Archief - Halo: Reach

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Furon

Legacy Member
En deze keer met loadouts, moest er gewoon van komen. :p

Goed dat de beta er al binnen een goeie twee maand is, leuke extra bij de ODST-aankoop.

Anoniem05

Legacy Member
Indeed, soo looking forward to this!

En de resolutie doet de graphics ook niet veel goeds, screenshots tonen het verschil in detail veel beter.

AnklyosoR

Legacy Member
Ziet er te goed uit! De MP van Halo own'de al alles, dus ben echt zo benieuwd naar deze.
Juist die jetpacks staan me iets minder aan. Hopelijk worden ze niet 'misbruikt' zeg maar, want voor je het weet staat iedereen insane te bunny hoppen..

frero

Legacy Member
AnklyosoR zei:
Ziet er te goed uit! De MP van Halo own'de al alles, dus ben echt zo benieuwd naar deze.
Juist die jetpacks staan me iets minder aan. Hopelijk worden ze niet 'misbruikt' zeg maar, want voor je het weet staat iedereen insane te bunny hoppen..

Wait... wut?

Ooit al het begin van een Halo pub match gezien? Iedereen bunnyhopt.

skatemania

Legacy Member
frero zei:
Wait... wut?

Ooit al het begin van een Halo pub match gezien? Iedereen bunnyhopt.

Idd, redelijk grappig zicht eigenlijk als je der bij nadenkt :)

AnklyosoR

Legacy Member
frero zei:
Wait... wut?

Ooit al het begin van een Halo pub match gezien? Iedereen bunnyhopt.

Ja lol dat is zo;) Hopelijk gaan ze dit niet nog erger maken aan de hand van die jetpacks waarmee je de lucht ingeschoten word.

Ik had het niet echt goed verwoord in men bovenstaande post.

Runkle

Legacy Member
halo jumperkes zijn fags, zeker omdat ze daarmee ook beginnen in CoD en BC2 -.-

Khoop wel dat ze met reach een beetje back to the roots gaan want ODST was een miskleun en halo 3 was ook al gene vetten (ivm de eerste).

metalleke

Legacy Member
As a bonus for Halo fans, Halo 3: ODST will be the key to entry for the Halo: Reach multiplayer beta coming to Xbox LIVE.

T staat toch ook op de doos, dus denket wel zeker.

Razzia

Legacy Member
JorisL zei:
dan zal ik de week voor de beta, ODST maar eens gaan halen :)

Of ge probeert online een key te krijgen :p Speciaal een game kopen voor een beta key xD Tenzij ge ODST al een tijdje wou kopen natuurlijk.

Furon

Legacy Member
De Halo Reach MP beta zal waarschijnlijk wel de ODST-disc vereisen, enkel een key via-via verkrijgen zal niet lukken.

Ge0force

Legacy Member
Furon zei:
De Halo Reach MP beta zal waarschijnlijk wel de ODST-disc vereisen, enkel een key via-via verkrijgen zal niet lukken.

Daar ben ik niet zeker van, ze gingen de hardcore Halo 2 spelers toch ook toegang geven?

Furon

Legacy Member
Ge0force zei:
Daar ben ik niet zeker van, ze gingen de hardcore Halo 2 spelers toch ook toegang geven?

Damn, was da al vergeten. :p

Vanuit de e-mail van MS voor de Halo 2-vets:
Finally, as the beta gets closer, you will receive an e-mail containing the code granting you access to the exclusive Halo: Reach Beta.

Die krijgen dus idd een key.

JorisL

Legacy Member
Maar ODST kost toch nog mr 30 euro ofzo... en een Halo game kan bijna nooit teleurstellen.

Anoniem05

Legacy Member
Reach beta staat gewoon op het schijfje hoor, zoals de Halo3 beta bij Crackdown. Dus no keys voor odst-owners.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan