Archief - Halo: Reach

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SpeedySpeedsUp

Legacy Member
Ben ook begonnen op Halo Reach, m'n eerste Halo dat ik online speel. Zijn er van zo kaarten op het internet waar je alle powerweapons kan zien per map?

D2ThaV

Legacy Member
Reach valt maar tegen in mijn ogen...
DMR mist toch iets wat de BR wel heeft en als ik 5 matchen speel is het 3 keer die domme elite slayer... Uit 'miserie' maar overgeschakeld naar Halo 3

AssassiN

Legacy Member
Zoveel keer elite slayer?
Ik heb mss maar 2 keer elite slayer gespeeld uit al men games, zou uiteindelijk nog eens wa Reach moeten spelen. Is weer een tijd geleden door school en andere games waar ik deel van uitmaak :p.

Thorfin

Legacy Member
wew , net halo reach uitgespeeld op heroic , lekker lekker, klote da ik nie online kan..

DarkKhen

Legacy Member
D2ThaV zei:
Reach valt maar tegen in mijn ogen...
DMR mist toch iets wat de BR wel heeft en als ik 5 matchen speel is het 3 keer die domme elite slayer... Uit 'miserie' maar overgeschakeld naar Halo 3

Speel dan Arena. Only PRO gametypes there baby.

Thorfin

Legacy Member
er zijn geruchten dat master chief na halo 3 terugkeert naar Reach, wat denken jullie?

vraagje: Wat doet master chief tijdens en voor Halo Reach?

TrainerAsh

Legacy Member
Kan iemand me uitleggen waarom ik in een Team Sniper match altijd word gekilled in 1 schot terwijl ikzelf er bijna altijd 2 schoten voor nodig heb om iemand te killen?

Grtz

Flashheart

Legacy Member
Zijn er nog mensen die spelen? Reach's populatie is precies aan het doodbloeden. Kvind het nog altijd plezant (vooral invasion) maar het moet toch onderdoen voor halo 3. Ik had gehoopt dat Bungie deze keer sneller community-maps en gametypes zou integreren in matchmaking maar ipv dat te doen krijgen we 3 betalende DLC-maps :(. Als ze gewoon een paar forge remakes (guardian, the pit, ...) integreren en de MLG en action sack playlists in orde brengen, zouden ze al een groot deel van de community terug naar halo krijgen.

Anoniem05

Legacy Member
komt vrees ik door Black Ops :s kga het vandeweek ook nog eens spelen, heb nogal weinig tijd en als ik dan even kan speel ik Black ops, maar aangezien de problemen daar maar blijven bestaan zonder oplossing gooi ik het tegen het einde van de week wsl in de prullenbak (figuurlijk) :p

Texans

Legacy Member
Ik speel nog steeds met 2 andere maten iedere vrijdagavond vanaf 21u Halo Reach. oa Invasion, team slayer, comunity slayer en team objective.
Als er mensen zijn die willen meespelen voeg me dan maar toen aan jullie friendslist.
Gamertag: texangator

vloet

Legacy Member
Dit is waarschijnlijk een gigantische noob vraag, maar ik ben nieuw in het hele Halo multiplayer wereldje.

Bij ODST kon ik er maar niet aanuit hoe ik gwn een game moest joinen. Nu bij Reach net hetzelfde. Ik kan wel een party maken enzo, maar waar kan ik bvb een server joinen?
Bij andere games wijst het zichzelf uit, maar ik snap gewoon de ballen van het hele Halo systeem. It makes me feel extremely retarded :unsure:

De handleiding en google helpen me langs geen kanten.
(heb ik btw mssn een HD nodig om MP te kunnen spelen? Want dat heb ik niet)

sihnon

Legacy Member
Texans zei:
Ik speel nog steeds met 2 andere maten iedere vrijdagavond vanaf 21u Halo Reach. oa Invasion, team slayer, comunity slayer en team objective.
Als er mensen zijn die willen meespelen voeg me dan maar toen aan jullie friendslist.
Gamertag: texangator

heb je toegevoegd

andere mensen die halo reach spelen mogen me ook toevoegen:D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan