Dr. Muerte
Legacy Member
Belgerbil zei:aan hierboven alle 3... if you can do better, ik hou u ni tegen.
Op wa slaagt da? Da's het concept van een forum hé beste vriend. Ik hoef geen game dev te zijn om commentaar te mogen geven op footage die 'k heb gezien
En dan toch over gameplay gesproken: da besturen van die Apache ziet er wel héél simpel uit. Op het eerste zicht zien ze mij der net iets te vinnig uit, ze zwalpen van hier naar daar... Begrijp me ni verkeerd; ik verwacht geen Bad Company-besturing, da wil 'k ook ni.
)
.
) een pak moeilijker en gedragen ze zich ook anders.