Archief - Halo: Reach

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

axess

Legacy Member
waaw wat een stats! mag ik nu uw lul afzuigen .. jij achterlijke om te weten wat sarcamse is.

LeetChocolate

Legacy Member
axess zei:
waaw wat een stats! mag ik nu uw lul afzuigen .. jij achterlijke om te weten wat sarcamse is.

Als ge iemand achterlijk gaat noemen, schrijf dan tenminste sarcasme juist...

axess

Legacy Member
't is toch waar .. ik zocht gewoon paar man om mee samen te spelen.. niveau maakt voor mij part niks uit. In de plaats komen er een paar debielen zagen over hoe goed dat ze zijn (in een ander spel dan nog wel!) of over een mistypt woordje. Grow up zou ik zeggen ..

DarkKhen

Legacy Member
axess zei:
't is toch waar .. ik zocht gewoon paar man om mee samen te spelen.. niveau maakt voor mij part niks uit. In de plaats komen er een paar debielen zagen over hoe goed dat ze zijn (in een ander spel dan nog wel!) of over een mistypt woordje. Grow up zou ik zeggen ..
axess zei:
Ik zoek ook nog spelers om halo mee te spelen.
Maakt nie uit of ge slecht zijt .. ik ben wel redelijk goed :)

Gamertag: BBFz Ruffio
(laat mss wel weten da ge een invite stuurt via 9lives)

tumblr_l9xoju5Qr71qzr075.jpg






Maar goed, terug on topic:
weet iemand of ze die goddamn bloom eruit gaan halen in de volgende Halo's? Ben al maanden uit in the dark eigenlijk wat de Halo-scene betreft. :/

LeetChocolate

Legacy Member
DarkKhen zei:
tumblr_l9xoju5Qr71qzr075.jpg






Maar goed, terug on topic:
weet iemand of ze die goddamn bloom eruit gaan halen in de volgende Halo's? Ben al maanden uit in the dark eigenlijk wat de Halo-scene betreft. :/
Er is een topic op het reach forum met 45 paginas "haal de bloom eruit", dus ls 343 luistert wel wrs:)

Vahx

Legacy Member
Hey,

Zijn er hier ook nog Reach spelers?
Mijn friends list op xbl mist wat Reach spelers (tis ook geen succes zoals H3 was) en ik zoek wat nieuwe mensen die Reach spelen voor team slayer, mss MLG?

ralleke

Legacy Member
If you log into Halo Waypoint via the Xbox 360 Dashboard, you'll find that there's a few new achievements being listed for Halo: Reach's Defiant Map Pack, which will take the current maximum Gamerscore in Reach up to 1450. The achievements listed are as follows:

Don't Touch That! 25G - Defiant: Prevent the attacking team from touching the flag in a matchmaking 1-Flag CTF game
Paper Beats Rock 15G - Defiant: Assassinate a player that just exited Armor Lock in a matchmade game
All Alone 10G - Defiant: Be the last surviving uninfected player in a matchmade infection game
This takes the current achievement count for the Defiant Map Pack up to six and boosts the total to 200 Gamerscore with its additional 50 points. These achievements aren't currently in-game, which means they're probably an extra bonus planned for the release of Halo: Combat Evolved Anniversary on November 15th.

syndrom

Legacy Member
ff topic bump, maar ik ben sinds kort reach beginnen spelen, maar de normale firefight mode kan je niet online spelen? alle toch niet met mensen die niet in je friends staan? kan alleen doubles en arcade firefight spelen precies.

Matic

Legacy Member
bump:
Ik ben van plan deze game te kopen.. vooral voor de multiplayer.. wordt deze nog veel gespeeld nu met de cod en bf3 games?

Jeroen_HD

Legacy Member
Matic zei:
bump:
Ik ben van plan deze game te kopen.. vooral voor de multiplayer.. wordt deze nog veel gespeeld nu met de cod en bf3 games?

Jup zijn nog steeds gigantisch veel mensen dat het spelen. En terecht! :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan