Tracker
Legacy Member
Zo ne mysterieuze naam, zo ne speciaal gevoel da ge krijgt als ge het alleen uitspreekt. Zo ne WTF feeling da ge krijgt als ge te horen krijgt da ge die beta moogt meespelen door Halo ODST Te preorderen maar dat er gewoon nergens iets of wa informatie bijstaat van wanneer the fuck ge da kunt spelen.
Het heeft toch al een schoon begin gekregen he?
Ok nu de vraag.
Beta, hoe the fuck?
Grtz Tracker
Het heeft toch al een schoon begin gekregen he?

Ok nu de vraag.
Beta, hoe the fuck?

Grtz Tracker
weglopen van grote groepen, hopen dat ze u ni met z'n allen ineens rushen.