Archief - HomeFront

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Spik3

Legacy Member
euh kheb ondertussen nog eens een freeze gehad, dus ik weet nie of dieje patch wel iets heeft geholpen

+ nog altijd die stats die om de ene of andere manier nie machere

Levicious

Legacy Member
Ja die stats kloppen voor gene meter.
0 kills terwijl het al 1000-200 moest zijn ;)

M0rdresh

Legacy Member
Unpro zei:
Ik zit niet echt te wachten op de zoveelste standaard FPS (die over een paar maanden al vergeten zal zijn) die met totaal niks nieuws kan komen en dan ook nog eens ondermaatse graphics en animations heeft.
Ja, want de Call Of Duty iteraties zijn telkens super orgineel en absoluut geen standaard FPS, jaar na jaar. En zeggen dat Homefront met totaal niets nieuws komt is gewoon kort door de bocht.

Maar goed, sterk om uw onderbouwde analyse te hebben gelezen, nadat uw bijdrage tot deze thread, en wellicht ook uw ervaring met het spel, zich beperkt tot een "ziet er slecht uit" post van paar pagina's terug.

Unpro

Legacy Member
Ashroh zei:
Ja, want de Call Of Duty iteraties zijn telkens super orgineel en absoluut geen standaard FPS, jaar na jaar. En zeggen dat Homefront met totaal niets nieuws komt is gewoon kort door de bocht.

Maar goed, sterk om uw onderbouwde analyse te hebben gelezen, nadat uw bijdrage tot deze thread, en wellicht ook uw ervaring met het spel, zich beperkt tot "ziet er slecht uit".
En waar zeg ik dat de call of duty modern warfare clones wel goede games zijn? :wtf:

Ik heb homefront ook niet gespeeld maar de gameplay beelden zeggen echt wel genoeg voor mij hoor.

Belgerbil

Legacy Member
Unpro zei:
En waar zeg ik dat de call of duty modern warfare clones wel goede games zijn? :wtf:

Ik heb homefront ook niet gespeeld maar de gameplay beelden zeggen echt wel genoeg voor mij hoor.

niet gespeeld = mondje houden vind ik...
ge moet uw eten toch ook eerst proeven voor ge het lekker vind?
ik verkies gameplay > graphics ANY DAY! en das hier het geval :)
plus de beelden die ge ziet zijn meestal al kapot gecompresseerd om ze op youtube te krijgen.
speel het op nen Full HD tv en ge krijgt ook al een ander verhaal.
tzal geen prijzen winnen voor "most beautiful game of the year" dat geef ik toe, maar de rest is wel dik ok.

gStar

Legacy Member
vandaag homefront gekregen van mijn vriendin :)

Testen zal voor morgen zijn.

PSN = JoNasty207

Talis

Legacy Member
ik snap nie dat mensen blijven zagen over de graphics van dees game. PS3 is al een paar jaar oud en heeft nu eenmaal zijn beperkingen. Voor al degene die denken dat BF3 er geweldig gaat uitzien op hunne PS3 kunne game beter nie kopen.

Wilt ge genieten van volle grahics van een game koop u dan nen pc met een 3D kaartje van om en beide 300 euro en ge zult van u graphics kunnen genieten.

Ik denk dat gameplay vooral primeert op graphics, CS, TFC, Quake, Unreal, allemaal games die er nie uitzien ma % gameplay en worden zelfs vandaag nog gespeeld.

Ik heb demo van Crysis 2 gespeeld en gameplay trok op NIKS! En graphics waren ook niet fameus ze.

M0rdresh

Legacy Member
Unpro zei:
En waar zeg ik dat de call of duty modern warfare clones wel goede games zijn? :wtf:
Ik zag deze repliek al van mijlen ver komen. Als je met zo'n flair komt verkondigen dat je niet op de zoveelste standaard fps zit te wachten die over aan paar maand al vergeten zal zijn, dan vraag ik me af welke FPS volgens jou niet standaard is en zo bijzonder origineel is? Uw toon in acht genomen, ik kijk echt uit naar uw suggesties, want mijn lokale gameboer koopt die games blijkbaar niet aan bij z'n distributeur.

Unpro zei:
Ik heb homefront ook niet gespeeld maar de gameplay beelden zeggen echt wel genoeg voor mij hoor.
Dat dacht ik al, dat je het niet heb gespeeld. Dat is een schoolvoorbeeld van wat Stony_v kwam betogen, onze vriend Unpro zag wat beelden en komt hier uit de doeken doen wat voor een standaard FPS het wel niet is en hoe er niets nieuws in zit. Correctie, totaal niets nieuws zegt hij. Alle respect hoor, je schijft wat je wilt en uw mening gegund, maar zo zie je hoe de gemiddelde forum bijdrage vaak gewoon gebakken lucht is.

Spelen die handel alvorens een spel af te breken in een stijl alsof het louter feiten zijn. Ik lees hier genoeg "is me ding niet" mening, alle respect daarvoor, maar dit ? :lol:

Unpro

Legacy Member
Belgerbil zei:
niet gespeeld = mondje houden vind ik...
ge moet uw eten toch ook eerst proeven voor ge het lekker vind?
ik verkies gameplay > graphics ANY DAY! en das hier het geval :)
plus de beelden die ge ziet zijn meestal al kapot gecompresseerd om ze op youtube te krijgen.
speel het op nen Full HD tv en ge krijgt ook al een ander verhaal.
tzal geen prijzen winnen voor "most beautiful game of the year" dat geef ik toe, maar de rest is wel dik ok.
Graphics maken mij ook niet uit als de gameplay goed zit maar in dit spel zijn ze allebei maar niks. En na wat gameplay te zien en reviews gelezen te hebben weet ik toch al redelijk veel over een spel he, om te zien dat het op niks trekt hoef ik geen 60 euro uit te geven.

Ashroh zei:
Ik zag deze repliek al van mijlen ver komen. Als je met zo'n flair komt verkondigen dat je niet op de zoveelste standaard fps zit te wachten die over aan paar maand al vergeten zal zijn, dan vraag ik me af welke FPS volgens jou niet standaard is en zo bijzonder origineel is? Uw toon in acht genomen, ik kijk echt uit naar uw suggesties, want mijn lokale gameboer koopt die games blijkbaar niet aan bij z'n distributeur.

Dat dacht ik al, dat je het niet heb gespeeld. Dat is een schoolvoorbeeld van wat Stony_v kwam betogen, onze vriend Unpro zag wat beelden en komt hier uit de doeken doen wat voor een standaard FPS het wel niet is en hoe er niets nieuws in zit. Correctie, totaal niets nieuws zegt hij. Alle respect hoor, je schijft wat je wilt en uw mening gegund, maar zo zie je hoe de gemiddelde forum bijdrage vaak gewoon gebakken lucht is.

Spelen die handel alvorens een spel af te breken in een stijl alsof het louter feiten zijn. Ik lees hier genoeg "is me ding niet" mening, alle respect daarvoor, maar dit ? :lol:
Stop eens met woorden in mijn mond te leggen zeveraar, veel plezier nog met uw mediocre shooterke maar ik durf wedden dat ge het zelf over een paar weken al beu zijt en over jaar zal niemand het zich nog herineren. Tenzij als most disappointing game of the year ofzo want op het begin zag het er nog veelbelovend uit.

eli de kakker

Legacy Member
Deze namiddag paar matchkes kunnen spelen! Na lang foefelen en ne freeze, werkt het perfect!!!

Hopen dat het straks ook zo goed gaat! Trouwens, de Feo kan dit bevestigen :)

Levicious

Legacy Member
Mensen die willen spelen : JOOD_BE

Saai om alleen te spelen ;)
Jammer dat die stats niet opslaan

Atrox

Legacy Member
Heb het spel ook, amuseer me nu met de SP. Lekker grauwe scènes met momenten :)

zwiep858

Legacy Member
Hmm, kom toch soms iets raars tegen, ik zie soms mensen van lvl 18 en die hebben al een heli, normaal speel je doe toch pas vrij op lvl 22 of hoger?

Bt.Solid

Legacy Member
Heeft er iemand op zijn eentje al een tank kunne kapot maken met zijn rocket launcher? Jeetje ik vuur der 5 rockets op af en nog niet kapot... En je krijgt dan maar 4 rocktets als je een RPG koopt :s en zo zitten er nog fouten in die, voor zo veel battlepoints vind ik dat een apache zeer snel deraan gaat. En ook, ineens komen er van alle kante guided missiles... Die missile defeat mag dus wat sneller afkoelen.

Belgerbil

Legacy Member
Unpro zei:
Graphics maken mij ook niet uit als de gameplay goed zit maar in dit spel zijn ze allebei maar niks. En na wat gameplay te zien en reviews gelezen te hebben weet ik toch al redelijk veel over een spel he, om te zien dat het op niks trekt hoef ik geen 60 euro uit te geven.

gameplay ZIEN :wtf: dude echt... gamePLAY... het woordt zegt het zelf! SPEEL!!
ge kunt gameplay dat ge ZIET ni vergelijken met iets wat ge ZELF in uw handen hebt :doh:.

Effe wikipedia voor u citeren:

Gameplay is interaction with a game[1][2] (in particular, video games[3][4]) through its rules,[2][5] connection between player and the game,[6] challenges[7] and overcoming them[8], plot[9] and player's connection with it[6]. Video game gameplay is distinct from graphics,[9][10] or audio elements[9].

sorry maar uw argument raakt kant nog wal. :eek:

Homefront heeft héél goeie gameplay in mijn ogen.
en de graphics dragen daaraan bij om het tot een goed spel te maken.

MegaMentor

Legacy Member
Ik kan perfect uit een filmpje uitmaken of de gameplay soepel is of niet. Misschien ben ik gewoon superman?

Atrox

Legacy Member
Net MP getest, niet slecht maar ook nniet super. Ik vind dat er tbh heel weinig tactiek bij komt kijken, gewoon die domination zones spammen ... BP is wel leuk, maar dat is imo het enige "vernieuwende" tov andere games. Het geheel voelt ook nogal "oldskool" aan. Wat wel goed is, is de "total war" sfeer ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan