Archief - HomeFront

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dr. Muerte

Legacy Member
Belgerbil zei:
aan hierboven alle 3... if you can do better, ik hou u ni tegen.

Op wa slaagt da? Da's het concept van een forum hé beste vriend. Ik hoef geen game dev te zijn om commentaar te mogen geven op footage die 'k heb gezien ;) En dan toch over gameplay gesproken: da besturen van die Apache ziet er wel héél simpel uit. Op het eerste zicht zien ze mij der net iets te vinnig uit, ze zwalpen van hier naar daar... Begrijp me ni verkeerd; ik verwacht geen Bad Company-besturing, da wil 'k ook ni.

FEW

Legacy Member
Belgerbil zei:
aan hierboven alle 3... if you can do better, ik hou u ni tegen.
khebbet nogal gezegd: af en toe moete tevreden zijn met iets mindere graphics, als dat de gameplay ten goede komt!
da knifen maakt helemaal geen vreemd geluid (cod gewend?) en dien AI? kheb ook ingame footage opgenomen voor reviews, dan speelt ge echt wel niet op het hoogste niveau ze :ironic:.
ik wacht user reviews af tot nader order. maar wat ik gezien heb staat het me toch wel aan.

ik vind de AI in dit filmpje niet echt de moeite, wat zegt dat over de moeilijkheidsgraad dat ik mijn games speel? niets toch :wtf:

en ik zeg toch gewoon dat ik meer verwacht had, daarmee zeg ik niet dat deze game slecht zal zijn. en ik zeg toch al helemaal niet dat ik het beter zou kunnen. moest ik het kunnen, zou ik het waarschijnlijk wel doen, er valt namelijk veel geld mee te verdienen. en over het grafische zei ik ook al niets, iedereen weet toch dat een game er niet gelijk een techdemo moet uitzien om goed te zijn... anders zou niemand World of Warcraft ooit gekocht hebben. (ook al vind ik die game super slecht :p)

er zijn nu eenmaal topgames, matige games en slechte games. ik vrees dat deze naar een matige game zal neigen.

Spik3

Legacy Member
als de mp mij meer uurtjes kan bezig houden dan Medal of Honor dan is dit VOOR MIJ een topgame

Belgerbil

Legacy Member
FEW zei:
ik vind de AI in dit filmpje niet echt de moeite, wat zegt dat over de moeilijkheidsgraad dat ik mijn games speel? niets toch :wtf:

en ik zeg toch gewoon dat ik meer verwacht had, daarmee zeg ik niet dat deze game slecht zal zijn. en ik zeg toch al helemaal niet dat ik het beter zou kunnen. moest ik het kunnen, zou ik het waarschijnlijk wel doen, er valt namelijk veel geld mee te verdienen. en over het grafische zei ik ook al niets, iedereen weet toch dat een game er niet gelijk een techdemo moet uitzien om goed te zijn... anders zou niemand World of Warcraft ooit gekocht hebben. (ook al vind ik die game super slecht :p)

er zijn nu eenmaal topgames, matige games en slechte games. ik vrees dat deze naar een matige game zal neigen.

de graphics punten waren niet op u gericht ;) wel op dr muerte :).
ik bedoelde gewoon dat ze voor zulke filmpjes niet per se de moeilijkheidsgraad op normal of hoger zetten. dus je kan er ook niet op afgaan van "die mannekes doen amper iets". als ze op normal difficulty staan is het waarschijnlijk (hopelijk :D) een pak moeilijker en gedragen ze zich ook anders.
easy mode noemt easy voor iets hé :p.

qua world of warcraft hebt ge gelijk ja :p da ziet er ni uit maar twas wel plezant (vond ik toch :p).

anyway het is en blijft afwachten tot de release, zoals met elk ander spel.

skullbreaker_BE

Legacy Member
volgens mij de enige die mij cod kan laten vergeten, spijtig genoeg heb ik dit ook al gezegd van moh wat dik is tegengevallen...

Shadowfox

Legacy Member
Ik hoop dat er ergens nog een demo (of BETA) komt.

Dit spel ziet er naar uit dat het mij van COD zal kunnen weg houden, maar probleem is dat ik een shooter niet koop alvorens ik hem zelf heb ervaren. Want een fps op console valt of staat met de besturing (voor mij persoonlijk).

Iemand die iets weet over een demo / beta?

Razor 81

Legacy Member
Er zijn er al 2 geweest(beta's) en voor de release komt er geen meer(demo/beta)..
Hopelijk kort na de release een demo maar momenteel ziet het er niet goed uit, niks aangekondigd en ze zijn verdacht stil.

Belgerbil

Legacy Member
Razor 81 zei:
Er zijn er al 2 geweest(beta's) en voor de release komt er geen meer(demo/beta)..
Hopelijk kort na de release een demo maar momenteel ziet het er niet goed uit, niks aangekondigd en ze zijn verdacht stil.

liever stil en nog hun aanpassingen doen na de betas dan zoals COD met amper een beta, een grote mond en opt einde van de rit op hunne neus krijgen :p.
tis ook leuker als ge dan opt einde de game te pakken krijgt vind ik.
hoe minder ge ervan weet hoe leuker het is om het te spelen!
van die high ranked en hyped games hebt ge de helft al gezien eer ge eraan begint soms :(

Shadowfox

Legacy Member
Ik hoop oprecht op een demo. Anders zouden ze wel eens mijn geld kunnen ontlopen.

adrenalinerush

Legacy Member
yups... of er moeten ongeloofelijk goeie reviews van verschijnen.

kay-gell

Legacy Member
Idem, wacht op reviews (hoop ook wat op mensen die hem hier kopen bij release en iets laten weten) voor ik hem haal.
Hij ziet er veel belovend uit, maar dat was met MOH ook zo en toch blij dat ik hem uiteindelijk dan toch niet gekocht heb.

Bt.Solid

Legacy Member
Bij MOH zag ik toch van in het begin dat het niet ging kunnen tippen aan battlefield BC2 of COD en als ik de eerste gameplay beelden van Homefront zag had ik meteen het gedacht van yes, dit wordt de battlefield beater. Ik hebbet dan wel over de multiplayer.
Vandaag een preview gezien op gamekings en die vertelde dat de graphics er nog op vooruit waren gegaan. Het is sowieso afwachten op hoe het speelt etc etc, maar ik zie het wel goed komen

kay-gell

Legacy Member
Het is dat wat ik voornamelijk wil weten hoe het speelt, graphics boeien mij in MP niet zo veel.

FightForMore

Legacy Member
Waarom wachten we niet op BF3 ? :p Maar om on-topic te blijven, ik wacht ook de reviews af en de gameplay-beelden die op YouTube gaan verschijnen. Ook kijk ik ook wie het allemaal gaat kopen, ik speel shooters echt niet meer graag alleen. :p

SpeedySpeedsUp

Legacy Member
FightForMore zei:
Shadowfoxy, ik en kay-gell. En nog een aantal anderen van het Black Ops-topic.

Ah ok, dacht dat je voor iedereen sprak toen je "we" gebruikte:p

trizzle-83

Legacy Member
Heel weinig gameplay videos en geen demo dus ik ga ook maar wachten op wat meer info over de speelbaarheid.

Het ziet er wel belovend uit, de smoothness zoals bij cod en de voertuigen zoals in de battlefield series spreken mij wel aan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan