Archief - HomeFront

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Belgerbil

Legacy Member
kdenk dat deze het wel goed gaat doen eigelek... MP ziet er balanced uit en voor ieder wat wils.

FreakyJP

Legacy Member
firewulf1 zei:
mja cod blijft hoe ge het ook draait of keert, innovatief in het genre.
Ze blijven het interessant houden en proberen elke keer verbeteringen toe te voegen.

Euh neen. Ok, MW1 was echt vernieuwend. Elke CoD die hierop volgde was 1 stap vooruit en 2 achteruit, en er is nauwelijks positieve vernieuwing op te merken. BO was gewoon copy/paste werk, met wat nutteloze toevoegingen zoals dat geld.

Ma wa zitten we hier te zagen over innovatief of generisch? Het belangrijkste is toch dat een spel er leuk uitziet en dat je het graag zal spelen. KZ2 werd door velen ook als een generische shooter gezien, maar was voor mij, net als anderen, een bom van een spel. Ik heb het gevoel dat het hier niet anders gaat zijn.

Levicious

Legacy Member
COD spreekt gewoon de grootste gamer groep aan.. -18 jarige...

Yones

Legacy Member
Levicious zei:
COD spreekt gewoon de grootste gamer groep aan.. -18 jarige...

Die stelling slaat toch op niets?

Tetris spreekt gewoon de grootste gamer groep aan... -18 jarige.

you see? ;)

Homefront ga ik zeker aanschaffen, i like what i see.

Teknohol1c

Legacy Member
Jongens, ge gaat da hier toch ni in een COD-topic veranderen eh??? Daar zitten ze ook altijd te bleiten over dat COD het van het is en dat het vernieuwend is en de beste players heeft of dat bep mensen noobs zijn omdat ze dit of dat gebruiken. Nu gade ne noob zijn als ge ne drone gebruikt....
Cut the crap en hou da gebleit in het juiste topic aub...
Compleet vernieuwend uit de hoek komen kan echt ni meer in dit genre ze...
Laat ze maar verschillende elementen samen smijten. Als de gameplay goed zit, meer hoeven we toch ni??
En zolang we gene demo gezien hebben kunnen we er ons ni correct over uit spreken.

En nu terug over homefront.
De ommezwaai qua verhaal alleen al vind ik de max. De invasie van USA :D

Razor 81

Legacy Member
Het enigste dat mij stoort aan dit spel is dat het met de Unreal engine is gemaakt, die besturing gaat weer zo lomp zijn als iet zoals elk ander UE3 fps.
Is precies onmogelijk goed te krijgen.
En als ik kijk naar bulletstorm (laatste versie van UE3) is het er niet op verbeterd..

Goldrusher

Legacy Member
Nieuwe trailer: Homefront : revolution - Gamersyde

image_homefront-14700-1870_0002.jpg

Levicious

Legacy Member
SpeedySpeedsUp zei:

LOGISCH ! Zonder tshirt zijde genen echten !! :unsure:

@ Vid : Die brug dat kapot wordt geschoten is wel vet !
Let's wait and wait...

SpeedySpeedsUp

Legacy Member
Levicious zei:
LOGISCH ! Zonder tshirt zijde genen echten !! :unsure:

@ Vid : Die brug dat kapot wordt geschoten is wel vet !
Let's wait and wait...

Vlug maar eens m'n shirt bestellen dan. Ik neem aan dat ik dan ook meer zal scoren bij het vrouwelijke geslacht?:cool:

Ik bestel: Homefront t-shirt, Dead Space broek, Killzone schoenen en Black Ops zonnebril.

Bedankt voor de tip!

Levicious

Legacy Member
SpeedySpeedsUp zei:
Vlug maar eens m'n shirt bestellen dan. Ik neem aan dat ik dan ook meer zal scoren bij het vrouwelijke geslacht?:cool:

Ik bestel: Homefront t-shirt, Dead Space broek, Killzone schoenen en Black Ops zonnebril.

Bedankt voor de tip!

You made me laugh :rofl:
Repke

Feonores

Legacy Member
haha die speedy. ik weet zeker da gij daar hard van wordt :D
Homefront ziet er lekker uit :D

adrenalinerush

Legacy Member
Spik3 zei:
awel das nu eens de nagel op zen kop

CoD is meer voor de "ik-moet-een-kd-ratio-van-5-of-meer-hebben-of-ik-suck" spelers
deze is meer voor teamspelers, en juist zoals met BC2 vallen CoD spelers bij een game als deze door de mand

leuke constructieve mening :niceone:
Dus in COD zijn er geen gamemodes waar ge in moet samen werken om te winnen? K zou zeggen zo goed als elke game mode buiten FFA en TDM moete samen werken... T grote verschil tussen COD en BC is dat COD een veel sneller spel is.

anyways... voorlopig lijkt het me een frustrerend spel te gaan worden... t is tof dat ge dingen tijdens het spelen kunt kopen, maar (zoals er in het filmpje ook aangehaald wordt) zult ge na een tijd verzopen worden in heli's tanks etc... k ga hem alleszins wel een kans geven.

Teknohol1c

Legacy Member
Denk dat teamplay ook meer samen hangt als ge classes hebt die mekaar ondersteunen. Ammo, Life, revive, motion-mines, etc...

adrenalinerush

Legacy Member
Zou leuk zijn dat er inderdaad nog een game, zoals KZ3 op dat vlak, gemaakt wordt... Alleen hopen dat niet iedereen op dezelfde classes duikt zoals bij KZ...

Belgerbil

Legacy Member
adrenalinerush zei:
leuke constructieve mening :niceone:
Dus in COD zijn er geen gamemodes waar ge in moet samen werken om te winnen? K zou zeggen zo goed als elke game mode buiten FFA en TDM moete samen werken... T grote verschil tussen COD en BC is dat COD een veel sneller spel is.

anyways... voorlopig lijkt het me een frustrerend spel te gaan worden... t is tof dat ge dingen tijdens het spelen kunt kopen, maar (zoals er in het filmpje ook aangehaald wordt) zult ge na een tijd verzopen worden in heli's tanks etc... k ga hem alleszins wel een kans geven.

ni per se... als ge slimmerikken hebt die dan sterven en een rocketlauncher kopen ist opgelost :). da maakt het zo slim denk ik. misschien ook limietje op het aantal tanks/choppers wie weet. anders zou het idd ridicuul worden.

wa da samenwerken in COD betreft... als ge in EENDER welke gamemode samenwerkt (buiten FFA offcourse :D) dan wint ge altijd. verschil is gewoon dat ge daar als lone ranger nog hoog kunt scoren zonder uw team. hier zal dat lichtjes anders worden denk ik.

FreakyJP

Legacy Member
En daarbij, al men merkt dat mensen gaan klagen over te veel heli's/tanks, ... dan kan de ontwikkelaar met een kleine patch de die dingen duurder maken hé. Geen reden tot paniek dus :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan