Naradia
Legacy Member
Digishine zei:moet je er ook eentje hebben misschien?![]()
Namens de kans groot is dat er live accounts gebanned worden, zal ik wel even wachten ^^
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Digishine zei:moet je er ook eentje hebben misschien?![]()
ad:Naradia zei:morgen = vannacht 00:00?![]()
phixiuZ zei:Dus hier pas rond 7-8uur 's morgens als ik mij niet vergis?
Wie zegt dat? En waar moet je de taal in het frans zetten?Gl@di8or zei:lame, om die beta te kunnen downloaden moet je je taal in het frans zetten
Anders geeft hij een error
Vind ik niet echt just![]()
el slettos zei:nog zo lang wachten![]()


ShiryuX zei:10tal uurtjes, cva nog. Speelt wat Blazblue om time te killen?
Voor mij gaat het wel nét na de lessen zijn dus dat is gepast.![]()

ShiryuX zei:10tal uurtjes, cva nog. Speelt wat Blazblue om time te killen?
Voor mij gaat het wel nét na de lessen zijn dus dat is gepast.
Ik hoop dat er geen lag gaat zijn want het gaan echt MASSAS mensen zijn die de beta gaan beginnen spelen vanavond.
.
.phixiuZ zei:Waarom zou er lag zijn? HALO Reach werkt bij mijn weten nog altijd niet met dedicated servers ze.
En kut dat pas vanavond is grr.
.Texans zei:Wie zegt dat? En waar moet je de taal in het frans zetten?
Dank u
), wil hij verder...
ad: