Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, want de Call Of Duty iteraties zijn telkens super orgineel en absoluut geen standaard FPS, jaar na jaar. En zeggen dat Homefront met totaal niets nieuws komt is gewoon kort door de bocht.Unpro zei:Ik zit niet echt te wachten op de zoveelste standaard FPS (die over een paar maanden al vergeten zal zijn) die met totaal niks nieuws kan komen en dan ook nog eens ondermaatse graphics en animations heeft.
En waar zeg ik dat de call of duty modern warfare clones wel goede games zijn?Ashroh zei:Ja, want de Call Of Duty iteraties zijn telkens super orgineel en absoluut geen standaard FPS, jaar na jaar. En zeggen dat Homefront met totaal niets nieuws komt is gewoon kort door de bocht.
Maar goed, sterk om uw onderbouwde analyse te hebben gelezen, nadat uw bijdrage tot deze thread, en wellicht ook uw ervaring met het spel, zich beperkt tot "ziet er slecht uit".

Unpro zei:En waar zeg ik dat de call of duty modern warfare clones wel goede games zijn?
Ik heb homefront ook niet gespeeld maar de gameplay beelden zeggen echt wel genoeg voor mij hoor.

Ik zag deze repliek al van mijlen ver komen. Als je met zo'n flair komt verkondigen dat je niet op de zoveelste standaard fps zit te wachten die over aan paar maand al vergeten zal zijn, dan vraag ik me af welke FPS volgens jou niet standaard is en zo bijzonder origineel is? Uw toon in acht genomen, ik kijk echt uit naar uw suggesties, want mijn lokale gameboer koopt die games blijkbaar niet aan bij z'n distributeur.Unpro zei:En waar zeg ik dat de call of duty modern warfare clones wel goede games zijn?![]()
Dat dacht ik al, dat je het niet heb gespeeld. Dat is een schoolvoorbeeld van wat Stony_v kwam betogen, onze vriend Unpro zag wat beelden en komt hier uit de doeken doen wat voor een standaard FPS het wel niet is en hoe er niets nieuws in zit. Correctie, totaal niets nieuws zegt hij. Alle respect hoor, je schijft wat je wilt en uw mening gegund, maar zo zie je hoe de gemiddelde forum bijdrage vaak gewoon gebakken lucht is.Unpro zei:Ik heb homefront ook niet gespeeld maar de gameplay beelden zeggen echt wel genoeg voor mij hoor.

Graphics maken mij ook niet uit als de gameplay goed zit maar in dit spel zijn ze allebei maar niks. En na wat gameplay te zien en reviews gelezen te hebben weet ik toch al redelijk veel over een spel he, om te zien dat het op niks trekt hoef ik geen 60 euro uit te geven.Belgerbil zei:niet gespeeld = mondje houden vind ik...
ge moet uw eten toch ook eerst proeven voor ge het lekker vind?
ik verkies gameplay > graphics ANY DAY! en das hier het geval
plus de beelden die ge ziet zijn meestal al kapot gecompresseerd om ze op youtube te krijgen.
speel het op nen Full HD tv en ge krijgt ook al een ander verhaal.
tzal geen prijzen winnen voor "most beautiful game of the year" dat geef ik toe, maar de rest is wel dik ok.
Stop eens met woorden in mijn mond te leggen zeveraar, veel plezier nog met uw mediocre shooterke maar ik durf wedden dat ge het zelf over een paar weken al beu zijt en over jaar zal niemand het zich nog herineren. Tenzij als most disappointing game of the year ofzo want op het begin zag het er nog veelbelovend uit.Ashroh zei:Ik zag deze repliek al van mijlen ver komen. Als je met zo'n flair komt verkondigen dat je niet op de zoveelste standaard fps zit te wachten die over aan paar maand al vergeten zal zijn, dan vraag ik me af welke FPS volgens jou niet standaard is en zo bijzonder origineel is? Uw toon in acht genomen, ik kijk echt uit naar uw suggesties, want mijn lokale gameboer koopt die games blijkbaar niet aan bij z'n distributeur.
Dat dacht ik al, dat je het niet heb gespeeld. Dat is een schoolvoorbeeld van wat Stony_v kwam betogen, onze vriend Unpro zag wat beelden en komt hier uit de doeken doen wat voor een standaard FPS het wel niet is en hoe er niets nieuws in zit. Correctie, totaal niets nieuws zegt hij. Alle respect hoor, je schijft wat je wilt en uw mening gegund, maar zo zie je hoe de gemiddelde forum bijdrage vaak gewoon gebakken lucht is.
Spelen die handel alvorens een spel af te breken in een stijl alsof het louter feiten zijn. Ik lees hier genoeg "is me ding niet" mening, alle respect daarvoor, maar dit ?![]()
en zo zitten er nog fouten in die, voor zo veel battlepoints vind ik dat een apache zeer snel deraan gaat. En ook, ineens komen er van alle kante guided missiles... Die missile defeat mag dus wat sneller afkoelen.Unpro zei:Graphics maken mij ook niet uit als de gameplay goed zit maar in dit spel zijn ze allebei maar niks. En na wat gameplay te zien en reviews gelezen te hebben weet ik toch al redelijk veel over een spel he, om te zien dat het op niks trekt hoef ik geen 60 euro uit te geven.
dude echt... gamePLAY... het woordt zegt het zelf! SPEEL!!
Levicious zei:Mensen die willen spelen : JOOD_BE
Saai om alleen te spelen![]()
