zei:
Kheb net een trailerke of twee gezien en kwas een beke 'meh'.. Nu dat trailertje dat hier op de laatste pagina staat..

Damn, serieus action packed! Kga'm toch ook halen.. Wordt voor mij den eerste FPS op de PS3.. :)

Ge moe me mr toevoegen vr online: PSN=brugesboy. :)

Spik3

Legacy Member
kijk er al naar uit, saarschijnlijk neem ik verlof voor de release

plehiers

Legacy Member
iets waar ik mij aan stoor...
90% van de mensen die je ziet schieten in de MP-gameplay schieten zonder te aimen (hipfire) en dat heeft zeer weinig recoil.
Gaat precies moeilijker zijn om aim-down-sight te schieten dan hipfire :s

Dr. Muerte

Legacy Member
Razor 81 zei:
Bij zulk titels weet je gewoon dat de meeste resources naar MP development is gegaan é, en dat SP niet hun hoofd doel is.
Al bij al ziet de SP er nog redelijk uit met redelijk verhaal.

Wauw, ik zou in dit geval juist het tegengestelde zeggen... Homefront lijkt mij een spel met een killer van een SP, goed uitgewerkt en awesome verhaal etc. Maar een MP die niet voldoende in de diepte is uitgewerkt en hier en daar te wensen overlaat. Another common wallflower die na wat tijd naar de achtergrond verdwijnt, op gebied van MP.

Ma ja, ik heb geen glazen bol, dus we moeten gewoon afwachten... Ik hoop op het beste!


Spik3 zei:
kijk er al naar uit, waarschijnlijk neem ik verlof voor de release

De Spike, determined as ever :)

willyfever

Legacy Member
Dr. Muerte zei:
Wauw, ik zou in dit geval juist het tegengestelde zeggen... Homefront lijkt mij een spel met een killer van een SP, goed uitgewerkt en awesome verhaal etc. Maar een MP die niet voldoende in de diepte is uitgewerkt en hier en daar te wensen overlaat. Another common wallflower die na wat tijd naar de achtergrond verdwijnt, op gebied van MP.

Ma ja, ik heb geen glazen bol, dus we moeten gewoon afwachten... Ik hoop op het beste!


Ik denk dat de MP juist zeer solide zal zijn. Het beste van Cod en BF.. Just wait and see.
Maar t'is natuurlijk geen melkkoe zoals COD waar de pers opvliegt vanaf dat er een scheet te horen valt ...

Dr. Muerte

Legacy Member
willyfever zei:
Ik denk dat de MP juist zeer solide zal zijn. Het beste van Cod en BF.. Just wait and see.
Maar t'is natuurlijk geen melkkoe zoals COD waar de pers opvliegt vanaf dat er een scheet te horen valt ...

Wel, ik hoop echt dat je gelijk hebt :) It's time for something new! Ik hou deze titel aan een tijdje in de gaten en ben echt benieuwd wat het eindresultaat gaat zijn.

ElGargamel

Legacy Member
Toine23 zei:
Die komt bij mij ook binnen als voorgerecht voor BF3.
Singlplayer duurt maar maximaal 5uur volgens de laatste Gameplay Magazine.
Koop dit meer voor MP maar verhaal van SP is zeker de moeite

Van 't zelfde hier :). Een uitgebreid voorgerechtje vr BF3, want dat laatste zal wel nog even op zich laten wachten.

Levicious

Legacy Member
zal die waarschijnlijk ook wel kopen om met de 9livers te spelen. Eerst reactie hier afwachten :p

Spik3

Legacy Member
man ik ga mij in homefront als een gek bezig houden :D

m'n rambolintje ligt al klaar :D

gStar

Legacy Member
Deze ga ik wss ook halen , wel vooral voor multiplayer dan.

Mix van COD & BF :love:

Belgerbil

Legacy Member
gStar zei:
Deze ga ik wss ook halen , wel vooral voor multiplayer dan.

Mix van COD & BF :love:

inderdaad ;) kben COD wa beu maar dit lijkt me de ideale mix!
kheb em in alle geval op pre-order :D

BledarvsBrasco

Legacy Member
Ga deze volgende week ook halen maar weet niet of ik er lang mee ga bezig zijn aangezien ik vooral Crysis 2 wil maar de mp kan me misschien langer boeien dan de meeste shooters de laatste tijd.

willyfever

Legacy Member
BledarvsBrasco zei:
Ga deze volgende week ook halen maar weet niet of ik er lang mee ga bezig zijn aangezien ik vooral Crysis 2 wil maar de mp kan me misschien langer boeien dan de meeste shooters de laatste tijd.

Ik heb vooral mn twijfels over crysis 2... Veel gehaald van Halo, hologram enzo...

BledarvsBrasco

Legacy Member
willyfever zei:
Ik heb vooral mn twijfels over crysis 2... Veel gehaald van Halo, hologram enzo...

Ja ok maar Crysis 1 was een monster van een game.

willyfever

Legacy Member
BledarvsBrasco zei:
Ja ok maar Crysis 1 was een monster van een game.

Ja is juist, maar net dat is het dubbele eraan. Deze was op de PC users gefocused en gaat nu multi, de vraag is wat er zal overblijven van dat monster en zeker vr onze pc vrienden.

MegaMentor

Legacy Member
Crysis 1 was all graphics, no gameplay. Maar deze thread gaat toch over Homefront dacht ik?

willyfever

Legacy Member
mentor0 zei:
Crysis 1 was all graphics, no gameplay. Maar deze thread gaat toch over Homefront dacht ik?

Idd back on topic. Nog enkele dagen een Noord-Korea gaat eraan...:p

Shadowfox

Legacy Member
Ik blijf er bij; Zo lang ik hem niet heb kunnen proberen, haal ik hem niet.

Trouwens, ik maak mij serieus zorgen over al die voertuigen, in die trailer zag ik er op zijn minst 6. Chopper, Straaljager, tank, jeep, drone en vliegend insect-looking thing.

Ik wacht wel wat reviews en COD fanboi meningen, want als het zoals COD speelt ben ik potentiele klant :)

Dreamforce

Legacy Member
Shadowfox zei:
Ik blijf er bij; Zo lang ik hem niet heb kunnen proberen, haal ik hem niet.

Trouwens, ik maak mij serieus zorgen over al die voertuigen, in die trailer zag ik er op zijn minst 6. Chopper, Straaljager, tank, jeep, drone en vliegend insect-looking thing.

Ik wacht wel wat reviews en COD fanboi meningen, want als het zoals COD speelt ben ik potentiele klant :)

Ik denk daar net hetzelfde over, in het begin was ik vrij hard aan het uitkijken naar deze game. Maar al die voertuigen lijkt me wat teveel van't goede. Kga ook afwachten wat het wordt.

Teknohol1c

Legacy Member
Al die voertuigen worden gewoon keiharde action!! :D
't ga over een invasie he, ni over burgeroorlog 37 waar ze elkaar te lijf gaan met alles wat steekt, snijd, schiet en brand....
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan