Archief - Halo: Reach

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

notuff

Legacy Member
geef eens jullie xbox namen dan kunn we samn halo speln
ik noem : forwardant394
ps hebn jullie een headset

deswa

Legacy Member
wil best eens een forge play organiseren, mss met regels ofzo idk, je kan me op 3dingen adden om er mee over te praten: msn: [email protected]
skype: jdr190
xbox live SGA PREDATOR

REDNIK

Legacy Member
Ik ben compleet nieuwe tot het Halo gebeuren (eigenlijk xbox360 in het algemeen!) maar heb sinds kort Halo Reach en al 4-tal matchmaking matchkes gespeeld en kmoet zeggen dat het me wel kan bekoren!

Ik ben nog wel nie helemaal up2date me welke wapens er zijn, game modes, etc ...
Ergens waar er tips en tricks te vinden zijn? Hoe zit het juist met upgrade van u personage is dat puur op die points die je verdient in online games? of ook bij singleplayer?

anyway, mensen die bij gelegenheid is online willen spelen, xboxlive: bobdekinder

Beschik over headset ;)

*edit* ahja, is die mappack etc de moeite om te kopen?

Mathelas

Legacy Member
Bwa, ik heb nog nooit een Map pack gekocht voor eender welke shooter op de xbox en heb nooit het gevoel gehad dat ik iets miste.

Dus tenzij ze gratis zijn, laat ik die links liggen...

Aescullus

Legacy Member
@ REDNIK

Voor de wapens lees de handleiding en speel SP. je kan er ze allemaal in vinden :niceone:

Je kan enkel HET UITERLIJK bepalen ( je doet dus geen extra DMG als je een bepaald armor type aanhebt) en Ja je verdient in zowel SP als MP credits.

squize me BE

Legacy Member
Wil iemand in clanverband spelen? Dit is veel leuker als alleen...

axess

Legacy Member
Ik zoek ook nog spelers om halo mee te spelen.
Maakt nie uit of ge slecht zijt .. ik ben wel redelijk goed :)

Gamertag: BBFz Ruffio
(laat mss wel weten da ge een invite stuurt via 9lives)

TimzZ

Legacy Member
axess zei:
Ik zoek ook nog spelers om halo mee te spelen.
Maakt nie uit of ge slecht zijt .. ik ben wel redelijk goed :)

Gamertag: BBFz Ruffio
(laat mss wel weten da ge een invite stuurt via 9lives)

:lol:

DarkKhen

Legacy Member
axess zei:
Ik zoek ook nog spelers om halo mee te spelen.
Maakt nie uit of ge slecht zijt .. ik ben wel redelijk goed :)

Gamertag: BBFz Ruffio
(laat mss wel weten da ge een invite stuurt via 9lives)

Neen.

deswa

Legacy Member
ja mannen, tzou toch kunnen datie redelijk goed is, wa isdaar zo ''neen'' of :D aan?...

CurrY

Legacy Member
DarkKhen zei:
Look at your stats:
Bungie.net : Halo 3 Service Record of BBFz Ruffio

Now back at mine:
Bungie.net : Halo 3 Service Record of darkkhen

Look at your stats:
Bungie.net : Halo 3 Service Record of BBFz Ruffio

Now back at mine:
Bungie.net : Halo 3 Service Record of darkkhen

Sadly, yours aren't mine,
but if you'd try harder and stopped showing of your e-peen,
your stats could look like they're mine.

I'm on a horse
*MOO*
Cow.

‪Old Spice | The Man Your Man Could Smell Like‬‏ - YouTube

Voor de mensen die het ni snappen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan