Archief - Halo: Reach

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Naradia

Legacy Member
Gelezen op een communitysite, qua bron niet deftig, maar ge maakt een valse account aan en vult die code in op uw gamertag, dus ge zijt traceerbaar, en daardoor is er een kans, en die kans, hoe klein ook is, ze blijft te groot om al mijn achievements mee kwijt te geraken :sad:

el slettos

Legacy Member
reach zal hoogstwaarschijnlijk mijn MW2 plaatsvervanger worden ^^

ik kan echt nie wachten tot morgen :D

phixiuZ

Legacy Member
Dus hier pas rond 7-8uur 's morgens als ik mij niet vergis?

duo014

Legacy Member
19.00 of 20.00 of 21.00
:D:D:D:D
dan nog downloaden
:sad:
ik ben alleszinds van de partij :)

Marcquez

Legacy Member
lame, om die beta te kunnen downloaden moet je je taal in het frans zetten :wtf:
Anders geeft hij een error

Vind ik niet echt just :sop:

Texans

Legacy Member
Gl@di8or zei:
lame, om die beta te kunnen downloaden moet je je taal in het frans zetten :wtf:
Anders geeft hij een error

Vind ik niet echt just :sop:
Wie zegt dat? En waar moet je de taal in het frans zetten?

Dank u

ShiryuX

Legacy Member
el slettos zei:
nog zo lang wachten :(

10tal uurtjes, cva nog. Speelt wat Blazblue om time te killen? :D
Voor mij gaat het wel nét na de lessen zijn dus dat is gepast. :p

Ik hoop dat er geen lag gaat zijn want het gaan echt MASSAS mensen zijn die de beta gaan beginnen spelen vanavond.

el slettos

Legacy Member
ShiryuX zei:
10tal uurtjes, cva nog. Speelt wat Blazblue om time te killen? :D

Voor mij gaat het wel nét na de lessen zijn dus dat is gepast. :p

gohjah, kzal nog 2 uurkes les volgen, en dan benk hier weg zenne ^^ i hate mondays :)

vanmiddag wa BB of MW2 spelen ^^

phixiuZ

Legacy Member
ShiryuX zei:
10tal uurtjes, cva nog. Speelt wat Blazblue om time te killen? :D
Voor mij gaat het wel nét na de lessen zijn dus dat is gepast. :p

Ik hoop dat er geen lag gaat zijn want het gaan echt MASSAS mensen zijn die de beta gaan beginnen spelen vanavond.

Waarom zou er lag zijn? HALO Reach werkt bij mijn weten nog altijd niet met dedicated servers ze :).

En kut dat pas vanavond is grr :p.

ShiryuX

Legacy Member
phixiuZ zei:
Waarom zou er lag zijn? HALO Reach werkt bij mijn weten nog altijd niet met dedicated servers ze :).

En kut dat pas vanavond is grr :p.

Dunno, you never know dat xbl overloaded wordt :D.

Marcquez

Legacy Member
Texans zei:
Wie zegt dat? En waar moet je de taal in het frans zetten?

Dank u

Als je in je ODST menu op "preview the beta" klikt, dan geeft hij een error.
Enkel als je je taal laat overeenkomen met je land (frans ffs :wtf:), wil hij verder...
Blijkbaar was het gisteren enkel een filmke :sad:

josuwa

Legacy Member
Meent ge da? wat voor zeik is dit nu weer. Ik zeg het u: als ik straks niet kan afhalen, HELL WILL BE UNLEASHED!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan