Archief - Halo: Reach

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tracker

Legacy Member
Zo ne mysterieuze naam, zo ne speciaal gevoel da ge krijgt als ge het alleen uitspreekt. Zo ne WTF feeling da ge krijgt als ge te horen krijgt da ge die beta moogt meespelen door Halo ODST Te preorderen maar dat er gewoon nergens iets of wa informatie bijstaat van wanneer the fuck ge da kunt spelen.
Het heeft toch al een schoon begin gekregen he? :)


Ok nu de vraag.

Beta, hoe the fuck? :p


Grtz Tracker

Anoniem05

Legacy Member
Als je het spel opstart staat het in de tekst op het einde :)

Je odst schijfje geldt als invitation, dus gewoon die dvd in orde houden and you're in ;-)

Tracker, wa is uwe nickname, samen is wa firefighten? :)

Tracker

Legacy Member
Ik sta al in u lijst maat, ik ben Fragbeatje :)
kga sebiet laptophunten met nen maat, gaat ni lang duren en dan zullen we wel een potje spelen goe?

Anoniem05

Legacy Member
ewel cava, ben deze namiddag toch thuis en hoogstwsl online.

Net zelf efkens solo gespeeld, da's op zich ook nog wel fijn :D weglopen van grote groepen, hopen dat ze u ni met z'n allen ineens rushen.

I like it better than nazi zombies :)

Tracker

Legacy Member
probeert die hammer dude maar es neer te krijgen op legendary, das gewoon onmogelijk, ALS ge der al geraakt.

Anoniem05

Legacy Member
:p Ik vond die Hunters er al over haha :D

eerhm ja, ik ga tussendoor wsl nog wa Sturmovik spelen, maar zet ier op't forum efkens wanneer ge er ongeveer gaat zijn, dan zie ik u wel oppoppen :)

Tracker

Legacy Member
pakt binnen een uurke da'k er ben, dan kan ik tot 4 uur, dan moet ik gaan trainen :D

Anoniem05

Legacy Member
alright, sounds good, kmoet tegen vijf uur toch naar 't stad met een vriendinneke.

Anoniem05

Legacy Member
tssk, twas toch plezant, ineens 200k gehaald op Windward, jeeej :)

Tracker

Legacy Member
ma kdenk da odst nog wa laggy is, het kan ligegn aan menne router ma tis eve van level one en da zou normaal ni mogen zijn

xDilatedx

Legacy Member
Mee ne router hebde zowieso altijd een mindere verbinding, ik had vroeger ook een top kwaliteit belkin router en ik was nooit host bij Gears of war 2 of Halo. Dan heb ik turbonet en digiTv aangeschaft een mijn router vervangen door een D-Link switch. Gevolg : Geen dataverlies en rechtstreekse aanspreken van de poorten. Bijgevolg : Ik ben altijd host in Gears of war 2 en Call of duty 5, altijd. Altijd goede connectie bij eender welk spel. Switch rules, router sucks.

Tracker

Legacy Member
jama ik heb ook nooit probs met hosten ofzo ze, wa ook mss kan zijn is da als 1 iemand lagt van de hoop dat de hele hoop lagt. *kijkt naar jackass met zijn smallband grrr*

Anoniem05

Legacy Member
Ejej, voor ik op smallband terecht ben gekomen kwam het vooral van bij u zenne :D


Magoe, volume ophalen, jammer dat je firefight op je console slechts met 2 kan spelen ipv met vier :/


Als er nog iemand in m'n vriendenrking een kopie koopt kunnen wie hier met 4 firefighten, 2 op mijn hdtv, de andere twee op de projector :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan