Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Shadowfox zei:Ik wilde de game misschien een kans geven omdat wat vrienden het spelen, maar als ik hier zo de laatste 3 pagina's lees dan komt het op dit neer;
Spel is niet zo héél goed, maar zeker niet slecht.
Vrienden joinen gaat (nog?) niet.
Het duurt wel éllendig lang alvoor je het spel kan spelen.
Bon, voor een spel waarvan je geniet, daar wil ik wel voor wachten en zeker als ik het met vrienden kan spelen, maar als ik dan teleurgesteld word door het 'matige niveau' van deze game dan was het lange wachten teveel frustratie tegenover de compensatie hoor.
Ik laat deze dus écht links liggen. En alvorens al die fanboi's op mij afspringen, doe geen moeite, ik zeg het 'abbo' op deze thread op![]()
'T zal van't zelfde worden voor Crysis 2 vrees 'k.Ashroh zei:De singleplayer ondertussen uit op Guerilla, best van genoten. Nu voort doen met de multiplayer, ondertussen al wat uurtjes fun gehad op de 32 player maps. Trek met allemaal niet zoveel aan van de "lader schieten op vijand" verhalen, want ze komen bij elke multiplayer shooter aan bod. Moet eens een search doen in elke COD thread van de afgelopen 3 jaar ofzo.
renaat13 zei:Ik heb het spel sinds gisteren en kan de SP zeker wel smaken. Ik speel het spel op een rustig tempo en ben zeker niet aan het rushen... Sommige van de krantenkoppen van de items die je kan verzamelen, zijn brandend actueel voor het moment maar dan wel in een andere context. Sommigen zouden zelfs realiteit kunnen zijn...
"Japanse steden geevacueerd na vernietiging kerncentrale" krant van 2 april 2018



hardstyle lover zei:Ik heb de game sinds vandaag! maar als ik de redeem code gebruik word het boeltje afgehaald & geinstalleerd , maar ik krijg niks van de wapens of zo. zoals die shotgun enzo
Iemand anders ook dit probleem?
Ashroh zei:De singleplayer ondertussen uit op Guerilla, best van genoten. Nu voort doen met de multiplayer, ondertussen al wat uurtjes fun gehad op de 32 player maps. Trek met allemaal niet zoveel aan van de "lader schieten op vijand" verhalen, want ze komen bij elke multiplayer shooter aan bod. Moet eens een search doen in elke COD thread van de afgelopen 3 jaar ofzo.
BledarvsBrasco zei:Dus ofwel trekken hun servers op geen reet ofwel is het bullshit dat het dedicated servers zijn want het speelt meer zoals matchmaking servers. Is mijn mening althans.


Dat snap ik dus nu echt niet hé, ik heb gisteren ook een uur of drie gespeeld, 22u tot 01u non-stop, niets van lag gehad.Feonores zei:gwn zwaar kut met die lag in het spel...
ik heb 4uur mp gespeeld waarvan 3uur met lag vandaag
Elk spel heeft het tijdens launch, wat maakt Homefront zo anders tegenover COD die ook launch had ? En dat zijn van ervaren rotten die jaar na jaar dezelfde iteratie brengen met dezelfde verkoopverwachtingen en resultaten. En toch elke jaar weer die lag en issues. Ik zeg niet dat we tevreden moeten zijn, maar we moeten de problemen wel wat in perspectief zien.Feonores zei:echt droevig, en het ergste van al ze hebben da spel zo gehyped en dan zo een kut lag hebben man man
Trouwens nog een tip, als je in zo'n lobby zit met 12 spelers en het niet vooruit gaat, quitten en opnieuw proberen. Is een matchmaking issue die de room blijkbaar niet vult. Wachten heeft geen zin.nico zei:En hoe komt het dat jij wel al enkele uren online hebt kunnen gamen? Gewoon geluk gehad bij het connecteren ofzo?