Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
firewulf1 zei:mja cod blijft hoe ge het ook draait of keert, innovatief in het genre.
Ze blijven het interessant houden en proberen elke keer verbeteringen toe te voegen.
Levicious zei:COD spreekt gewoon de grootste gamer groep aan.. -18 jarige...


Spik3 zei:hier kan je verschillende t-shirts kopen voor homefront
SwagDog.com | Official customizable World of Warcraft, Star Trek, Magic: The Gathering, Assassin's Creed, Top Cow, Monster Diesel, 98 Rock T-Shirts, Hoodies and Hats

SpeedySpeedsUp zei:Wil ik dat ?![]()

Levicious zei:LOGISCH ! Zonder tshirt zijde genen echten !!
@ Vid : Die brug dat kapot wordt geschoten is wel vet !
Let's wait and wait...

SpeedySpeedsUp zei:Vlug maar eens m'n shirt bestellen dan. Ik neem aan dat ik dan ook meer zal scoren bij het vrouwelijke geslacht?
Ik bestel: Homefront t-shirt, Dead Space broek, Killzone schoenen en Black Ops zonnebril.
Bedankt voor de tip!

Spik3 zei:awel das nu eens de nagel op zen kop
CoD is meer voor de "ik-moet-een-kd-ratio-van-5-of-meer-hebben-of-ik-suck" spelers
deze is meer voor teamspelers, en juist zoals met BC2 vallen CoD spelers bij een game als deze door de mand
adrenalinerush zei:leuke constructieve mening
Dus in COD zijn er geen gamemodes waar ge in moet samen werken om te winnen? K zou zeggen zo goed als elke game mode buiten FFA en TDM moete samen werken... T grote verschil tussen COD en BC is dat COD een veel sneller spel is.
anyways... voorlopig lijkt het me een frustrerend spel te gaan worden... t is tof dat ge dingen tijdens het spelen kunt kopen, maar (zoals er in het filmpje ook aangehaald wordt) zult ge na een tijd verzopen worden in heli's tanks etc... k ga hem alleszins wel een kans geven.
. da maakt het zo slim denk ik. misschien ook limietje op het aantal tanks/choppers wie weet. anders zou het idd ridicuul worden.
) dan wint ge altijd. verschil is gewoon dat ge daar als lone ranger nog hoog kunt scoren zonder uw team. hier zal dat lichtjes anders worden denk ik.