Archief - HomeFront

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Atrox

Legacy Member
Allez, al 2x blijven steken in de lobby ... Net nadat ik mijn redeem code ingaf. Beter niet gedaan ...

MegaMentor

Legacy Member
Shadowfox zei:
Ik wilde de game misschien een kans geven omdat wat vrienden het spelen, maar als ik hier zo de laatste 3 pagina's lees dan komt het op dit neer;

Spel is niet zo héél goed, maar zeker niet slecht.
Vrienden joinen gaat (nog?) niet.
Het duurt wel éllendig lang alvoor je het spel kan spelen.

Bon, voor een spel waarvan je geniet, daar wil ik wel voor wachten en zeker als ik het met vrienden kan spelen, maar als ik dan teleurgesteld word door het 'matige niveau' van deze game dan was het lange wachten teveel frustratie tegenover de compensatie hoor.

Ik laat deze dus écht links liggen. En alvorens al die fanboi's op mij afspringen, doe geen moeite, ik zeg het 'abbo' op deze thread op ;)

Groot gelijk. Er dan toch goed aangedaan om te wachten op reviews en reacties. Weer 50 euro uitgespaard :) 'T zal van't zelfde worden voor Crysis 2 vrees 'k.

hardstyle lover

Legacy Member
Ik heb de game sinds vandaag! maar als ik de redeem code gebruik word het boeltje afgehaald & geinstalleerd , maar ik krijg niks van de wapens of zo. zoals die shotgun enzo
Iemand anders ook dit probleem?

BledarvsBrasco

Legacy Member
Ik denk dat de servers aan het doorflippen zijn.

En THQ gaat me niet wijsmaken dat het dedicated servers zijn want het lijkt elke dag meer en meer op matchmaking servers en anders trekken hun servers echt op geen reet.

Daarnet zit ik letterlijk 2 laders te schieten op iemand, en ik kreeg ik alleen maar hitmarkers, hij draait zich om knalt me met zijn pistool neer. Wtf???

Ook vind ik bijna nooit een match en als ik een vind is die maar halfvol. Zijn er dan al zoveel mensen hun game gaan terug brengen?


In het begin vond ik de game best wel ok maar nu vind ik hem best wel een flop.

Ok ik weet van mezelf dat ik in deze mp suck maar veel deaths zijn echt aan de servers toe te schuiven.

renaat13

Legacy Member
Ik heb het spel sinds gisteren en kan de SP zeker wel smaken. Ik speel het spel op een rustig tempo en ben zeker niet aan het rushen... Sommige van de krantenkoppen van de items die je kan verzamelen, zijn brandend actueel voor het moment maar dan wel in een andere context. Sommigen zouden zelfs realiteit kunnen zijn...

"Japanse steden geevacueerd na vernietiging kerncentrale" krant van 2 april 2018

M0rdresh

Legacy Member
De singleplayer ondertussen uit op Guerilla, best van genoten. Nu voort doen met de multiplayer, ondertussen al wat uurtjes fun gehad op de 32 player maps. Trek met allemaal niet zoveel aan van de "lader schieten op vijand" verhalen, want ze komen bij elke multiplayer shooter aan bod. Moet eens een search doen in elke COD thread van de afgelopen 3 jaar ofzo.

nico

Legacy Member
Ashroh zei:
De singleplayer ondertussen uit op Guerilla, best van genoten. Nu voort doen met de multiplayer, ondertussen al wat uurtjes fun gehad op de 32 player maps. Trek met allemaal niet zoveel aan van de "lader schieten op vijand" verhalen, want ze komen bij elke multiplayer shooter aan bod. Moet eens een search doen in elke COD thread van de afgelopen 3 jaar ofzo.

En hoe komt het dat jij wel al enkele uren online hebt kunnen gamen? Gewoon geluk gehad bij het connecteren ofzo?

M0rdresh

Legacy Member
Waren niet noodzakelijk na elkaar ofzo, gisterenavond een uurtje, deze morgen en in de latere namiddag, niet veel issues gehad eigenlijk.

Belgerbil

Legacy Member
alleen vind ge snel een MP match ze :).
net de SP uit en het is een open einde... en wat voor een :love:
mooie climax vond ik persoonlijk en hoop op een homefront 2 :D

Teknohol1c

Legacy Member
renaat13 zei:
Ik heb het spel sinds gisteren en kan de SP zeker wel smaken. Ik speel het spel op een rustig tempo en ben zeker niet aan het rushen... Sommige van de krantenkoppen van de items die je kan verzamelen, zijn brandend actueel voor het moment maar dan wel in een andere context. Sommigen zouden zelfs realiteit kunnen zijn...

"Japanse steden geevacueerd na vernietiging kerncentrale" krant van 2 april 2018

Yep, ben die krantenkoppen ook beginnen lezen nu, idd grappig "actueel" en geeft toch nog wat meer achtergrondverhaal mee :D

Atrox: ja die frigo's... Wat hebben die Amerikanen toch met frigo's ipv deuren :lol:

En net als Ashroh heb ik ook nog niks van noemenswaardige problemen gehad voor een game te vinden.
Enige waar ik schrik van heb is die code in te geven :lol:
(ja ik game voor de fun, ni voor de stats)

logit123

Legacy Member
hardstyle lover zei:
Ik heb de game sinds vandaag! maar als ik de redeem code gebruik word het boeltje afgehaald & geinstalleerd , maar ik krijg niks van de wapens of zo. zoals die shotgun enzo
Iemand anders ook dit probleem?

Met de gewone versie van het spel is dat normaal denk ik, enkel de versie met 'Resistance Multiplayer Pack' heeft extra wapens e.d. (deze heeft dan ook 3 kaartjes met codes in de doos, 1 voor MP level unlock, 1 voor de shotgun en 1 voor nog wat extra's).

BledarvsBrasco

Legacy Member
Ashroh zei:
De singleplayer ondertussen uit op Guerilla, best van genoten. Nu voort doen met de multiplayer, ondertussen al wat uurtjes fun gehad op de 32 player maps. Trek met allemaal niet zoveel aan van de "lader schieten op vijand" verhalen, want ze komen bij elke multiplayer shooter aan bod. Moet eens een search doen in elke COD thread van de afgelopen 3 jaar ofzo.

Leuk dat jij het je niet aantrekt maar als ik alleen maar hitmarkers krijg en dan een 2de lader leegschiet en weer alleen hitmarkers krijg en dan met 1 kogel sterf dan klopt er toch iets niet.

Dus ofwel trekken hun servers op geen reet ofwel is het bullshit dat het dedicated servers zijn want het speelt meer zoals matchmaking servers. Is mijn mening althans.

MegaMentor

Legacy Member
BledarvsBrasco zei:
Dus ofwel trekken hun servers op geen reet ofwel is het bullshit dat het dedicated servers zijn want het speelt meer zoals matchmaking servers. Is mijn mening althans.

De kleine lettertjes niet gelezen? Het zijn wel dedicated servers maar deze staan ergens in Zuid-Afrika :unsure:

Feonores

Legacy Member
gwn zwaar kut met die lag in het spel...
ik heb 4uur mp gespeeld waarvan 3uur met lag vandaag. echt droevig, en het ergste van al ze hebben da spel zo gehyped en dan zo een kut lag hebben man man.

en nee het ligt niet aan mijn verbinding want zowel europese spelers als amerikaanse hadden er last van :)

eli de kakker

Legacy Member
Groupmaking alla MAG en het spel zal toch al ietske beter zijn :p

Joinen bij een friend lukt niet ... Achja, beetje geduld hebben zeker :)

M0rdresh

Legacy Member
Feonores zei:
gwn zwaar kut met die lag in het spel...
ik heb 4uur mp gespeeld waarvan 3uur met lag vandaag
Dat snap ik dus nu echt niet hé, ik heb gisteren ook een uur of drie gespeeld, 22u tot 01u non-stop, niets van lag gehad.


Feonores zei:
echt droevig, en het ergste van al ze hebben da spel zo gehyped en dan zo een kut lag hebben man man
Elk spel heeft het tijdens launch, wat maakt Homefront zo anders tegenover COD die ook launch had ? En dat zijn van ervaren rotten die jaar na jaar dezelfde iteratie brengen met dezelfde verkoopverwachtingen en resultaten. En toch elke jaar weer die lag en issues. Ik zeg niet dat we tevreden moeten zijn, maar we moeten de problemen wel wat in perspectief zien.

M0rdresh

Legacy Member
nico zei:
En hoe komt het dat jij wel al enkele uren online hebt kunnen gamen? Gewoon geluk gehad bij het connecteren ofzo?
Trouwens nog een tip, als je in zo'n lobby zit met 12 spelers en het niet vooruit gaat, quitten en opnieuw proberen. Is een matchmaking issue die de room blijkbaar niet vult. Wachten heeft geen zin.

nico

Legacy Member
Gisterenavond voor de 1ste keer kunnen spelen. Do I love this game!
Ik vind hem supervlot spelen, geen lag, geen dubbele laders moeten leegschieten om iemand te killen. En de maps vind ik ook wel schitterend!

Nu hopen dat ik straks opnieuw een game kan joinen ;)

Feonores

Legacy Member
Begrijp me ni verkeerd he ik vind e mp van homefront echt geweldig en op alle vlakken beter als cod.

ik vind alleen jammer dat er soms zo veel lag opzit. ik heb werkelijk 4uur gespeeld met dezelfde amerikanen en franse en die hadden ook last van enorme lag.

paar dagen geleden had ik er dan weer geen last van.

ik vind het alleen jammer dat is alles.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan