Archief - Halo: Reach

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jonas89

Legacy Member
ik wacht nog altijd op GM voor de special edition te reserveren... staat er nog niets van op hun website

**$permy**

Legacy Member
Dit zal gewoon fantastisch wordne. Die filmpjes scheppen hier alvast hoger verwachtingen. Iemand een idee wanneer, meer bepaald het uur, halo reach beta juist online gaat ?

frero

Legacy Member
**$permy** zei:
Dit zal gewoon fantastisch wordne. Die filmpjes scheppen hier alvast hoger verwachtingen. Iemand een idee wanneer, meer bepaald het uur, halo reach beta juist online gaat ?

Er staat een countdown op de Xbox.com | Home site, op het moment van schrijven staat die op 5 dagen, 9 uren, 42 minuten en 44 seconden :)

Razzia

Legacy Member
En niet te vergeten, vanaf morgen een nieuwe live action trailer van 60 seconden (zie frontpage), waarvan we later een extended cut van 2,5 min van krijgen op xbl!

el slettos

Legacy Member
en we moeten dan gewoon onze disc van ODST insteken, en die beta van reach zal in het menu staan ergens ofzo?

Furon

Legacy Member
el slettos zei:
en we moeten dan gewoon onze disc van ODST insteken, en die beta van reach zal in het menu staan ergens ofzo?

Yep, beta zal onder 'New Intel' staan.

Naradia

Legacy Member
effe updaten, er is een site uit, genaamd: Halo_Reach
Daar kunde uw eigen spartan 3 maken (niet teveel van voorstellen), en dan (kzet de rest in spoiler, tis geen spoiler van de game ofzo, vertelt er niets over maar kwil niet dat mensen zeggen: kwou da zelf zien)
dan krijgde een bericht, met daarin dat je een foto van uzelf moet trekken, met een kaalgeschoren hoofd O_o. Iedereen weet dat er kinderen gaan zijn die zo zot gaan zien, om daarvoor al hun haar af te scheren. Nu, als er hier mensen zijn met een glad voorhoofd, en ze registreren dit en uploaden een pic, wilde hier is screen zetten van die badge, ben er wel benieuwd naar, maar niet zo nieuwsgierig dat ik mijn haar ervoor afdoe :s.

Razzia

Legacy Member
Naradia zei:
dan krijgde een bericht, met daarin dat je een foto van uzelf moet trekken, met een kaalgeschoren hoofd O_o. Iedereen weet dat er kinderen gaan zijn die zo zot gaan zien, om daarvoor al hun haar af te scheren. Nu, als er hier mensen zijn met een glad voorhoofd, en ze registreren dit en uploaden een pic, wilde hier is screen zetten van die badge, ben er wel benieuwd naar, maar niet zo nieuwsgierig dat ik mijn haar ervoor afdoe :s.

Haha gl with that :lol:

Tenzij er hier ne kalen zit zullen we moeten wachten tot iemand anders buiten 9l gek genoeg is :D

Digishine

Legacy Member
juist mailke gehad met beta code voor halo: reach nu aan het downloaden :D
en dat zonder spel te kopen :D

Digishine

Legacy Member
moet je er ook eentje hebben misschien? :p

Here's what I did:

1. Sign up with a US account. (You can fill in any random information.)
2. Use an American proxy. (216.228.165.120:80 works)
3. Go to: http://expertzone.microsoft.com/halo.aspx
4. Take the quiz, don't forget to submit it.
5. The ExpertZone page should now display a link to this site where you can redeem your code.

cassie821

Legacy Member
Is het nu al mogelijk om halo reach beta te downloaden of nog ni?

Anoniem05

Legacy Member
Raar,als ik odst erin steek krijg ik ipv extra's in het main menu de optie 'preview beta' maar dat geeft dan een 'content unavailable' error.

Staat nergens iets dat je'm al kan downloaden hoor...

CurrY

Legacy Member
Je kan em ook nog niet downloaden hij had een code om hem te downloaden niet via ODST.

Anoniem05

Legacy Member
aha, 't was laat en ik had nie door dat digishine 2x gepost had :p


*Sighs in relief*
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan